Gå til innhold

Dollypopp, Nå_err`e_Faenmeg_Min_Tur, Mysill og Turbotrollets nye skravletråd :)


Gjest

Anbefalte innlegg

hei dollypopp

 

ja snakka med legen i går ja.

han skulle ringe det lokale sykehuset for å høre om jeg måtte teste noe mer..

så regner med det kommer brev i posten fra dem snart...så nå venter jeg på brev fra både st.olavs og det lokale sykehuset.

spennende!

skjønte ikke helt ting når legen snakka om testen til sambo da..men noe var av 88 % unormal...lurr på om det var noe med "utseende" på svømmerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mysill:

tror ikke du skal høre så mye på hva fastlegen sier om

svømmerne.det sa hvertfall gyn min.de har vist ikke så

mye peiling...

 

turbo:

det er god grunn til å ta fri det da:-)!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vet ikke jeg nei dollypopp...

får se når vi kommer til st.olavs :S

håper bare vi kan få hjelp...

fortalte det til sjefen min i dag....like greit å si det siden jeg kommer til å farte litt til sykehus osv...hehe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi,oi,oi...POSITIV EL-test jo!!!

 

Og jeg som kjøpte hele 14 CB EL-tester og har bare brukt 2 av dem :) Satser på at jeg IKKE får bruk for dem neste periode :) Men man vet jo aldri... Kanskje greit å ha liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,hei jenter!

er det noen her i kveld?

 

turbo:

du jobber eller?du har jo en jobb å gjøre hjemme i helgen,

så ikke slit deg helt ut på jobb:-)

 

nefm:

blir spennende å høre hva legen sier om denne merkelige kroppen

din....på tide å bli frisk nå!!

så du ikke skulle på slankern alikevell?!så da prøver dere denne mnd også?

 

mysill:

alene i helgen?

 

 

vi var på ikea i ste for å kjøpe ett møbel til soverommet som jeg

har ønsket meg lenge,også passer det ikke til sengen vår:-)

var et sånt bord som går over sengen,men det var ikke samme

serien,så det blir for smalt:-)

jeg som trodde vi skulle få det så fint.....skikkelig dritt assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallais jenter...

 

 

hatt en fin helg???

 

neida dollypopp...ikke vært alene i helga...ikke før nå hvertfall...

sambo dro nettopp på jobb....

nå skal jeg begynne å legge av litt penger..hehe..så skal vi se det blir en skikkelig kose helg snart....hehe...hadde besøk av et vennepar i går...å da ble det lit prat om å finne på noe...reise bort...kanskje spa helg...hihi..

hadde vært godt å kommet seg bort...trenger det i grunn begge 2.men så er det denne hverdagen som tar over alt da...for ikke å snakke om regninger å alt..

skulle ønske vi hadde vunnet i lotto så kanskje jeg hadde fåt til litt av det jeg skulle ha gjort også....

ååååå!!!!noen ganger skulle jeg ønske at en ikke var avhengi av de pokkers penga...hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah...spa høres ikke helt vondt ut nei :) Du får begynne å spare :) Men er det ikke masse billige spa-turer til Tallinn da? Dere får begynne å sjekke ut priser- kanskje det er mulig å finne billige, bra turer :)

 

Når har dere tenkt å dra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vet ikke helt når enda....vi begynner med sparingen først..hihi..

tallin ja...må søke på det...takk for tipset... :)

hva hardu gjort i helga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i går kveld, men har tatt meg egenmelding idag. Har fått sånn kink i nakken. Så nå sitter jeg her med kjempevond nakke og orker knapt å snu på hodet. Kunne sikkert ha kastet i meg smertestillende og møtt opp på jobb, men har ikke lyst i å proppe i meg så mye medikamenter nå :) Hehe...bare sånn i tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da...hørtes ikke godt ut...håper det blir bedre snart da..

sitter her med babyn min i fanget jeg...hihi....ja hun er en katt da...men hun er bare babyen enda da...hehe..må jo ha noen å gi morskjærlighet til...*knis* å hun krever da oppmerksomhet så det holder....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de er nusselige..så er det da alvor til personlighet på dem også...hun som ligger i fanget mitt nå er et skikkelig pøbelfrø...ha ikke hatt en mer rampete katt i huset før...elsker å terge..spesielt "storebroren"

 

er kos med dyr jah...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ei venninne av meg har hund og hun behandler den som ungen sin.

blir helt flau av å sitte å se og høre på hvordan hun behandler den....

kos med dyr,men noen lar de ta helt over da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja utrolig noen ganger altså...hihi....var i en dåp en gang jeg...å da kom det ei inn med katten sin...i bånd...stakkars katten måtte jo få hilse på oss...kunne ikke være i bilen alene...

ble flau på hennes vegne..

er glad i dyra mine jeg også...men grensa går vel i grunn et sted..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre katter (dvs det er foreldrene mine som har dem nå...4 stk) er utekatter og bor på låven/i garasjen og ser ikke ut til å lide noen nød. De er alle villkatter og født ute, men er blitt såpass tamme at det er mulig å mate dem på trappa :)

 

Syns det er mest kos med hunder siden katter er såpass selvstendige dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå gir jeg meg over for disse spådamene.

i sommer ble jeg spådd gravid i august.senere har det blitt sagt

novemer,desember,januar,mars,april og nå oktober....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tror da vel ikke på disse spådamene??

 

Men dolly...ringte ikke du en spådame her før jul en gang?? Eller var det ikke du som snakket om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo,men hun var jo helt nerd....

vist egentlig ikke så mye.også sa hun at enten var jeg gravid da,eller

så kom det til å ta lang tid.....

så lurte hun på om mannen min var mørk,og det er han jo ikke....

 

neida,tror ikke noe særlig på det,men er jo litt morro å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blitt spådd mye rart jeg også...

først skulle jeg bli gravid i aug 05...så des 05..så mellom juli-sept 06..des06...så innen februar 07 er ferdig...å den siste sier våren 08..

hehe...så en får si at det går for seg..

men ingenting har stemt da...

hadde i grunn vært helt knall om den spådommen innen februar 07 hadde stemt da...

men men.....

spennende å høre på hva de har å si alikevel da...haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dollypopp:

tja....helt i slutten på uke 3 om jeg er heldig...vil tro jeg har hatt el for noen dager siden...seriøst ømme pupper..tror ikke jeg går lenger enn 35 dager denne syklusen (håper ikke det hvertfall)...å det er mandag i uke 4...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter. så akkurat at dere pratet om ikm? her har jeg ingen ikm. min el er forbi for lenge siden, og har ikke hatt samleie siden nyttårsaften. så her er det vell egentlig umulig, men er jo med om noen uker igjen :-)

 

trenger et råd, da, fra dere jenter.... kan ikke legge det ut i eget forum som eget innlegg, for er da skammelig redd for at "rette vedkommende" kanskje skulle se det. Jeg har et problem.... Har ei veninne, som nå går høygravid. hun er superaktiv her inne.. vi har vært venner siden hun var 5, og jeg var 6. vi har alltid hold sammen, men det siste året har vi hatt to store krangler. begge var pga av at jeg har hatt noen problemer som hun ikke taklet, så hun rygget ut av livet mitt. hun kom tilbake den første gangen da hun fikk et problem selv, nemmelig at hun ble gravid (ikke planlagt) så kom vi ganske tett sammen igjen, og hun sa at jeg skulle være fadder, og være med på fødsel osv. så skjedde det en ny ting i min familie som var ganske alvorlig, og hun feiga ut igjen. skjelte meg ut, og dro. Jeg ble lei meg, men sverga på å ikke ha kontakt med henne igjen. nå har det seg slik at jeg tenkte på barnet hennes dag og natt nesten. jeg ville jo se hvem han er, og være involvert og hun er jo tross alt fadderen til mitt barn. Så jeg pratet med henne, og vi ble enige om å ha et overfladisk vennskap. så vi prater sjeldent sammen, bortsett fra her på bim, og nå og da på tlf. dette har fungert kjempebra. Hun skal bli alenemor, uten involvert far, så jeg hadde egentlig planer om (da vi var gode venner) å ta meg noen uker fri, å bo hos henne om nettene to tre ganger i uka for å hjelpe til med babyen og slikt, men det er jo ikke aktuelt nå. hun vil ikke at jeg skal dele mine problemer med henne, så da vil jeg at dette skal gå begge veier. nå skrev hun akkurat på skravlesiden en tråd jeg svarte på, der jeg kødda med hu, og da hu kødda tilbake ble jeg oppriktig redd. hun skrev: Haha.. morsom du!!! Pass deg bare, kanskje du får en hysterisk tlf om at DU må komme på sykehuset.. da er du nok ikke så tøff i trynet.. ;p

kjenner henne ganske godt, og har vært redd for dette i lang tid. hvis hun ber meg bli med på fødselen står jeg jo i et superdilemma. hvis jeg da blir med, vil hun forvente at jeg deltar i andre ting også, etter fødselen, men det er uaktuelt, for det er jo bare utnytting.... og hvordan viol jeg klare å si nei til en slik opplevelse liksom? :-/

hu feiger alltid ut med meg, så har igrunnen lyst til å si nei. hun har mange andre som kan være med liksom. og det blir bare helt feil.

 

hva hadde dere gjort jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...