Gå til innhold

Hvilen type er drømmefamiliebilen?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ har kjøpt mæ volvo 245, de e jo tidenes familietralle:)

Skrevet

Ingen som har nevnt MAZDA 5?!!

Verdens beste bil med GOOOD plass både foran, i midten og bak. 7-seter som legges perfekt ned til 5-seter med kjemperomslig bagasjeplass.

absolutt sprek nok for den som ikke setter millionstandard.

bør sees:-D

Skrevet

toyota avensis stasjonsvogn...

• 4 uker senere...
Skrevet

Drømmebilen er en Range Rover Sport, eller Audi Q7 :)

Mannen kjører Toyota Celica, og jeg den nye Avensisen. God plass, og kjempe god å kjøre!

• 2 uker senere...
Skrevet

Nissan Qashqai!

Vi fikk ny i dag! Hurra!

Skrevet

Jeg har nå en SAAB 93 sport combi. Mulig jeg trenger noe som er større.

Drømme bilen er en Mitshubitsi Outlander 2,5 turbo.<

Den mest praktiske bilen blir en VW Caravel 2,5 tid

Siden vi har 2 barn fra før og skal ha en til nå snart. Dyra skal også med på tur, så plass det trenger jeg. Blir snart så en trenger en LASTEBIL! :D

Skrevet

Hmmm, drømmebilen måtte vel være en GMC Yukon XL med gratis bensin hehe.

Kjører isteden en Volvo 740 Turbo 88 modell ...det er en grusom verden! =)

• 2 uker senere...
Skrevet

X5 eller Range Rover Sport.

Må nøye oss med en 2009 mod Golf stasjonsvogn med DSG og masse utstyr, fin den også :-)

Skrevet

bmw 320 cab (men bor i spania) :-) men tror jeg hopper over til Audi A6 avant. eller kanskje en Land Rover.

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi har bare en liten kar på litt over 3 år, og dermed har vi ikke noe behov for stor plass. Derfor kjører vi en liten Honda SUV. Når nestemann kommer er det fremdeles nok plass i bilen. Likevel blir den nok byttet på grunn av alder (2001 modell) og påløpende vedlikeholdskostnader.

Diesel tror jeg ikke jeg vil kjøpe neste gang. Selv med partikkelfilter forurenser nye dieselbiler mer enn jeg liker. I tillegg er det plagsomt mye støy, og uten automatgir blir det myyye giring på lokal bykjøring. Derfor sikter jeg mot bensin og automatgir.

Samboern (mamma) liker å sitte høyt, men jeg er ikke så glad i disse små "vingle-jeepene" som CR-V, X-Trail osv. Et godt alternativ er halv-SUVen Nissan Qashqai. En vanlig Audi A3 Sportsback med 125hk bensin og Q-Tronic (DSG) er heller ikke så dumt, men da sitter ikke mamma så høyt som hun vil. Brukt er BMW X3 er fint alternativ.

Drømmefamiliebilen er akkurat nå en MB E300 Bluetec eller en utslippsvennlig BMW 5-serie.

Skrevet

Berlingo er en glimrende bil. de har skyvedører bak så du lett kan sette inn barnesetet og du kan sette vognen rett inn bak uten og legge den sammen. Helt perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...