Gå til innhold

Dollypopp, Nå_err`e_Faenmeg_Min_Tur, Mysill og Turbotrollets nye skravletråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvem er denne "vet ikke"??

 

mongo tante du har da nefm!!

du får ta en ny test om noen dager hvis hun ikke kommer.

slitsomt å ha det sånn da....

 

hadde så kort som 26 dager syklus jeg sist,så har ikke

det problemet..

 

kaldt ja.fryser av å se ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det som er problemet mitt nå også! jeg har 28 dagers syklusser! de pleier aldri være stort lengre.... så nå går jeg på veggen. 4 dager er for meg MYE. såklart, har gått en dag over før, men 4? grrr.... dumme tante.

 

skal ta ny test om to dager jeg. tok ikke med morgen urin da jeg testet, og det var heller ikke "oppsparte" midler, så vi får se. jeg tror hun kommer med storm i morgen, og blåser av alle mine dumme teorier :-) så jeg slipper å uroe meg mer.

 

jeg vet ikke hvem vet ikke er ;-) var jo et godt forslag da, men litt kjekt med tråd også, eller hva??

 

klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg snakker med mysill både her og på msn.

kan jo fortsette med det.

 

tror de andre bare er misunlige jeg;-)....hehe

 

da blir det ny test om 2 dager!jippiiiiii:-)

 

sender deg mail adr min på profilen din,så kan du legge

meg til hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig :-) heihei :-)

 

 

dolly: fremdeles ingen mens :-/ skeptisk jeg gitt.... ny test i morgen tror jeg. men tror fremdeles ikke det er graviditet, for føles ikke slik.

 

hvordan er formen på jentene da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åho...nå har jeg vært å besøkt den o stor gravide naboen min...

seriøst...jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å komme borti noen som er MER gravid enn det hun er....

*knis*

 

ellers så nyyyyyyter jeg min fridag da.....hehe...bare later meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,hei!!

har vært sammen med min gravide svigerinne i hele dag jeg da.

bare snakket baby og hatt det veldig koselig.

gleder meg såååå til han kommer ut:-)

ellers er jeg skikkelig kvalm,men det er sikkert fordi jeg har

sluttet på smertestillende.

 

deilig med fri da mysill!!

 

ingen tante enda nefm???

hmmmmm.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skikkeli godt...

venter på at min kjære sambo skal komme hjem nå...eller i løpet av kvelden da...blir kos...

 

akkurat nå siter jeg å forstår meg på den nye tneren vår...søker som en gal....æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Dolly... nei vet du hva, har pokkerikke fått tanta enda. kroppen gjorde et forsøk til i dag, så spottet en gang da jeg var på do før i dag (lyserosa) men er jo såklart helt borte igjen nå. BLIR SINNA jeg altså! blir nok ny test i morgen, selv om jeg VET at det er negativt resultat som vanlig. jeg er så sur altså, hvorfor klarer ikke kroppen å ha mensen?? misslykka ur! hehe

 

og ellers er alt fint :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du VET jo ikke at du ikke er gravid.

kan jo skje på de merkeligste tider....

heier på deg i morgen jeg!!!!

 

jeg har vondt:-(

synes litt synd på meg selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff... stakkars... jeg synes synd på deg jeg også.... har det ikke begynt å bli bedre??? *trøste* håper at kvalmen skyldes helt andre ting enn smerter jeg da ;-) hadde jo vært koselig om vi begge hadde ruslet over i 1 tri, sliterene vi er ;-)

 

nei jeg VET jo ingenting, men synes det er rart at kroppen forsøker så HARDT å få mensen om jeg skulle vært gravid.. hvis du skjønner. Har hatt en fæl bobling i magen, og knivinger som bare hel.. men tror nok det skyldes helt andre ting. ny oppdattering på testresultat i morgen bitti :-D

 

klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare krype til korset, for jeg vet tydeligvis ingenting om noenting..... I dag tok jeg test, og det kom opp "gravid" etter under et minutt med cd digital....

 

GRAVIIIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

weeeeee! er helt skjelven... klarer nesten ikke skrive noe..... og det verste er at eneste symptomet jeg har hatt er litt trøttere enn normalt, og kniving og bobling i magen. ikke øm... ikke oppblåst...

 

er så redd det er svangerskap utenfor livmoren jeg, siden jeg har spotta litt... huff...

 

men cden lyver vell ikke? er det tross alt mulig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JUHU!!! GRATULERER!!!!!!!

 

Skal ikke være så redd at det er utenfor livmor...ei venninne av meg hadde det på samme måten som du, og hun fikk en velskapt gutt i oktober :)

 

LYKKE TIL!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!

 

GRATULERER SÅ KJEMPEMYE!!!!!!

 

*** JUBEL OG SALAMI ***

unner deg dette altså :D:D:D

 

LYKKE TIL!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååh! tuuuusen takk jenter! sender dere all verdens babystøv og håper dere følger etter meg inn på første trimester.. går bare rundt med et glis om munnen, med visshet om hva jeg vet... fortalte det til mamma. hun ble glad, men var ikke så stor reaksjon. har ei venninne som jeg også skal si det til :-D ellers blir det hemmelig hemmelig. bare dere på bim såklart.. hehe. sambo ble dødsglad. og jeg er fremdeles et levende spørsmålstegn... gravid?NÅ av alle tider??? jeg har termin dagen etter bursdagen til sønnen min.. hehe.

 

åååååh æ gler mæ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

klæææææææææææm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også bli gravid nå...hehe...da hadde jeg fått mens termin på bursdagen min..

det hadde liksom vært den beste bursdagsgaven...

tenker sønnen din få en knall bursdags gave da...hehe...

 

 

så utrolig gøy å høre at du testa positivt altså... :)

ikke forlat oss helt her på bli gravid da...hehe...krever daglige oppdateringer på tråden vår... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nefm:

jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

hæla i taket og rompa ut vindu!!!!

det er jo helt konge.

kjempe masse grættis:-)

du er flink;-)

 

klem fra meg

 

*grabber til meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope.ingen forhåpninger.

ble jo kun kos på dag 12 og 15,så blir nok

ikke så skuffet denne mnd.

 

og mysill da?når har du ikm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAR DERE TAT FERIE JENTER??

TURBO ER PÅ JOBB,MEN DERE ANDRE....

oi,store bokstaver ja...

 

nefm:

hvorfor trodde du ikke at det hadde klaffet denne mnd forresten?

var det lite kos eller lite symptomer??

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia dolly! har ikke tatt ferie, men har besøk av svigers... ikke mye unnasniking da nei! Hvordan er formen din??

 

Jeg trodde ikke jeg var gravid pga jeg følte meg ikke gravid... Jeg har lite symptomer, så de kommer sikkert ettervert, er bare veldig trøtt, pluss at det stikker i halebenet. Jeg reagerte også på at kroppen jobbet så hardt med å få til mensen. var slik jeg følte det, og spottet jo en dråpe annenhverdag etter flere timers baluba og fest i magen. jeg var SÅ sikker på at jeg ikke var gravid, at to dager før ikm tok jeg meg en drink... Jeg sov med bind, hadde tamponger i veska, og tok NESTEN ibux.... det sier jo bare litt. Har ikke blødd siden i går, (en dråpe midt på dagen) og håper det fortsetter slik. Er overlykkelig, og håper jeg får lov til å beholde denne gangen.

 

 

KLÆM!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloooooooooooooo

 

 

dollypopp...

tror ikm er rundt 13 februar..liten stund til enda...men nærmer seg el tid da...å sambo er jo da selvfølgelig ikke hjemme :S

men men....

 

Nå_Ble_Det_Faenmeg_Min_Tur!...

 

den holder seg fast nå skjønner du....helt fram til termin :)

å når termin kommer...ja da skal vi sprette noen flasker brus for deg da...satsr på alkoholfri drikke med håp om at vi selv har gått over til trimester sidene da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mysill:

13 februar ja.bursdagen til søstern det:-)

ingen ting er som el uten man....utrolig kjipt!

 

her skjer det fint lite om dagen.

ikm om 9 dager,men ble jo nesten ikke kos

rundt el,så ingen håp i sikte....

 

lurer på å kjøpe med baby- eller ladycomp da...

men det er jo så sinnsykt dyrt!

også vet jeg ikke om jeg kommer til å gidde

å tempe hver dag...selv om det virker veldig lettvindt

med den under tunga greia.

har ikke så lyst til å begynne på piller igjen hvis den

tid kommer....

 

noen av dere som har erfaring med comp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på babycomp jeg også...

men som du sier dyrt.....går an å få den på avbetaling da...men ikke så gira på det egentlig..

men nå skal sønaden om ICSI være sendt så da får jeg la tanken om babycomp ligge tror jeg...

har meldt meg inn i FUB nå....

kjempe kjekk side... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...