Gå til innhold

Julebord=) jan,feb,mars og apriljentene;)


Lapez

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jammen, så hyggelig :)

Har jo desverre tilbudt plassen til noen andre allerede da, men det er sikkert mer enn nok plass rundt bordet til at alle får. Ingen grunn til bekymring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Har ikke vært på nett siden i går, Å JESUS, så masse styr!!

Jeg tror jeg dropper hele greia, det blir for dumt.

Gidder ikke å sitte å være falsk på et julebord.. Sånn er jeg ikke.

Sitte her å skrive at det blir sååå koselig osv, noe jeg tviler på at det blir. Ikke for å være negativ, men hvorfor skal det bli så mye bedre denne gangen enn forrige? Heller verre nå....

Men dere får kos dere, dere som skal dit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg skikkelig dårlig samvittighet og blir lei meg hvis det er jeg som er årsak til at ting har blusset opp igjen...........

 

Grunnen til at jeg dessverre blandet meg inn å spurte om det var konflikter er at jeg ikke ville vært med på treff/julebord hvis det var det.

 

Jeg ser jo i ettertid at jeg aldri skulle ha spurt, bare holdt kjeft og holdt meg unna når jeg senset at det hadde vært bråk.

Hadde bare så fryktelig lyst til å bli kjent med andre vordene mødre her i Trondheim.

 

Uansett er jeg veldig lei meg om det er jeg som har stelt i stand hvis flere trekker seg fra julebordet. Vær så snill å ikke gjør det i respekt av de som prøver å få til dette! Jeg ser jo at det er masse flotte jenter her!

Håper det ordner seg!

 

Unnskyld og masse lykke til !!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE din feil m@mm@. !!! Det var flere anonyme enn deg, det var de som var stygge, ikke ditt lille inlegg.På vei virket som du var ny og usikker pga det du har lest tidligere, og derfor ville få bekreftet at det var verd å komme på? har jeg rett? Åsså, får du kjeft og så mener enkelte at du kastet bensin på bålet, Vel, jeg ser det IKKE slik, du spurte bare et uskyldige lite spm, Nei, at det utartet seg slik NOK EN GANG! har nok mer med folkene fra det første treffet å gjøre, ikke dere nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......og du passer på å holde liv i ilden La Pez... :) Kjekt for oss uteforstående med litt action i en ellers grå hverdag..:)

 

Selv om vi er anonym, så har vi vel rett til å si det vi mener?

Det gjorde vel m@mm@ til gangs også..

 

Kos dere på julebord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da håper jeg du Mars spire kan lage et koselig treff for alle sammen, jeg ser alle de fra forrige treff på blåbær , som var kjempe velykket å trivelig, og uten dere har trukket seg nå . Har de fleste på msn, og det er ingen av de som vil nå, etter dere kom inn i bilde igjen.

 

Er det noen som ikke har msn adressa mi fra forrige treff kan dere jo legge meg til: christinalapez@hot...(tror vi mangler to av dere).

Vi har ordnet med annet treff via msn, da det klikker helt om vi skriver det på Bimtreff sidene desverre.

 

 

-da har jeg også trekt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte faktisk også å komme fra start av, men etter alt styret, viser det bare at enkelte ikke klarer å ta seg sammen og oppføre seg voksent. Vil ikke treffe dere for å si det sånn ( nå gjelder det ikke alle) men tre visse personer som mulig er fra samme "gruppe". Virker hvertfall som de kjenner hverandre. Gleder meg til det hemmelige Julebordet jeg, med dere jenter=) Det var jo en koslig enkel tråd hvor vi diskuterte hva oh hvor vi skulle, helt til Mars Spire kom og ba oss vente, rett og slett.

 

Ha et hyggelig julebord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var også på bare blåbær og syntes det var veldig koselig. har ikke vært inne på BIM på en stund og tenkte at julebord høres jo hyggelig ut når jeg begynte å lese. men dette har jo tatt helt av...synd det blir så mye krangling her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg har aldri vært med på noe BIM treff enda, e ganske ny i byen. Kunne godt tenkt meg å vært med på julebord, for det hørtest så utrolig koselig ut :-) Vet ikke om jeg våger lenger rett og slett..... e det slemt av meg å si? Ble litt mye styr her syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja det er dere sikkert. Ikke det att eg ikkje tør, men fristet bare ikke så veldig en liten stund på tråden. Var helt sjokket over hvor mye sinte folk det var. Ser det ikke er din første heller, hvis eg ikkje leste feil her tidligere. Jeg har ei jente på snart 5 år selv snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var så superheldig at jeg slapp å komme på treffet!!!!

 

 

 

Jeg har nemlig ventet i 2 år på en øyeoperasjon å fikk den brått, på mandagen! :)

Er SUPERGLAD!

Men det var teit å ikke få bli med da, men så ut som ei padde som hadde fått en trøkk

Julebord har jeg kjempelyst til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, blir det sånn att alle dere jenter har en anna måte å avtale på nå da. Buhuuu, jeg også vil være med......

Kjenne ingen her i byen, hadde vært kos å truffet dere andre gravide og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synd det måtte bli sånn... legg til meg eller tiny toon på msn, klart du får være med=) Vi er 12 interesserte hittil, så julebord det blir det ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må bare skyte inn hvor utrolig barnslig det var av deg mars spire å med hensikt ødelegge et treff på denne måten. Sjokkerende å lese at en dame i din alder kan oppføre seg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh, ble det noe julebord på dere, damer?? Er førstegangs her inne og lurer på hvordan det gikk. Er også spent på å se om det er flere treff på gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bugs.. Tror ikke det ble noe av det julebordet, gitt.. Som du sikkert leste, ble det mye frem og tilbake, så det ble avlyst, desverre..

Du er førstegangs, sa du, hvor langt er du kommet? :)

Selv er jeg 24 idag :) Min første også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...