Gå til innhold

Julebord=) jan,feb,mars og apriljentene;)


Lapez

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi får si at diskusjonen er over og ut.. men jeg synes det var trist å lese at vi opprinnelig ikke skulle få være med.. (en leser jo det innimellom linjene her til enkelte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp! da er alt det vonde glemt! :) :) Gleeder meg.. Nam,nam, julemat!!

 

Rosacea: Funnet noen juleklær da?

 

Lucy: takk for flott beskivelse av meg selv. :) Du får se om det stemmer på julebordet..:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser, skjønner jeg ikke at dere hadde lyst til det i utgangspunktet.

 

Får på meg virker det seriøst som om du,mars spire,liiten til og krølle har danna dere en egen liten klubb, som treffes osv...Det står jo, "Hold an", fåordi mars spire må snakke emed dere før vi andre kan avtale noe mer?... jeg kjenner jeg blir litt sånn... Hæ? - å det ble jo å spurt om gruppene kunne forandres til over og under 25...Det var ikke mitt forslag, alle kom med utrolig mye dumme kommentarer forrige spalte og jeg er innmari lei av det,

 

Nå er det jeg som la ut tråden, å ja, jeg er under 25,men jeg trekker med ikke fra mitt eget treff. For all del, ikke mer sur stemning her nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier også nam, nam julemat!! :) Gleder meg!! :)

 

Juleklær og juleklær, mira 78; har no et par svartbukser som jeg kan bruke, og så får jeg nok finne meg en topp... enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trodde ikke dere var interessert i å være med mere vi. Beklager selvfølgelig hvis det fikk deg til å føle deg uvelkommen!

 

JO FLERE VI ER SAMMEN :) :) :) ikke sant....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ærlig mars-spire, roseca og dere: hvor morsomt kommer dette til å bli da? nå kommer det jo ihverfall til å bli to delte grupper. og hvis ikke, blir det bare overfladisk og falsk-prat alikevel. enig i at det er barnslig å skulle dele gruppa i to, men synes faktisk det høres best ut her. jeg for min del har veldig lyst på julebord med gravide medsøstre, men må innrømme at jeg revurderer dette nå..trodde alle var over dette styret.. er vel bare å innse at noen ikke er det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er jo alltid koselig at noen andre som en kjenner til skal i vei.. En liten klubb... kan ikke si det da.. vi ønsker jo å være med på julebordet vi også, og da vet vi jo at vi kommer til å bli mange flere enn oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg virker det som om de fleste av oss nå ser fram til julebordet der alle kommer, og som har lagt alt tullet bak seg, men så er dere et par her som gjør alt litt surt...

 

Overfladis- og falsk-prat???? jeg har ikke så mye annet å si enn.... hvis du ikke har lyst på julebordet, så er det jo bare å holde seg hjemme. Jeg er ferdig med TULLET, og ser fram til et nytt treff og god julemat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk du, nå fikk du meg til å føle meg veldig velkommen du. det jeg mente var at hvis jeg skal sitte over bordet med deg, tror jeg ikke vi har så mye å snakke om.. men bare glem det hele, ha et fint treff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anre ikke hvem du er, men hvis du vet hvem jeg er, så kan du jo bare styre unna meg... Vi trenger jo ikke sitte sammen.. Verre er det liksom ikke. Og det er jo alltid slik at noen greier en å prate mye med (kjemien stemmer), andre ikke (kjemeien stemmer ikke) - det har jeg i hvertfall erfart i ulie settinger, men sånn er det bare ;) Jeg er jo ikke sur på dem jeg ikke går sammen med av den grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille_lupp!

Vær så snill å ikke trekke deg på grunn av det her da :(

Sitt ovenfor meg? :) Hadde vært så koselig om du ble med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mars-spire74; ja, sånn er det bare og slik vil det alltid være!

 

Forlslag; vi kan jo blande oss sammen denne gangen, slik at vi ikke blir sittende slik som vi gjorde på Tregården..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer det samm her...

 

Mars-spire74; ja, sånn er det bare og slik vil det alltid være!

 

Forlslag; vi kan jo blande oss sammen denne gangen, slik at vi ikke blir sittende slik som vi gjorde på Tregården..

Rosacea

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...