Gå til innhold

Dollypopp, Nå_err`e_Faenmeg_Min_Tur, Mysill og Turbotrollets nye skravletråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

kommer ikke til å ta den opp igjen.

ser ut til at dette ikke var noe for meg.

så får se hva jeg skal gjøre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jo,men lurer på om jeg skal bli taxi-sjåfør isteden.

må bare lære meg gate navn.

har jo hatt lappen noen år,så kan jo være jeg

får en jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...fleiper du nå??? Er jo en viss forskjell på å være taxi-sjåfør og det å hjelpe andre å presse fram en unge da... Selv om man kan dumpe borti det som taxi-sjåfør også hvis fødselen går for fort :) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det burde jeg klare hvertfall.

får se om det blir noe ut av meg.

sa akkurat til mysill at det greieste hadde vært om

jeg ikke våkner etter narkosen i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

driver og tenker på hva jeg skal bli.

kanskje jeg skal bli vasker av yrke.er jo ganske god på det.

 

forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde bare ikke det var mulig å stryke etter å ha lest såååå mye.

føler jo at jeg har lært ganske mye,men..

 

blir jo borte i noen dager jeg nå,så snakkes senere.

 

håper jeg får dra hjem på fredag,men får se.

 

lykke til med ikm turbo!heier på deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dolly. jeg vet AKKURAT hvordan du har det. er i en kritisk fase selv, i forhold til studier, der jeg følte det samme. i 2004 gikk jeg krl på høgskolen. strøk i 4 fag.. begynte på førskolelæren i høst, med fullt av håp og glede. dette skulle jeg klare! det var jo noen av de greieste studiene som var! klarte meg helt frem til samfunnsfageksamen. gikk på eksamen, skrev ti sider! weehoo, dette holder nok til en D tenkte jeg. i begynnelsen av januar titter jeg på classfronter. strøyk med glans. gikk i oppløsning. ingenting funker for tiden... alt er bare kaos. gråt, og bestemte meg for å slutte. jeg følte meg ikke smart nok.... utrolig deprimert. tenkte videre at det er jo noe jeg er god til.... jeg kan jo selge.... og jeg har gode resultater, så hvorfor ikke finne meg en bedre jobb innen salg og gjøre det en stund? jeg har jo telenor jobben min, og de er fornøyde med meg der... selv om jeg aldri hadde trodd jeg kom til å bli selger. det er langt ifra mine drømmer og mål, men det er det jeg er flink til, og jeg kan ende opp med å utvikle meg til noe stort! jeg må slutte å tenke på studier en liten stund, og heller fokusere på hva jeg vil. var jeg motivert nok?leste jeg VIRKELIG så mye som jeg burde gjort? kanskje ikke høyskole er noe for meg! noen fikser ikke høyskole. jeg tror jeg er en av dem. videregående derimot, det klarer jeg. hva med barneogungdomsarbeider?ta et års kurs en dag i uken? eller få utdannelse innen salg? jeg kan få utdannelse innen salg på 1 år jeg! og DET KAN DU OGSÅ! mulighetene ligger forran deg dolly, og dette fikser du. du må bare legge bort drømmene dine litt og se at du kanskje ikke er motivert nok akkurat nå. du er motivert på å få barn. du tenker mye på barn. kanskje du bare skal "befrie" hjernen din litt, og bare jobbe! jeg tenker selv utrolig mye på baby, og synes nå det er utrolig deilig å legge ifra meg jobben på jobben, og komme hjem å bare konsentrere meg om MEG! det har vært en LETTELSE!!!!!

 

håper dette muntret deg opp litt. grip dagen med begge hendene, jeg vet du klarer å gjøre noe fint ut av den :-)

 

klem Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååååååååååå gud som jeg kjeder meg......

sukk....

 

 

gleder meg til i morgen når sambo kommer hjem....

sitter da bare å grubler når jeg er hjemme alene...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det pleier å være sånn... hehe. hvor er det gubben din er da? ble ikke noe film på mweg. sambo skal lese.... så jeg kokte karameller jeg :-) mine karameller er så gode at tilogmed dem som ikke liker karameller, liker dem :-D skulle sendt noen over ;-) ligger å avkjøles nå.... gleder meg sykt til å smake *namnam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gubben er ute på jobb...

kommer hjem i morgen...gleder meg skikkelig :)

karameller...mmmm..kunne trengt det nå..hehe..

pokkers tanta...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

 

JEG VIL HA EN SPIRE I MAGEN MIN!!!!!!

 

 

æsj altså......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo jenter!

da var jeg hjemme og begynner å våkne litt...

operasjonen gikk bra.det var ikke cyste som de trodde,

så blir spennende å høre på onsdag om de har funnet

ut noe.de brukte 2,5 time.

 

kom hjem i formiddag.har ikke sovet veldig mye i natt,så

er ganske sliten.har fått med noe pller fra sykehuset,men

de hjelper ikke noe særlig.men håper jeg kommer meg fort!

 

nefm:

det som er er at jeg går på privat skole og har allerede

betalt for dette semesteret.og de vil ikke betale tilbake...

skal nok klare å ta den på nytt,men problemet er at nest

er om 9 dager.....

men kunne få legeerklæring på utsettelse,så tror jeg skal

benytte meg av det!

er så utrolig kjipt når du føler at du har gjort det ok,også

får du dèt resultatet....jeg trodde også det skulle holde til

en D.fikk helt sjokk når det stod F der....deprimerende!!!!

 

men nå må jeg konsentrere meg om å bli frisk i første

omgang,så får jeg ta det derfra.

er ikke helt i farta i dag....

 

klem fra meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjipt!!

da må du dra å kjøpe en ny:-)

jeg har mange liggende,sikk jo ikke de jeg bestilte

samtidig som deg før i forrige uke.....

 

men du har troen denne gangen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... kontrollstreken kom opp etter ca 20 min. og så kom det faktisk en svak skyggestrek i det andre vinduet...

¨

Men testen er jo ikke gyldig til å avlese etter 10 minutt. Må nok på apoteket da ja. Ny test i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...merkelig.har du kjøpt den på apoteket?

såfall kan du jo klage!

men hvorfor skal du vente til i morgen?er jo bare å

"samle" noen timer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, kjøpte den på babyornot... de to andre testene (som var tatt i forrige periode) virket i alle fall. Der kom kontrollstreken opp etter ca 3-5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!

 

dolly: det er kjedelig når man har betalt for skolen ja, Men jeg står nå i den situasjonen at jeg har 200.000 i studielån, og vil ikke påstå at det er så fett heller akkurat :-/ men jeg trives slik jeg har det nå, og det er jo faktisk det viktigste.F er pokker så kjiipt. har erfart den Fen altfor mange ganger :-( du får ta den opp igjen! mitt løp er kjørt. har mistet rettighetene på lån, så jeg MÅ jobbe.

 

Turbo: tror jaggu det er din tur i dag jeg. kom deg avgårde å kjøp deg en test. en av oss må jo tross alt bli kjørt på tjukka i helga, og siden det ikke blir meg, så må det deffinitivt bli deg :-D (nei jeg har ikke fått tanta, men begynner å kjenne kroppen som ei åpen bok, og denne pp, er rett og slett ikke min)

 

Mysill: hvordan går det? fått hjem gubben?håper dere koser dere!! ikke gjør noe jeg ikke ville gjort :-D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da synes jeg du skal ta en ny senere i dag!!

er jo spennende da;-)

 

jeg tror jeg har el nå en av dagene,men får se om jeg

orker å gjøre noe med det.

formen er ganske dårlig,men får se til kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...