Gå til innhold

Eget forum for gravide slitere?!?!?!?!


mayla22+gull i magen :o)

Anbefalte innlegg

Det er etterhvert mange av som som har hengt på ufrivillig abort, slitere og assistert befruktning som har blitt gravide. Og vi håper flere følger etter så fort som mulig...

Men mange av oss trives ikke på 1.tri, med mye debatter om abort risiko o.l. Vi hadde trengt et eget forum hvor vi kan dele meninger og bekymringer... Mange av oss bruker fortsatt ass. befruktning, fordi det er der vi har "alle vi kjenner" og føler oss hjemme.

 

Håper dere lager et forum til oss :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på den, selv om ejg ennå ikke er gravid. Men har slitt i 11 år så jeg passer under dette forumet bare det klaffer nå :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer denne jeg også.

Hadde vært godt å ha et eget sted å lufte tanker om alt mulig på.. PÅ et sted der en ikke støter eller skremmer andre gravide med skrekkhistorier om sa og ma og sånt..

Får håpe dette blir noe av, vi trenger det faktisk!!

 

Hilsen ei som forhåpentlig vis blir en aktiv bruker av et sånt forum snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter dette forslaget jeg og:-)

Er ikke gravid enda selv, men har lagt merke til at flere fra ass.befruktning som har blitt gravide ikke synes det er så hyggelig på 1.trimester...

 

GOD IDÈ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg signerer også på denne :o)

 

Våre opplevelser med ass. befruktning er milevis unna erfaringene de andre på 1. trimester har. Det hadde derfor vært fint om vi også hadde fått vårt eget forum for 1. trimester.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk veldig viktig for oss å ha et forum for IVF-gravide.

Det er ikke alle spørsmål og problemstillinger som er helt "passende" på en vanlig 1.trimester side.

"Ooops jeg ble visst gravid, var ikke planlagt, hva skal jeg gjøre"....osv.

 

Det er viktig for oss å kunne ha andre i akkurat samme situasjon som kan forstå 100% hva vi har gjennomgått i forkant av en graviditet. Alle plagene, psykiske påkjenninger og all redsel etter den positive testen er tatt.

 

Jeg heier på en egen Gravid- med- IVF side!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Signerer denne jeg også. Er ikke gravid enda, men håper at jeg får en positiv test på nyttårsaften. Da kan det være veldig greit å unnga alle "ufølsomme" innlegg fra de som har klart det på første forsøket og som egentlig ikke hadde tenkt å bli gravid nå....

 

Bra iniativ Mayla :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne jeg også. Heller ikke gravid, men etter 9 års slit håper jeg på tidenes beste julegave. Jeg håper på positiv test to dager før juleaften.

Er innom på 1. tri og kikker og føler vi slitere trenger en plass for oss selv der vi kan snakke, diskutere og "treffes"

Våre følelser rundt graviditet er ofte svært anderledes enn fler av de jeg leser om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, henger meg på her. Hadde vært fantastisk med EGET gravid forum for IVF-ere:o) Vi har jo vært igjennom litt mer enn de som tilfeldigvis,plutselig har blitt gravide, og egentlig ikke skjønner hvorfor.... Og en slipper å være på sider en blir "kastet" ut av fordi en nevner bekymringer eller ordet abort...... Føler meg vel mer hjemme på flere av disse sidene enn en del nykommere...he he, så ikke kom her og kom her og hiv meg ut!!! hihi. Ja et fantastisk forslag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper jeg tester pos på lørdag og kan kalle meg gravid:o)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg støtter også dette. inne på 1 trim får man ofte spydige kommentarer som herregud slapp av osv når man lurer på ting. og vi som har prøvd lenge før vi ble gravide har nok litt andre tanker som vi trenger å lufte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bra tråd :o)

 

Signerer jeg også...har vært sliter i mange år og vært igjennom ass.befruktning og ble faktisk spontant gravid (heter det når man blir det på natrumetoden og holder på med prøverør) i august så satt endelig spira ;O)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...