Gå til innhold

Eget forum for gravide slitere?!?!?!?!


mayla22+gull i magen :o)

Anbefalte innlegg

signerer her jeg oxo....

 

er mange uvitende sjeler rundt om... som absolutt ikke aner hva mennesker som ikke klarer å bli gravid sliter med i tillegg til det å faktisk ikke bli gravid...

jeg kan takke ass.befrukt siden for myyyyye, og det er på den siden jeg føler meg velkommen, og i samme båt som andre...

 

hadde vært kjekt å kunne følge med de som har støttet, gitt råd, trøstet i tunge stunder, og jublet med deg når det er noe som går bra..... og håper jo selvfølgelig jeg kan melde meg inn på nettopp dette forumet når det lykkes for meg...

 

mange klemzer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter denne 100%!!!

 

Jeg hører egentlig til på 3. trimester nå, men holder meg fortsatt til ass.befruktning sidene. Har ikke følt meg hjemme på hverken 1., 2. eller 3. trimester- sidene.

 

Tror nok oss IVF`ere og andre slitere er litt mer ydmyke og takknemlige, og har en annen forståelse for hverandre. Farlig påstand kanskje, men min opplevelse er iallefall slik. Det har noe med at når man står sammen i motgang, så knyttes der ekstra sterke bånd.

 

Og får vi gravide ivf`ere og slitere vår egen side, så slipper vi kanskje å støte de som fremdeles ikke har lykkes med våre gledesinnlegg.

 

Flott tiltak mayla22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dette var et uttalt ønske!

Hva burde dette forumet hete da? Rett og slett "Gravide slitere"? Det må nesten ligge inne på både bim og bli gravid også?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg så glad når jeg så at du hadde svart på spørsmålet mitt.

"Gravide slitere" er perfekt, og det må ihvertfall ligge inne på bim :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...