Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så at de føda dagen førhjelper ikke så lenge det er 10 min unna;)

Snø!!! "er fra 1D" "hvor er det?" "Trondheim" "jahs..trøndere vøtt.." Aner ikke helt hva gubben mente med det...hehe

Jo og han kom med en fin en i går. Hvorfor heter det ikke syktomer i stedenfor symptomer? Selv om ikke alle symptomer er sykdomsrelatert kunne de som var det het syktomer. Hva den mannen tenker på.

Edvard sover i posen sin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy feite som det har snødd hos deg da 1D, så jo ut som det var midt i januar jo!!

Hvilken snåling var det dere traff på Triaden, Molle?? Som hadde gått i klassen til Tiny??

Skrevet

Hehe..jeg kjenner jo bare en irriterende fjomp som er venn av dere;) (snål er han vel ikke..bare noe irriterende..litt som Mr.T)

Skrevet

Han jeg tenker på gikk gikk i klassen under Tiny da.. Så hvis han gikk i klassen til Tiny så er jeg litt usikker på hvem av de gutta du mener. Kjenner jo alle sammen jeg, så klarer ikke helt å plassere hvem av dem du kjenner igjen for du har vel blitt intodusert for fler av dem, sånn i de små timer etter noen KB på jekyll :))

Skrevet

Hehe.. han gikk i klassen min på allmennfag (skedsmo) og er fra fjellhamar... Hjelper det deg noe???

Idag har Tiril smakt på grøt :) (sutta på skjea med maisgrøt. nam nam) Hun har vært våken hver 2 time inatt også (på fjerde døgnet nå), nå er det vel noe annet enn økedager vel?

Ringte forresten helsestasjonen for å høre om de hadde noen gode råd, men der var det jo ingen helsesøster.. Ble satt over til Fjerdingby da... Ble enige om å se det litt an noen dager til og veie henne til uka. Men kunne innføre grøt om jeg hadde behov for det. Kunne også lage en tynn velling og gi henne på flaske på kvelden.

Skrevet

neeei..tror ikke det. Er vel bare en jeg har pratet med. Mulig jeg har blitt introdusert for flere men det husker jeg isåfall ikke;) Muuulig han gikk under altså, bare mener å huske at Tiny sa _i_ klassen eller ja. Men er nå den eneste jeg har vært edru sammen med av venna deres da. Ja og hu over. Ah...glemte jo det, hun hadde bursdag dagen jeg var hos deg? Tenkte du skulle hilse å gratulere. Men det kan du jo gjøre ennnå forsåvidt.

Skrevet

Snakker vi om Å fra fjellhamar her?? Da er jeg med vettu :)) Trodde kanskje du mente A.N fra strømmen jeg for han jobber jo litt på triaden, men han er jo like gammel som Mr T.

Ja jeg husker jo nå at dere var edru på bursdagen min ja :))

Stemmer at Li hadde bursdag på tirsdag ja. Skal se om jeg husker å gratulere når jeg ser a :))

Skrevet

Jeg var iaf det, hva han var kan jeg ikke uttale meg om. Personlig synes jeg det kan være vanskelig å avgjøre til tider. Litt somn Mt.t der og ;) Er T og jeg Tom & Jerry, så må han være den der lille grå musa som dukker opp i blandt.

(og ja snakker om ham)

Skrevet

Har du flere smått irriterrende kamerater??

Skrevet

Herregud som dere skriver!!!

Her er det knallstille hele dagen, og på kvelden når jeg har besøk så yrer det av liv!!! Besøk av sju ukers baby (Bjørnar vettu Molle), han har blitt diger! På to-tre uker - samme vekstekspansjon som Edvard hadde. Syke greier.

H er ute og skifter dekk. De små sover, men E sutrer litt.

Herk: De får bare av meg, foreløpig. Mer enn nok (spruter til alle kanter)

Dere kan komme når det passer for dere. Flere på en gang, eller ikke. Ringte opp helsesøstera nå, hun er visst ikke på jobb før tirsdag. Regner med hun kommer en dag snart...

Kan også treffe Herk, men jeg er ikke comfy med å dra på tur med disse enda. De er så småååå. Så altså, kom gjerne hit om dere vil. Pick a day!

Vasker klær (igjen). Adrian sprutgulpa oppi bh'en min i går. Berga klærne hans, men ikke mine, hehe. Er det mulig. Edvin kasta opp over hele seg og på gulvet da han hadde fått på seg ren pysj. Synes godt de kunne holde maten i magen jeg.

Tok litt tid før det ble natt, men gikk seg til kl 02. Da var det bare mating hver 2-3 time, men de sovna greit igjen. Skjønner ikke helt hvorfor de vil spise oftere om natta. Kanskje fordi jeg sovner mens jeg ammer og ikke bruker så lang tid?

1D: Sier som Herk - ro deg ned! Ikke slite deg ut sånn!!!!! (MENER DET)

Cat: Skal ikke du føde snart? Er så lenge siden jeg har vært på Ahus nå, begynner nesten å savne det. Men ok, skal ikke mase.

Skrevet

Tenkte jeg skulle føde på mandag. Er det greit for alle eller? Best å sjekke at det passer for alle. Kan godt begynne så smått om søndagskvelden da.

Svigermor (og pappaen min fordi da har kona hans bursdag) er heeeeeeelt overbevist om at jeg føder i morgen, så skulle det være tilfelle så skal jeg knipe igjen til over midnatt i morra bare på trass!! Så får det heller bli 29. og oddetall!!

Er visst ingen som vil ta hensyn til at jeg er småsyk med litt feber og vond hals og at jeg har ligget rett ut i 2 dager nå. Det er jo tross alt ikke de som skal føde og ryktene sier at det kan være en smule slitsomt å presse ut denna ungen, så hadde jo vært en fordel om man ikke var sjuk i tillegg da.

Men mulig det er jeg som er heeeeeeeeeelt på tryne som ønsker å være nogenlunde frisk og ha bittelittegranne overskudd til fødselen!!

Masefolk!!!

Nei, er nok ikke klar før mandag, men da er jeg veeeeeldig klar også!!

Skrevet

Aldri vært så mye på Ahus som fra juli til nå jeg.

Ja de er småååå, men tåler da fint ut forde:) Men skjønner det kan bli litt mas med 2 små. Iaf om man skal på type kafe e.l. Hjem til noen tror jeg kan være greit første turen. Jeg skal ihvertfall komme til "nurka mine" snart. Regner med Tiny slenger seg på der. Cat er vel på ahus tenker jeg, eller nyss kommet hjem. Vi kommer enten torsdag ellerr fredag. Eller vent..mor kommer jo. Skal på den traktor/landbruks-messa. Luuurer på om ikke hun skulle gå der på dagen på torsdag. Da passer det bra da. (har ikke stor interesse av å bli med dit) Fredag drar vi til sverrige en tur. Ellers må det bli på tirsdag. Ok da har jeg tenkt høyt ferdig.

Tiny: Skal vi dra til svana tirsdag eller torsdag?

svanine: Ønsker H med eller uten medbrakte menn?(inn på kontorbarnerommet til pcn og snakke om annet enn bleier og gulp)

Våkner du igjen og legger dem over i sin seng etterpå? Kan være en ide å holde seg våken i natt og stumulere dem. Gni i håndflata dems og stryke på dem. Stimulere sugerefleksen og vekke dem litt slik at de suger litt til. Kan jo prøve?

Skrevet

Traktor/landbruksmesse faktisk :))

Skrevet

Cat: Kan ikke du starte den siste tråden her inne på 3 tri?????? Sånn nå på tampen før du føder lissom:)

Er på jobb jeg og får lese alt dere har skrevet når jeg kommer meg hjem:)

Skrevet

hehe driver å skriver ny tråd nå jo:))

Blir den siste på bim tenkte jeg. Nesten litt trist. Cat og jeg har nå holdt på over 1 år!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...