Gå til innhold

Lager en ny skravletråd jeg for Drammen&omegn


anlej

Anbefalte innlegg

Fant ut at den andre begynte å bli litt vel lang, og selv om jeg ikke fikk skrevet et innlegg der fant jeg ut at jeg kunne starte en ny en.. Hadde vært morsomt å være med på bading en gang, så det kan nok hende at vi dukker opp neste gang. Er det lekegrinder i garderoben der?

Det blir vel ingen flere treff før jul nå? Fikk dessverre ikke vært på tirsdag, for da fikk gullet vaksine. Jeg valgte å ikke ta den hjernehinnebetennelse sprøyta, og hs var ikke helt glad for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da håper jeg vi kanskje lager en tradisjon nå da og inviterer til julegrøtbord på Spiraltoppen.

Neste år kanskje det er jeg som lager grøten (dersom jeg har begynt i jobb igjen...) hehe...

 

Håper dere alle har mulighet til å være med! Har også lagt ut på BiM siden mange av mine bekjentskap fremdeles er der inne til tross for at de har fått babyene sine;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tilla ordner opp!!!! =) Du er så flink! Det blir kjempe koselig da!! Pønte seg og baby'en og kose kose med julegrøt!

 

Mamma&Adriana+babyimagen: Så kjempe bra at alt gikk topp på UL idag! (og godt at sambo ble lettet... hehe.) Dere får kose dere med Adriana på hennes 1 års dag til søndagen!

 

¤mina¤: Ja!! Jeg husker vet du! Husker du ga meg nytt mot da du skrev at alt ble mye lettere etterhvert! (Så rett du hadde!!) Kjempe koselig om du blir med på bading! Vi skal på onsdagen, om du har lyst?? Også har jo flinke tillab ordnet med julegrøt på spiralen, om du har lyst!

 

Niva: Håper alt går fint i barnedåp! Blir vel godt når det hele er ferdig og du kan sette i kosekroken i sofan og slappe av! (Blir kanskje ikke noe avslappning før etter jul kanskje??)

 

mars79: Du er flink som baker små kaker da!! Og nå er det ikke lenge til du får møte den lille som ligger på lur inni magen!! Blir vel deilig å få kroppen sin tilbake??? =)

 

Nei.. nå skal jeg brette klær jeg da.. det har jeg nemlig ikke gjort heeeeele uken.. Så det er DET fjellet som står og venter på meg!! (haha, litt av et fredags kveld fordriv!=))

 

Ønsker aaaaaalle drammens tuppene en flott helg!! Slenger nok inn et innlegg til i løpet av helgen.. (Sjekker jo treff sidene før jeg sjekker vg.no! ikke sant, mamman til eline?=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er koselig med barndåp selv om det blir lit å gjøre. Vi har jo besøk fra familien i kristiansand hele helgen, så det skal bli godt å slappe av i sofan på søndagkvelden.

 

Jeg må jo snart få surret meg til å kjøpe noen julegaver. Jeg er alltid så treig. Jeg pleier også å bake peppekaker til jul , men skal nok få gjort det.

 

Så koselig at du har fått til et julegrøtbord Tilla. Jeg gleder meg allerede.

 

Ønsker dere alle en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det helg igjen og deilig er det:)

Vi gleder oss masse til bading på onsdag og Spiralen på torsdag, blir kjempe koselig og Tilla som er så flink til og ordne opp da!!!

 

Ultralyden gikk forresten kjempe bra!!!

Fikk termin 21 april, en hel mnd før en hva jeg hadde trodd:)

Hun damen var veldig usikker på hvilken kjønn det var denne gangen, men hun holdt en knapp på jente så da er det bare og vente å se:)

 

Niva: Lykke til i helgen, blir deilig og sette seg ned søndag kveld tenker jeg og bare puste ut:)

Vi var 50 stk i barnedåpen til Adriana, sambo har så vanvittig stor familie!!!!!!!!

Og jeg har noen julegaver igjen jeg også, tenkte jeg skulle ta de rett før jul, føler meg lite motivert til og handle gaver om dagen...hehe...

 

I dag kommer svigefar en tur for å si gratulerer med dagen, heeeeeelt tragisk men men, han kunne ikke komme på bursdagen hennes fordi han kunne ikke sitte i samme rom som svigemor..

De skilte seg for ca 4 år siden og nå er det bare tull, men jeg sa klart i fra Adriana skal ikke måtte feire bursdagen sin to ganger bare for at dere ikke kan oppføre dere!!!!!

Hele dette opplegget er sååååå frustrerende!!!!!!Syns det er dårlig gjort ovenfor Adriana....

Åååååh har mye irritasjon som jeg trenger å få ut rundt dette men det kan jeg jo slippe ut på torsdag, hehe...

 

Goooooooo helg alle sammen så snakkes vi:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei..

Må tenke litt på om jeg kommer på julegrøt spising, har vært så mye i det siste så får se ann formen, med 2 små og en i magen så merker jeg at jeg er sliten om dagen, men får bare slappe av selv om det ikke er så lett..

 

Mamma&Adriana+babyimagen:) Gratulere med 1års dag i huset i dag :) Skjønner godt frustrasjon din over situasjon, har selv skilte foreldre som ikke kan være samtidig om det er bursdag eller dåp.. Eller rettere sagt, dem kan ikke være der sammen med din nye partnerene, helt tåpelig spør du meg... Når dem er lykkelig på hver sin kant skjønner jeg ikke problemet!! Men det er no så..

 

Niva: Gratulere med dåp i dag, håper dagen blir fin :)

 

Ønskejenta: Å ja det skal bli deilig å bli ferdig, bare 3mnd igjen nå, Har snart gått gravid i 4 år..

 

I dag er jeg skikkelig trøtt, var på julebord med jobben til mann min i går og siden jeg ikke drikker for tida er det naturlig at det er jeg som står opp med ungene, men skal bli godt å legge seg når han står opp :) Var første gang vi hadde barnevakt for begge 2, må si jeg storkosa meg, deilig å komme seg litt ut sammen av og til :)

 

Ha en fin dag alle sammen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mars79:Kan tenke meg at det var kos og komme seg litt ja!!

Og tusen takk for gratulasjonen, her blir det full fest i dag!!!

 

Lille jenta vår er 1 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ha en flott 2 søndag i andvent!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåpen er vel overstått og jeg kan ligge å slappe av på sofan. Amalie sov seg gjennom dåpen i kirken. Det har vært en koselig dag, og helg.

 

Gratulerer så mye med 1 årsdagen Adriana.

Det er godt det gikk bra på ultralyden, så vil tiden vise om det blir ei jente til.

 

Det skal bli koselig på julegrøtborde på torsdag. Jeg er ikke helt sikker om jeg kommer på badinga på onsdag. Vilde har lucia i barnehagen, så jeg tror ikke jeg rekker det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå får vi se å få litt fart på denne tråden!! (hehe, blir vel litt fart på den etter grøten imorgen!)

 

Takk for idag, drammens badenymfene!!! Det var som alltid masse moro! Det ble jo 2 dukkerter på han! Han har som alltid koset seg med jentene!! Selvom det faktisk var en hane til blant flokken vår idag!

 

Ellers da.. Ja, jeg har vært på gerd t. i solbergelva idag og letet etter juleantrekk.. Også har jeg siklet på carena trille til joakim.. Lik som den mamman til eline har kjøpt seg! Etter mye om og men i butikken så bestemte jeg meg for, nei.. jeg har ikke råd! Så kommer jeg hjem, sjekker mailen, og JAGGU har jeg ikke vunnet 1000 blanke norske kr på julekalenderen fra gilde! vips så hadde jeg råd til den!

 

Nei.. jeg har vel ikke så veldig mye fornuftig å skrive om idag.. Jeg skal snart slenge meg i senga og be til gud om at joakim ikke våkner! =) Så ser jeg skikkelig frem til julegrøtbord med dere imorgen!! Nammenam grøt!!

 

Snakkes imorgen tupper!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff, jeg må dessverre melde avbud i dag. Nå rett før jul er det en kjempekabal som skal gå opp, spesielt med barn og ungdommer i alle aldersgrupper i hus.

 

Kos dere masse, og håper at dere fremdeles har plass til meg i gjengen når dere møtes igjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!!!

 

jeg og Maia kan dessverre ikke komme alikevel i dag:(

med litt blanda følelser da, for vi har fått barnehageplass!!! :):) og i dag er vi invitert opp for å hilse på og titte oss rundt!

 

trenger ikke plass før i mars, men får plass fra januar, så da kan jeg bruke laaaang tid på tilvenning (og klare og gi litt slipp på vesla... huff gruer meg til det!!!)

 

med jeg ønsker dere en flott julegrøt samling på spiraltoppen, og så hiver jeg meg på neste gang dere skal ut istede, for jeg har kjempelyst til å treffe dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen : )

 

Blir spennede å treffe dere i dag.. Aner ikke hvem jeg vet hvem er.. Hmm..

Når det gjelder å pynte seg.... ehm.. 3 uker har dessverre ikke fjerna alle de ekstra kiloene som jeg har vært så heldig å fått i gave av svangerskapet ; ) Så jeg har ikke det store utvalget av pynteklær for å si det mildt.. Men jeg har lyst til å være med på treff så jeg kommer uansett.. Skal pynte Nathalie da = )

Tror jeg tar med storesnuppa også forresten.. Men tror nok ikke hun vil ha grøt uansett..! Hun heter Nancy og er 6 år for dere som ikke visste det : )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok jeg må stille upyntet jeg også..... Masse kilo igjen å bli kvitt før jeg kommer inn i "pynteklær" :)

 

Kan ha på lillegutt noe rødt da, så han blir en liten nissegutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere begge var flotte idag jeg:) Moro å se dere uten kembomagene! hehe...

 

Håper alle koset seg!

 

Aga, klart vi har plass til deg og Ingeborg! Har forøvrig en liten gave til henne liggende her, alle de andre har fått og hennes var jo igjen siden dere ikke kunne komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gaven Tilla og Embla!!!!!!

 

Det var så koselig i dag:)

Blir nok ikke fler treff på oss da siden mini begynner i barnehagen i Januar:(

 

 

God Jul alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei:)

 

Det var veldig koselig i dag:) Grøten var jo så god:)

 

Tusen takk for gaven Tilla og Embla:) Den badeanden slo skikkelig an..hehe:)

 

Ha en riktig fin jul alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag, alle sammen!

 

Tusen takk for gaven, Embla og Tilla!!!!

Og kjempebra innsats og initiativ for å få til julegrøt! Som Silje allerede har sagt hun kan ha neste år. hihi

 

Jeg klarte å få rut av kokken hans hemlighet med grøten, for den var jo så utolig god, og det hadde en god del med fløte og vaniljesukker å gjøre:) Så det var absolutt ikke noe sunn grøt:) Men som Stina sier til Janette: Du er jo med barn, og vi andre får skylle på at vi ammer, eller at det krever masse energi å trykke på knappen på microen... hihi

 

Skal komme meg ut og få handlet litt julegaver til uka. Må sette meg ned å skrive liste, og så er det effektiv shopping. Har så mange å kjøpe til, men i år som vi har fått barn, har vi endelig sagt at vi kjøper bare til barna!! Og da blir det enklere!!!

 

Blir vel en bading til før jul, for dere som vil være med! Alle kan bli med!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en kjempe koselig julegrøt fest alle sammen!!! Koselig å hilse på kjente og nye fjes!! Og Tuuuuuuuuuusen takk for gaven Tilla og Embla!! Dere ordner opp! Syntes fortsatt dere skulle ankommet i limosin og ikke alminnelig taxi! :-P Kjempe koselig var det på spiraltoppen!!

 

Aga: Selvsagt er det plass til deg og skjønne ingeborg!! Vi savner dere hver gang!! Skjønner at dere har det travelt nå i førjulstiden! Jeg er imponert over at du får kabalen til å gå opp, jeg sliter med det selv og jeg har kun et barn, en (rotete) mann og meg selv (noe rotete også da) og holde rede på!

 

¤mina¤; Synd dere ikke fikk kommet opp idag, men GRATULERER med barnehage plass!!! (Hvilke barnehage forresten?) Skjønner deg godt at det blir vanskelig og sårt å la henne begynne i barnehage.. Vi gleder oss uansett veldig til å møte dere! Det er satt opp bading til onsdagen igjen om dere skulle finne på å kjede dere i jule rushet! =)

 

Piadi & 2nj: Det var veldig koselig å hilse på dere! Fikk ikke sett deres søte små, tror det var mye soving på gang der ja! =) Men det blir vel flere muligheter! Og jeg må få si.. Det så IKKE ut som om dere var gravide for få uker siden! =)

 

Mamma&Adriana+babyimagen:): Næhhh, du må jo være med du og da!!! Du er jo tross alt med barn!!! =) Blir ikke det samme på treffene uten deg... Og snart har du jo en mini til å drasse med på treff!! Håper du kom deg trygt hjem idag, og BYTT TIL VINTERDEKK!! =)

 

ESRE: Da ble det bukse på oss også! Måtte til Cubus på gulskogen for å finne riktig str! Hva man ikke gjør for disse søte små! =)

 

Mamman til Eline: Kom meg søren ikke på barnas land idag heller.. Møter så mange hinder (Les; shoppingsenter) når vi er på vei.. Men trille blir det til uken uansett!!! :-D Må bare si igjen.. Eline blir om mulig bare mer og mer skjønn for hver eneste dag altså!! Makan til solstråle!! Herlig altså.. Ikke lenge siden vi var på første treff og hun var like liten som de minste idag! =) Tiden flyr! Uansett.. Varsku fra om du ønsker shopping selskap en dag.. Vi har og julegave handel igjen.. SUKK.. =)

 

Locabeijbi: Det var kjempe koselig å endelig få møte deg og herlige Thea!! Kos deg med besøket fra nord!

 

Og igjen; Tusen takk for en herlig treff idag jenter!! Og tusen takk tillab, som ordner og styrer så masse!! *klemklem*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det var kjempe koselig på Spiralen, drar dit gjerne igjen:)

Hadde helt glemt hvordan det var der oppe jeg, er så lenge siden jeg hadde vært der...

Tilla og Embla skal ha all ros for å ha trommet sammen dette!!!!

Og kjøpt gave i tillegg!!!Dere er så søte:)

 

Ja jeg får komme på treffen alene da, haha, eneste på DiB treff utn baby, enn så lenge..

Hvis ikke får Adriana være hjemme fra bhg en gang llr to, så kan hun være med selvom hun har blitt litt stor..

Vi skal nok bade til onsdag da!!

 

Jeg har også noen gaver igjen så jeg gjør som mamman til Eline og skriver liste så jeg vet hva jeg skal når jeg er i Drammen...

Er jo så mye folk nå så effektiv shopping er tingen, inn og gjøre det man skal og ut igjen..

Så vil noen ha shopping selskap til uka så bare skrik så kommer vi også:)

 

Ønskejenta og Joakim:Vi kom oss vell hjem, hehe:)

Sommerdekk er vell bra, er jo ikke vinter enda også har jeg jo 4hjulstrekk, hehe, nei da nå høres jeg kjempe uansvarlig ut:(

Men jeg skal få bytta assa!!!

 

Aga:Dere er savnet!!Håper vi får treffe dere igjen!!Skjønner godt det blir mye for dere nå før jul:)Men vi tar det igjen etter jul...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempehyggelig treff allesammen, jeg koser meg så mye på treffene, er liksom alltid noe å se frem til så fort neste treff legges ut:)

 

Nå over til skrytet; Jeg er ferdig med julegavene!!!! Wooooohoooo!

Og har ren samvittighet, alle regninger er betalt! Nå er jeg 40 tusen fattigere, men et lykkelig, regningsfritt juleklart menneske;) hehe...

 

Nå skal jeg rydde ferdig leiligheten, kose meg litt med vesla og så skal hun til barnevakt, jeg skal enedlig få sovet litt skikkelig uten å tenke på annet enn at Medelapumpa venter utålmodig på meg:p Og jeg skal pynte meg, har vært og kjøpt meg ny kjole, i lilla! Jeg ser ut som en uskyldig liten småpike i den;) (og det er jo noen år siden jeg var... småpike altså, uskyldig har jeg vel aldri vært!)

 

Oooo, nå skal jeg forresten henge opp den nye julepynten min også, har kjøpt meg lys og sånn, er så kos med det, og ny nisse til å henge på veggen. Søte feite lille nissen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!!!

 

Har ikke fått takket for et koselig treff med mange koselige damer og bebbiser :) Tuuusen masse takk til Tilla og Embla igjen for den fine rosa gakk gakken :) Den lekes masse med uansett om hun bader eller ikke :)

 

Stina: Kjempe koselig å møte deg også, synd vi ikke fikk snakket så altfor mye sammen da, men neste gang vet du! Joakim var så søøøøt!!! Åsså så blid da :) Håper dere får en flott jul!

 

Koselig å møte dere alle jenter/damer/kvinner/fruer ja you name it :)

GOD JUL til dere alle sammen :)

 

Nytt møte igjen i Januar? Litt langt uti så vi kan rekke å samle oss litt etter nyttår?

 

Stor og varm juleklem fra Jeanette og Thea :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

endelig fått muligheten til en liten tur på nettet. Alver har vært usedvanlig aktiv i dag, og her sitter jeg med grøt oppover ørene og endelig fått han i seng (tror jeg).

 

Det var kjempetrivelig å møte dere alle! Håper jeg kan være med på flere treff. Kan dessværre ikke være med å bade på onsdag, men blir gjerne med over nyttår :-) Har ikke begynt noe særlig på juleforberedelsene ennå, så neste uke blir hektisk. ;-)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiiiii!!!!

Hun sov hele natten uten støvsuger.mp3:) hihi

Vi tenkte vi skulle prøve i helgen, tilfelle det gikk skikkelig ille, men det gikk jo strålende! Så vi skal prøve i natt og, og sover hun like herlig da, så kan vi offisielt si at hun er avvent!!!

 

(for de som ikke har hørt om vår støvsuger.mp3: Hun snudde døgnet da hun var 3 uker, og vi begynte å sette på støvsugeren. har lest at det er et tips på libero.no. og så vekte vi henne på dagen for å få i henne nok mat i løpet av dagen. da hun var neste 2 mnd sov hun hele natten hver natt. Vi syntes det var litt høy lyd så vi filmet støvsugeren og lagde mp3 av den. og siden har ipoden stått på rommet hennes og spilt. Men nå er det kanskje slutt:) )

 

Jeg har allerede vært ute og handlet i dag. Satt opp liste og var effektiv på handlingen! Begynte å bli flere folk, så er glad jeg er hjemme nå:) Ikke så mange julegaver igjen nå!

 

Eline skal få sprøyte på tirsdag, så vi må se an formen hennes på onsdag om det blir bading. Men håper det:)

 

Dere får ha en strålende lørdag, alle sammen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til Eline:Så flink hun er!!

Blide og søte lille Eline:)

Du får holde oss oppdatert om åssen formen til Eline blir etter sprøyta da, kanskje du er like heldig som meg, Adriana har ikke reagert på noen så langt...

 

Jeg skal ut og handle gaver til onsdag tenkte jeg, etter svømming, er ikke mange igjen og det er godt...

Alle i familien får bilder av Adriana, hehe, det er så greit det der når man har fått barn og alle blir glad for det:)

 

I dag skal jeg faktisk bake litt, bare kokosmakroner da for det er jeg så glad i:)

Og pappaen i huset legger parkett i trappa, blir go som ny den gamle trappa....

 

Go helg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...