Gå til innhold

Hvilen type er drømmefamiliebilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en Opel Omega. Vet ikke helt om det er drømmebilen, men den er ganske romslig, har god plass til tvillingvogna :) Ellers er den ganske behagelig å kjøre også, men skulle gjerne hatt litt mer power da... Synes uansett at Opel gir mye bil for pengene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

STOOOOOR VOLVO hadde vært noe for deg;)

Skrevet

Kanskje ikke en drømmebil i den forstand,men bestilte nybil for ca 8uker siden. Opel vectra gts. egentlig en sedan,men er ett skikkelig stort bagasjerom så da slapp vi stasjonsvogn. I tillegg har jeg valgt ut alt av utstyr som recaro skinn,navi, størst motor osv... en skikkelig herlighet. Er jo ikke enkelt for oss gutta og kvitte oss helt med sportsbilen, og her har jeg vel egentlig valgt en bil som er begge deler...

Bare den kommer før babyen nå....

• 4 uker senere...
Skrevet

drømmebilen er selvfølgelig en audi a4, 1,8 turbo quattro =) =)

Skrevet

Drømmebilen er en Landcruiser hj80, kjører selv en 60. plass til kjerring og unger, to bikjer, barnevogn og bagasje.

Gøy med skogstur når bilen får bli med hi hi...

Skrevet

Jeg foreslår en gammel Datsun med combicamp bakpå,selge huset,frigi all kapital og kjøpe en snadder kongebåt.....

Skrevet

Kjøpte "drømmebilen" for et drøyt år siden. En MINI Cooper S

Ja der er det god plass til både meg og en liten en. Men ikke stort annet :-)

Skrevet

svart mercedes E klasse 2003 mod. Trållsenket med 19" hjul:) Det kjører vi:)

Skrevet

volvo 850 t5 stasjonsvogn, senket med 19". rød, med bra anlegg.....

god plass til far mor baby og barnevogn baki!

nytelse og kjøre......

• 2 uker senere...
Skrevet

har kjøpt en 02 opel astra stv 1,8 16v.

Synd jeg har gjort ett kjempekjøp. den går bra, er sikker med airbag rundt om.

Hadde egentlig ikke lyst på den men madammen likte den så godt og var ikke helt borte jeg heller så da ble det den... BRA BIL!!!!

Skrevet

Vi er ved og se på en Jaguar X-Type 2.0 D EXECUTIVE Stasjonsvogn 2005 ! Konen er helt gira på den og er ikke så lite interresert selv heller kan man si :)

Er veldig skuffet over den vi har nå Renault Espace 2,0 D. 7 seter. Er faktisk ikke allverden plass i den!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi fikk drømmebilen vår i januar!

2007 Modell Audi A6 Avant S-Line. Anbefaler denne bilen til de som er på jakt etter en familiebil i premiumklassen!

• 1 måned senere...
Skrevet

en bmw x5!! helt fantastisk

Skrevet

Drømmebilen?

En vanvittig fin en som tilfeldigvis er gratis!

*sukk*

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hva med en VW bobble??

For de av oss med litt retro følelse.

Hvrodan er plass til barnevognen??

Skrevet

halla trans am pappa

litt dumt å selge den bilen vel ?

Har en trans am fra 77 jeg, men og en chrysler grand voyager :D

Lek og familie :P

Skrevet

Jeg kjører en VW Touareg, en helt genial bil... Min kone fikk endelig sin nye bil i går, en Audi A6 stv, de nye er lekre!!!

Skrevet

Jeg har en Merse c180 2000 mod, godt fornøyd med den.

Skulle jeg ha valgt ny bil no hadde det blitt Saab 9-5 Estate, fantastisk bil, beste seter som noen gang er lagd i biler, enorm plass i forseter bakseter og i bagasjerom og ikke minst en fantastisk bil å kjøre.

RART INGEN HAR NEVNT DENNE BILEN .....???????

• 2 måneder senere...
Skrevet

Verdens beste familie bil er mercedes E klasse stv!!!

Stor plass både i forsete og baksete,å selvsagt bagasjerom!!

Billig i drift,trygg å sikker på veien...Så tar denseg godt ut på gårdsplassen!!!

Skrevet

Peugeot 807, 7 seter hvis du har behov for det, hvis ikke tar du ut de setene du ikke trenger og ruller vogna rett inn på understellet.Kan også bytte ut ett sete med kjøleskap, kjempepraktisk på tur, da det både kan kjøle og varme ting.

• 3 uker senere...
Skrevet

helt enig ,har kjøpt oss d vi å, konge bil.god plass,sikker bil, og ser tøff ut:-)

Skrevet

Audi A4 er faktisk ikke en drømmefamiliebil! Den var drømmebilen våres så vi kjøpte en. Den var genial med et barn, vogn og alt... hadde masse plass. Vi merket ikke problemet med hvor trangt det er i baksetet før barn nr 2 ble født. Da måtte vi ha enda et bilsete bak og min sambo får ikke til å sett setet hans langt nok tilbake så han sitter veldig trangt og får lett vondt i kner og bein når han kjører. Han overlever når det er korte turen men det er ikke mulig å dra på nå ferie med bil i hvertfall. Han har aldri klart å sitt så trangt i flere times!

• 2 uker senere...
Skrevet

Drømmebil og fornuftig familiebil er nok dessverre ingen lett kombinasjon. (Med tanke på våre urettferdige avgifter!)

Et fornuftig valg er nok stasjonsvogner med dieselmotor og 4x4 eller en MPV.

Kjører selv en VW Touran som jeg er kjempefornøyd med og har god plass til barnevogn, barnesete, hundebur og litt bagasje. Har fryktelig lyst på VW Tiguan når barnevognbehovet blir borte.

Drømmen er vel en VW Touareg eller Audi A6 Allroad og Audi Q7.

Andre fornuftige biler med god annehåndsverdi kan være Skoda Octavia RS og Scout, VW Passat stv og nye Golf stv. Golfen er overraskende romslig, omtrent som forrige generasjon Passat!

MB og BMW har jo også mange fine modeller.

Japanske biler har god driftssikkerhet, men du verden så kjedelige biler!

Skrevet

VOLVO XC90!!!! kongebil!!!!! jeg har vært Audi-fan hele tiden og byttet Allroaden ut med Volvoen, og nå er jeg frelst!!

den er med partikkelfilter altså......:)

Ellers må jo en Tuareg eller Range rover Sport også vært småkonge!

Hilsen bilinteressert snart 2-barns mamma med 2 hunder og mann

(får plass til alle!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...