Herkules Skrevet 26. oktober 2006 #201 Skrevet 26. oktober 2006 snø ja Dekkene er på bilen og ny fres er på plass så nå kan snø bare komme tøff natt på deg da molle, får du slappet av noe på dagen eller? igår ammet jeg sittende på gulvet ved kassene på Smart club- den nye Gikk bra å være alene eller med to svana? besøkte en 4 barns tvilling mor i dag fasinerende å se på dobbeltamminga altså. Har d begynt med noe mme eller får de alt av deg? 1d du må ikke slite deg ut nå da. Så kos at storebror hjelper til da molle
Petronella♡mor til to Skrevet 26. oktober 2006 #202 Skrevet 26. oktober 2006 Heja Cat! Dere får bare unnskylde at jeg snik tikker på tråden deres innimellom om dagen, men jeg er jo litt nyskjerrig på hvordan ståa di er. Du har jo hatt eller har termin hvert øyeblikk, ettersom hvordan du ser det )) Må bare ønske deg lykke til den nærmeste tiden!! Nå bor jo ikke jeg så langt unna deg (Tæruddalen), så når du popper, kan du jo alltids si i fra om du har lyst til å trille tur en dag ) Har forresten nettopp laget hjemmeside (eller holder på da er blitt helt hekta, hakke sett på makan jeg... Sitter oppe til laaaangt på natt hver natt), så du/dere må gjerne ta en titt... www.carolineogaleksander.piczo.com Uansett masse lykke til fremover!!
♥Tiny Skrevet 26. oktober 2006 #203 Skrevet 26. oktober 2006 Så kos å shoppe litt sammen idag Molle og lunsj med alle gravide da.. hehe.. måtte jo bare redde deg der du satt alene sammen med alle magene!!! Skal du eller jeg slenge ut treff på mandag? hmmm... du er borte, så jeg gjør det jeg Kjekt med langåpen butikk altså..... La Tiril og dro ut for å handle mat jeg Ikke var hun vanskelig idag heller!!! Sovnet nesten med en gang Snill jente!! Nå gjenstår det bare om jeg må trekke det tilbake imorgen tidlig?? (Far var forresten hjemme, så hun lå ikke alene hjemme da) Føder du snart Cat??? hehe... lei det spørsmålet eller???
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. oktober 2006 #204 Skrevet 26. oktober 2006 Nei.. ingen som føder her i huset. Men nå som jeg er syk, så er det like greit. Hadde ikke hatt ork eller noe overskudd til det nå, så er egentlig bare glad til om det drøyer et par dager til. Petronella: Så søte barn du har da. Måtte jo inn å titte ) Så dere har flyttet til tæruddalen siden sist. For dere bodde vel på kjeller, eller husker jeg helt feil ??
Petronella♡mor til to Skrevet 26. oktober 2006 #205 Skrevet 26. oktober 2006 Du husker litt feil der gitt, vi har bodd i Tæruddalen 3,5 år vi )) Ups, nå begynner Prison Break (tv-slave...;o) lykke til igjen, jeg følger spent med!!
Molait Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #206 Skrevet 26. oktober 2006 Denne tråden er ikke "noen" sin, så kvalifiserer derfor ikke til sniking:) Uff til hals og ørevondt:( spes øre da. Det er dritvondt med øreverk og man får jo ikke sove heller. Masse puter!! Sove sittende. Nesespray kan hjelpe. Håpe du slipper å føde helt sausa da. Sittende ved kassa..jodu det må jeg si. Ammet på en do en gang. På Rudo på Strømmen. Rart de ikke har litt bedre opplegg der. Satt på en slik hc-do klemt mellom noe vaskegreier og en bonemaskin eller noe. Ja og en overfylt bleiesøppelbøtte. (les utover gulvet) De hadde bleiebøtte der og, men den var stappa. Virkelig koselig. Slappe av på dagen? Tja, har nå vært på senter i mange timer. Lunch med masse gravide, handle pysj på H&M og traske med Tiny. Takker for redning! Forsøkte meg med et "hva med bleieutslett da dere?" midt oppi all gravipraten:) Ja og Tiril har blitt såå med da. Prater, smiler og flørter. Vi hadde en virkelig god dyp samtale mens mor henta jakka si. (les ammetåke) Skal kjøpe kakkao til deg på mandag jegg Tiny (les ammetåke en gang til)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. oktober 2006 #207 Skrevet 26. oktober 2006 Søren, da husket jeg helt feil da )
*1D* Skrevet 26. oktober 2006 #208 Skrevet 26. oktober 2006 Hihi, jeg må innrømme at jeg stusset på at Petronella bodde på kjeller..... Men nå kaller jo søringer stedene de bor på så mye rart;) Tiny: jeg gikk ut i fra ar T var hjemme jeg altså.... knapt at jeg har vært til naboen (i samme hus ja) uten at dattera har hatt noen sammen med seg. Hun er 9 men veldig mørkredd også er ikker mamman så kjempetøff i natta hun heller..... Men på dagen er hun hjemme litt nå da siden hun har SFO bare til 1 nov og da er det fint slutt..... Mamman blir hjemme litt mer ei stund fremover og da betaler jeg ikke 1500 på sfo altså! Husker forresten en tråd på DiB som omhandlet hvor forsiktig og beskyttende man skal være med barna (ble litt tullettråd etterhvert, lo så jeg grein!) og der var det snakk om koking og hagler så......... Jeg har vært ute med bekkenet igjen........ikke gøy........men jeg måtte ta inn gressklipperen og alle sommermøblene.....var tross alt 2 cm med snø allerede og meldt 40 cm til i morra.............ikke spes intresert i å måke frem møblene før jeg fikk de i hus!!! Svogeren kom og hjalp meg med å få det ned i kjelleren, men fy fan hvor vondt jeg har akkurat nå.............Har lyst å grine jeg altså. Men jeg spiser ostepopp og drikker cola og spiser snickers også får jeg bare bli feit igjen! Har ikke tenkt å spise smertestillende!
Molait Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #209 Skrevet 26. oktober 2006 Tror ikke en paracet er så skadelig jeg. Og er vel mest de 3 første mnd. man skal være forsiktig? Med tanke på hva for smertestillende man kan få proppet i seg under fødselen vi lnok ikke en stakkarslig paracet gjøre annet enn at mor føler seg litt bedre. Prøvd et varmt bad? Hjelper sikkert og litt den følelsen av vektløshet. 1500? 2200,- her. 700,- er ganske mye diff synes jeg. Hurra for Norge. Faktisk ikke tenkt på at Kjeller er..ja kjeller. Er så vant til navnet. Hvem her er det som bor i boden igjen? Eller hva var det der med boden igjen?
Molait Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #210 Skrevet 26. oktober 2006 Hva skal dere gjøre med farsdagsgave?
*1D* Skrevet 26. oktober 2006 #211 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg tror det var jeg som skrev noe om en bod! Var ment som et spørsmål om SImbamamma`n har bodd i Trondheim;) Jeg blir bare ikke så hjelpt av paracet lissom, og jeg tror ikke somadril er annbefalt????? Er hjemme alene og tørr ikke bare siden jeg tviler på at jeg kommer meg ut av karet etterpå....klarer knapt å komme meg ut av sofa`n........ litt kaldt å sitte i badekaret til noen kan hjelpe meg ut:( Jeg aaaaaaaaaaaaner ikke på farsdagsgreier.................... Kanksje jeg skal klemme til å sende pappa en mail???? Faren til dattera skal jeg prøve å huske at skal ringes da, så slipper jeg å få sur melding fra dama hans kl 23 om kvelden med spørsmål om han ikke regnes som faren lenger siden vi ikke ringer.......(må le nå i ettertid altså..hun er litt spes;)! Og min er jo ikke far heeeeelt enda eller????? Tar i mot hint hvis det er på sin plass med gave til han fra lillingen alikevel da;)
Herkules Skrevet 26. oktober 2006 #213 Skrevet 26. oktober 2006 ja vær nå litt forsiktig med deg selv 1D sier jeg!!!! strengt Oskar har sovet mye idag synes jeg og derfor har jeg sovet også Dere når kan jeg treffe dere da??? altså en dag jeg kan ta meg en tur til deres trakter?? Ja farsdagsgave gleder meg til å kjøpe første farsdagsgave til min T. tar i mot ideer.
Molait Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #214 Skrevet 26. oktober 2006 Slips faktisk! Fiks et med trykk av Tiril på da vel:)) Om det ikke kan brukes overalt, så er det sikkert en slager i familiesammenkomster/fester. Der var det mange skrivefeil 1D. Så mange at jeg ikke husker til å kommentere dem engang 1000mg paracet hjelperr ingenting altså? Synes ingenting hjalp mot bekkenet jeg:( Men varmeflaske da? Noen synes det hjelper. Legg deg med pute mellom bena (hele veien til foten) og glan på tv:) Personlig synes jeg farsdagsgave kommer etter at barnet er født, men det er meg da:) Han får vel snart kanskje en pappagave alikevel:)
♥Tiny Skrevet 26. oktober 2006 #215 Skrevet 26. oktober 2006 Bare å komme med forslag det Herkules Kan ikke før etter 13 på onsdager ellers har jeg ikke noe liv (les hjemme med Tiril) Kafebesøk er ok, men kan godt treffes hjemme hos (noen?) Kan stille leilighet til disp jeg.....
*1D* Skrevet 26. oktober 2006 #216 Skrevet 26. oktober 2006 Paracet hjelper ikke mot bekkenet nei, og varmeflaske har jeg ikke........... Kanskje varmvann i ei 1 1/2 flaske i håndduk???? Ligger med pute mellom beina i senga da,skal legge meg snart;) Sliten siden jeg ikke gidda lese korrektur;) Skal skjærpe meg!
Molait Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #217 Skrevet 26. oktober 2006 Stiller kåk jeg og. Med 3 katter og 7 hybelkaniner. (men er grisgrent her da..) Vi skal en tur til Lillestrøm på mandag ihvertfall. (se dibtreff) Men hadde i grunn vært koselig hjemme hos noen når du kom da. Litt mindre stress og mas. Hvem pokker bestiller konfekt til 179,- med bilde på???? (se annonse til høyre) Hadde jeg da heller bestilt noe som varte litt lenger enn 5 min! (sjokkis holder kort her i huset) JEG HAR FÅTT KVELDEN TILBAKE!!! Sov fra 18-18.30 i kurven. Sov fra 19-20 på meg. (masse spise seg opp) Bade, mat, sprutgulp, skifte, raaaap, sovne selv i kurven 21.30 Og den store viktige forskjellen fra siste uka er at han sover enda:D:D Håpe natten blir bra og nå
Herkules Skrevet 26. oktober 2006 #218 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kjører så for meg er ikke stedet så nøye og er ikke redd hverken hybeldyr eller andre dyr. er opptatt mye neste uke, hva var det tiny skrev må skjekke Mulig jeg dropper dib treff, heller lyst til å møte dere:) Hi hi tenkte på konfekt jeg , men ikke til den prisen. Oskar sitter her på fanget fortsatt har akkurat gulpet opp enorme mengder hånkle kan nesten vris opp æsj Har gått tur med Oskar i sjal i dag inni regnjakka
Herkules Skrevet 26. oktober 2006 #219 Skrevet 26. oktober 2006 skulle sef også krysse fingrene for en god natt for deg Molle Måtte dama til eksen stramme deg opp 1D hi h
Molait Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #220 Skrevet 26. oktober 2006 DIBtreff tror jeg hovedsakelig kommer til å bestå av tiny og meg:) Muligens et par andre. Nei men dersom du skulle kjede deg... Neste uke skjer det en del ja. LS på mandag+kiropraktor (sinnsykt trøtt etter behandling) Tiny på babysvøm på onsdag, vi skal til svanine en dag(tror jeg), cat skal føde og vi skal da til ahus (tror jeg og håper jeg for cat sin del) Kan vi ikke prøve å få til noe uka etter det? Cat blir vel kanskje ikke med, men vi kan da treffes mer enn 1 gang. Ja nå har ingen av de andre truffet deg, så om de vil treffe deg mer enn 1 gang kan jeg ikke uttale meg om Oppe enda?? Må si det er godt å ha litt av kvelden for oss selv. Greit han ikke legger seg kl 20, men 1-2 timer med han i søvn og oss våkne er ok Edvard har aldri gulpa som han gjorde i stad. Pysj, klut, teppe-alt! Bytta pysj og tørka hauger under hakevalker. Spørs på svanine da. Om hun vil/kan treffe deg. Om hun da foretrekker at alle kommer dit eller om hun tørr prøve seg ut på tur med 2:) Ellers stiller nok Tiny og jeg opp på alle treff vi. (kjenner jeg oss rett) Eksn har et poeng, skam deg!! Ellers kan du jo nevne at han er veldig flink til å leke pappa...
*1D* Skrevet 26. oktober 2006 #221 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, han er skikkelig goooooooooood på farsrollen...........(et snev av ironi der, men bare et snev!) Og hun dama........ja, jeg sier ikke mer! Jeg dukker vel opp i deres trakter rundt 10 nov kl 14.50.......... Mulig jeg kan gå av toget.... og bli ei lita stund... men lover ikke noe, siden jeg ble dumpa av ikke mindre enn 4 stk sist jeg reiste forbi...... Spørs om jeg vil legge treff til oslo... Jeg skal prøve å komme meg ut av sofan, greit å sove litt før jeg skal opp igjen:) Er jo avhengig av 8-9 t for å fungere Og 1 L melk hver eneste dag.......skjønner ikke dette jeg! Jeg liker sjokolade, men trenger ikke spise det veldig ofte for å holde suget i sjakk;) Men nå må jeg har hver dag og jeg må ha melk ved siden av (og melk lukter og smaker fjøs bestandig ellers)............ Cola duger ikke engang....! Da skal jeg krype under dyna (inni senga) og der er det forhåpentligvis litt varmere enn her i stua......... er bare 16 grader på stua nå.....må på med oljefyren nå...... holder ikke med vedfyring når jeg ikke kommer meg bort til peisen for å legge på ved........(hihi, litt glemsk skjønner dere) har sitti med dyne over meg hele kvelden! Klem jenter;)
Herkules Skrevet 26. oktober 2006 #222 Skrevet 26. oktober 2006 Nå er jeg endelig i seng etter å ha fått snusken i søvn måtte jeg ordne klær i vasken osv. I morgen skal vi til oldeforeldrene på lunch. Jeg vil treffe de som vil og om de vil gjenta det får tiden vise 1D jeg prøvde seriøst å få til at jeg var hjemme men flypriser ol avgjorde. nå i etter tid var det jo godt at jeg kom meg ned når jeg gjorde i forhold til været bla.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. oktober 2006 #223 Skrevet 27. oktober 2006 Ja her var det liv i går kveld!! ) Føde til uka?? Er det jul da assa??? Hmmm.. Har nå hele tiden trodd på en halloween baby, så kanskje jeg får rett (selv om jeg virkelig hadde håpet litt tidligere i oktober). Vi har snakket om det lenge at det skulle ikke forundre oss om det kom ei lita hulder en stormfull halloween-natt!! Men den som lever får se. Foreløpig er det ingen videre tegn på fødsel de nærmeste dagene, så om det ikke skjer noe drastisk så blir det Sverige tur på oss i morgen. Hadde vært deilig å gjøre noe og tenke på litt annet enn å ligge på sofaen og bare vente. Lille-snupp har sikker stukket ut en liten fot og kjent hvor kaldt og guffent det er ute om dagen og trukket seg godt inn i magen hvor det er varmt og godt ) Hvordan gikk det med lille-ed i går da, Molle?? Sov han stort sett greit gjennom natta?? Vært mye snakk om treff både i går og mandag og mer neste uke og kanskje uka etter der også videre.. Som dere sikkert skjønner så engasjerer jeg meg ikke så mye i de kommende treff-dagene siden jeg liksom ikke helt vet hva som står på timeplanen min til uka..
Molait Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #224 Skrevet 27. oktober 2006 Huldra såklart!! Haha-konge!! Huldra-Linnea. Joda E sov greit han våknet 01 for mat og sovnet med en gang for å våkne igjen med en gang. Litt småirritert titter jegg på ham og der liggern å gliser til meg. *smelte* måtte flire. Sovna igjen ganske raskt da. Dagen startet 06.30. Det er i følge meg midt på natten. Det treffet på mandag er egentlig bare at jeg skal til kiro og Tiny og jeg tar lunch el kaffe før det og de som vil bli med er velkomne til det. Ikke store treffet liksom. Har du ikke føda kan du vel ta deg en tur? Som du sier, kjjedelig å bare sitte å vente også. Blir der iaf fra 12-14. (På J&H) Men du har vel føda før mandag:D Ja møtte han der irriterende fjompen på Triaden. Han er nå litt søt og da:) Ble litt småforvirret i hodet en stund, men fant ut da vi hadde gått at han kjente jo både meg og Tiny. (gått i klassen hennes) Ble liksom litt usikker på hvem han snakket til eller kjente..hehe.
*1D* Skrevet 27. oktober 2006 #225 Skrevet 27. oktober 2006 DAMER: sjekk albumen min: venter GUTT Her har det snødd for å si det på den måten!!!!!! Epletreet vårt som har holdt ut 60 vintre i dette klimaet, måtte si takk for seg (det som ligger der bare på bildet...) Jeg må begynne å klepåmeg jeg altså, tar jo sikkert 30 min å få på seg nok klær i dette været! Herkules: er ikke fornærma over at noen som er i et helt anne land ikke kan komme jeg altså! Mere de som bor 10 min unna;) Ornder seg sikkert;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå