Gå til innhold

Eget forum for gravide slitere?!?!?!?!


mayla22+gull i magen :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det hadde ikke vært dumt...

 

Håper de klarer å lage et forum for dette også, det er jo så mange fra før av at ett til kan jo ikke gjøre noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette synes jeg var et knallbra forslag!! Føler meg liksom ikke hjemme noe sted lenger, og savner jentene på ass.befruktning. Stikker innom der av og til, når fristelsen blir for stor, men er redd for at de der inne ikke liker at jeg kommer viftende med magen min. Hadde vært godt med et forum hvor gravide kjenner tankegangen min, og har de samme erfaringene som meg.

 

Signerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på jeg også....

Vi har et fantastisk godt miljø inne på assistert befruktning,så dette er en kjempe fin ide...Da kan vi fortsatt "være sammen"!!!!og følge hverandre i gjennom graviditeten.....

 

HÅPER DETTE LAR SEG ORDNE :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer veldig på denne ja!!

 

Men jeg håper det ikke kun blir for ivf gravide.. Vi begynner å bli ganske mange "slitere" som har klart det=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtte denne!

 

Er gravid og føler meg ikke helt hjemme på 1.trimester. Synes det ofte har vært veldig utrivelige svar til engstelige gravide.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!! Den siden gleder jeg meg til å få kommet inn på. Er for en kombi-side for både de som har slitt mye og ivf ere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer!

 

Når jeg endelig ble gravid var det ikke noe godt å være sammen med de som hardnakket påstår at en graviditet ikke er en sykdom -mens jeg satt der sm med risikosv-skap bare fordi det var prøverør!

Eller når det kommer opp innlegg som "hadde vi ikke fått det til hadde vi aldri vurdert noe annet en adopsjon. Jeg kan/ønsker ikke å leke Gud ved å drive med hormonbehandlinger" De skulle bare vist.

 

For oss som har jobbet så lenge, og fått helt andre tanker om emnet trenger vi noen som har samme tankene som oss!

 

Må innrømme at de få ukene jeg fikk oppleve å være gravid i vår, følte jeg meg ikke helt komfortabel inne på ass.bef selv om det var der jeg fikk best støtte.

Jeg var jo endelig blitt gravid! Mitt største ønske, som jeg delte med så mange andre den gangen. Andre som ikke fikk det til. Slik som jeg ikke gjør selv nå.

4.forsøket ble også negativt. Da gjør det vondt at det kommer "gravide" innom selv om de er gode, gamle følgesvenner.

 

La gravide slitere med stort press få et eget forum. Uten mulighet til å være anonym. For all der!!

En anonym knapp er vell neppe ønskelig blandt noen av oss gamle kjempere som har fått god kontakt.

De eneste som vil være "happy" for det er vell de som vil komme inn å slenge ut sin negative mening blandt behandlingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...