Gå til innhold

Julebord=) jan,feb,mars og apriljentene;)


Lapez

Anbefalte innlegg

Tusen takk for flott oppmøte å en super trivelig kveld på Bare Blæbær i går! =) Dette blir nok en fin gjeng å møte framover:) Som vi snakket om helt mot slutten, Julebord? Har dere noen forslag? Hvor, Hva, og Når? Noen flere som er intereserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for koselig kveld på mandag! Julebord hørtes ut som en god ide, av de to holder jeg en knapp på Frati (men Egon eller et annet sted er helt greit det også) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også gjerne være med:) i slutten av november passer bra for meg.... desember er jo ganske hektisk... hva med Britania?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant dette på www.britannia.no:

 

Årets julemeny er i gang

06.november starter vi med julemeny i Jonathan Mat & Vinkjeller

 

Kokkene i Jonathan Mat & Vinkjeller har satt sammen en spenende julemeny som starter 06.november.

 

På menyen finner vi for eksample Grillet elg og røkelakscarpaccio til forrett, And, juletallerken og selvfølgelig vår berømte kjellerbiff til hovedrett og mange spennende desserter.

 

Årets Pinnekjøtt må en forhåndsbestille

 

 

 

Bestill julebordet i dag på 73800830 eller send oss en e-post på [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får høre stemningen for Britannia ... en venninnne av meg var der i fjor og hun var superfornøyd:) og hun blir sikkert med denne gangen også:) hun var på tapas treffet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeei jenter=) Det passer nok for meg også, om det ikke passer skal jeg få det til å passe? Hvem vil ta på seg ansvaret med bordbestilling osv? Moro å se så mange intersserte;) Gleder meg altså=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vi prøve å finne ut litt prisnivået på det før vi legger ut en evt. påmeldingstråd?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel regne med en fire- fem hundre kroner tenker jeg i mat... kommer vel ann på hvor mange retter man vil ha.... drikke utenom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisnivået er det samme omtrent overalt. Men jeg synes ikke vi skal gå for buffet, det blir iallefall for dyrt for meg. Nærmere 500 kr for noe sånt...

De fleste har jo juletallerken til rundt 250 kr. Det er en overkommelig pris på et julebord synes jeg, så blir det jo ikke så mye dyrere når vi bare drikker brus heller... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med de på Pinocchio, de kjører vanlig meny... KJEDLIG!!!

Jeg vil ha julemat, tror vi må gå for Jonathan jeg jenter. Der har de juletallerken til 245 kr. Vi må bestille raskt da, det begynner å bli fullt nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...