Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. oktober 2006 #176 Skrevet 25. oktober 2006 Hehe.. ja det er lov å håpe ) Håper bare jeg føder før jul jeg da..
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #177 Skrevet 25. oktober 2006 hehe...men du, vet du, sorry ekle ting nå, men utfloden min er litt rosaaktig; det er vel et godt tegn??
Molait Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #178 Skrevet 25. oktober 2006 60 metern opp og ned alle rulletrappene..måtte tenke litt der, men flira til slutt:) Denne uka blir det vel litt ..ja uka er jo straks ferdig. Måtte blitt i helgen isåfall, men da skjer det alltids annet. (tenkte på Cat se TG før L kommer) Kjøpt pakke i dag:D Til TG..ja eller EA (EA GAMES!! hahahaha...eh ja..M og jeg lo iaf) Er ikke vakkert men baby'r digger det, så da får heller vi foreldre være overbærende og se en annen vei. Ja også er det noe fra M da. "Vi MÅ jo kjøpe sånn!!" Eller var vel mer "gutta MÅ jo ha sånn" Ludvig produktene er kjempefine:) Også sånn urnorskt da. Flåklypa. Et av Norges bedre prodrukt. Jasså? Har du masse rosablodegreier? Og gensere kanskje? Ja kiropraktor. Han er fra himmelen..tror jeg. Foreløpig iaf. Løsnet masse opp i nakken min. Sitter igjen en del au, men det er muskulært. Mye mer tro på dette enn de dumme pillene. Knakk opp en del i bekkenet mitt og. Litt øm og en del vondt enda, men kjenner at det har skjedd noe der. Skal tilbake på mandag. Edvard strot sett lo til mannen han:) (under behandlingen!) Jeg lå på benken og han oppå meg. (edvard altså, ikke mannen) Trykka og ordna og styra. Humpetitten-rist-ogbøy! HAn hadde ikke noen alvorlige låsninger, men var et på ryggen. Da måtte vi brågråte litt for det var ganske vondt. Ellers er han veldig stiv i "venstre nakke". Til høyre kunne han vri hodet helt til siden, til venstre fulgte kroppen etter. Mulig derfor han har våknet etter kort tid i det siste. Rett og slett stiv i nakken sin og da er det vondt om man ligger feil. ( I KNOW) Skal stimulere mye på vesntre side og lært noen triks til ryggmassasje. Han skal og tilbake på mandag. Fikk litt magemassasje og. Kom hjem, plukket med meg baby ut av stolen og inn i senga. Der sov vi begge i to timer!! Og gjett hvem som bæsja ut en hel bleie og nok til enda en etterpå) Første gang han har bæsjet "uten hjelp" på over 3 uker. (ja 3dje gang på over 3 uker og) Legging gikk og myyye bedre i dag. Sovnet 20.30 av seg selv. øh..ja hører han hyler til nå. Skulle ikke sagt noe. Sikker bare påtår for sovnet i maten sist:) Ble langt dette:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. oktober 2006 #179 Skrevet 25. oktober 2006 Ja det er nok et veldig godt tegn!! Du føder ratt i løpet av et par dager du. Hadde 4 kynnere ganske jevnt og tett i sta, men nå er det helt dødt igjen, så her er det ikke noe på gang.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. oktober 2006 #180 Skrevet 25. oktober 2006 Så godt at småttisen hadde litt nytte av kiroen da. Ja og at mor hadde det også. Skal se ting blir litt bedre etterhvert vettu når poden får myka opp nakken sin litt!!
Molait Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #181 Skrevet 25. oktober 2006 Jepp var mat. Sovnet der men våknet da jeg la ham ned. Gikk greit i 10 min. men nå er det pån igjen. Lurer på om jeg må gå inn å _stave_ natta for ham! Ikke at han kan lese men... Du får gi lyd om det skjer noe cat. Og da mener jeg på natten også dersom det skulle bli slik. Mobilen er nå med meg overalt:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. oktober 2006 #182 Skrevet 25. oktober 2006 Har begynt å få litt smått med kynnere igjen, men er liksom ikke noe trøkk i dem.. Også jeg som er så tålmodig da!!!
Molait Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #183 Skrevet 25. oktober 2006 Ja du er kjent for det... Føde i morgen????
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. oktober 2006 #184 Skrevet 25. oktober 2006 Ja takk, gjerne det!! Men da må disse kynnerne gå over til rier snart hvis jeg skal føde i morgen!!!! Kan jo fort ta litt tid da.. Ikke har det kommet noe mer snørregørr heller, ei heller blod.. Ikke lekker jeg fostervann og har bare pingle-kynnere!! Kommer ikke langt med det assa!! Men driter 3 ganger om dagen da, hvis det er et tegn!! (jada, jeg veit, jeg og detaljer vettu)
*1D* Skrevet 25. oktober 2006 #185 Skrevet 25. oktober 2006 Heisann sveisann jentann:) Jeg har hatt vontere i bekkenet i dag, og var endel kvalm på starten av dagen. Men jeg bestemte meg ofr at dette gidder jeg ikke lenger!! Så etter jobb bar det til balletten med dattera og videre hjem etterpå. Hjemme igjen har jeg rydda hus, bært opp masse ved og stablet om i ved-boden (så det er enklere å hente det siste...venter bare på å bli værre merker jeg;), tømt benkene for alt av skitne kopper og kar, vaska klær og en held del annet!!! Er skikkelig sliten og har virkelig vondt nå, men det er jævlig god følelese at folk endelig kan komme inn her og se bord og gulv igjen;) Så nå skal jeg spise en halv stor fruktnøtt og drikke masse melk!!!!!!!! Eller cola og resten av ostepoppen......... eller alt samtidig;)
Molait Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #186 Skrevet 25. oktober 2006 Må gjøres og sikkert godt å være ferdig med det. Flinke deg. *skryte* Glad jeg ikke er gravid lenger og har slike lyster. Hva med å kjøre alt i blender'n? Får du i deg alt kjapt og greit. (jækkiii) Cat..ta ræi en kanelbolle!
*1D* Skrevet 25. oktober 2006 #187 Skrevet 25. oktober 2006 Droppa ostepoppen og Colan og legger meg utslitt men glad;) Håper Cattemamman får babyen uten for mye masevonter, begynn på "the real thing" i stede!!!! Klemmer til alle jeg har glemt å kommentere...sorry, trøtt nå
Herkules Skrevet 25. oktober 2006 #188 Skrevet 25. oktober 2006 Altså sjokko er kjempegodt med vann syns jeg særlig mørk sjokolade og selvfølgelig godt til Kaffe. Vi har Ludvigteppe vi også - er Ludvig fan jeg da og Flåklypa desuten er teppet ordentlig godt, Vi har bytta dekk i dag og så er jeg så lat at jeg har bestemt meg for å få bilene vasket og polert av noen andre. Kjøpt TVbenk i dag også. og snakket med venninnen min og dustemammaen hennes, Hun er ikke helt god i hode Da jeg fortalte om fødselen og at vannet gikk og at jeg ville bli satt igang osv så sa hun" kunne de ikke ta et lite keisersnitt bare???" Ja jøss!! Frekk er hun også; som kjent var jo Oskar rimelig liten da han kom til verden hennes kommentar da var:"rart at han er så liten når han har så store foreldre" greit nok kan både jeg og gubben slankes, men det har da f... ikke det vesenet noe med!! Kåte nabokatter cat du får passe deg du og da syns jeg ser deg foresten Jeg var ute å tøfla i morgenkåpe her i sted jeg også men det var kl 23.30 og MØRKT Det er jo søren meg kaldt ute, så i morgen blir det vel litt mer i vognen Vi har jo ikke så mye som passer i baggen men jeg kan legge sauefellen i vognen og putte ham i en tyn fleesesak under dynen det blir sikkert bra I dag har vært den store gulpedagen sprutgulp meg her og sprutgulp meg der Jeg har spist alt til og med får i kål merker ikke noe forskjell på ham i det hele tatt Klarer ikke å bestemme meg når det gjelder disse posene. den som var på tilbud er nok den som vanligvis koster 1800 du er fornøyd med den? Den andre dyrere tror jeg er noe justerbar i bredden og så har den avtagbart saueskinn inni blæææ beslutningsvegring er noe dritt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. oktober 2006 #189 Skrevet 25. oktober 2006 Har jo ikke fått prøvd posen min enda, men har jo lagt den i vogna og sånt da og tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd med den!! Er så fin atte ) Og for noen kommentarer mora til venninna di kommer med da!! Noen ting får man rett og slett bare holde inne med!! Sitter her i mørten i stua igjen jeg da med sjokoladecookies. Men ble så mobbet for vannet mitt at jeg rett og slett byttet det ut med cola!!
Herkules Skrevet 25. oktober 2006 #190 Skrevet 25. oktober 2006 Ja og så var det dette: 1D var det du som vurderte modningsakupunktur? PÅ meg var det j... effektivt, på søndagkveld snakket jeg om det med en akkupunktør som jeg var hos på middag og mandagen morgen gikk vannet!! Mer effektivt kan det vel ikke bli vel???
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 25. oktober 2006 #191 Skrevet 25. oktober 2006 Hmmm har noen synåler liggendes... kanskje jeg skal prøve på litt akupunktur på meg selv???
Herkules Skrevet 25. oktober 2006 #192 Skrevet 25. oktober 2006 tihi Ja du sett den i panna det ser veldig smart ut, hunden min får akupunktur nål i panna og jeg fikk det under fødselen
_svana_ Skrevet 26. oktober 2006 #193 Skrevet 26. oktober 2006 Bra at kiropraktoren kunne litt da, selv om E ikke var prinsen på erten hele tiden etterpå. Hvordan ble natta da? Vet ikke om det der med snillmat funka... men har da sovet i natt. Riktignok med to stk babyer på brystet, men allikvel - jeg sov. H var oppe og skifta bleier, og jeg dytta en pupp inn i hver munn også sov de i tre-fire timer. Må ha sett passe pussig ut, men de kosa seg nok fælt. Orka ikke å bæsje seg ut til hvert stell heller, noe som er vanlig takst. Kanskje var det ikke så mye magevondt, og mere kosesyke? Vel, jeg prøver å være forsiktig med hva jeg putter i munnen i dag også. Holdt meg unna koffein, melk og diverse skumle frukt og grønnsaker. Kjedelige greier... men verdt et forsøk. Ingen trilletur i dag. Det regner jo i bøtter og spann. H skal på innebandy i dag, så får vi se hvordan jeg klarer meg alene. Klarte å dobbeltamme begge alene i går, så jeg satser på at det går greit. Litt hemsko er det, men det går. Vet ikke så mye om sånne dunposer. Vi har teutoniaposer, synes de virker gode. Vi hadde to viktige kriterier - at de skulle være varme og ikke for store. Bagene vi har er jo ganske små. Høres ut som litt av en sjauing du hadde for deg 1D. Jeg støvsugde i går - hvem som sa at man ikke kunne ha huset sånn nogenlunde i orden med to små? Også fikk jeg to pakker i går! Eller guttene da. Fra ei venninne i London fikk de to knallkule bodyer fra the gap. I love mum og I love dad (med sånn hjerte i stedet for love, da). Det ene hjertet var en knapp og det andre var sånn broderigreier. En stund til de kan bruke de da, for det var str 62. Fikk også to sparkedresser fra ei tante av meg. Koselig at folk sender ting altså! Vet lite om sånn flåklypateppe. Er det liksom tingen? Hinta til mamma om at guttene ikke hadde noe krabbeteppe, så da kan det vel hende at de får det etterhvert :-D Helsesøstera ringte i dag, men jeg var litt opptatt med amming akkurat da så ho la igjen beskjed. Blir vel besøk snart, spanande. Lurer på hvor mye gutta har lagt på seg. Ser at de er blitt større i allfall! Skal høre om ho kan ta med seg vekt, så slipper vi å kjøre på helsestasjonen. Er jo litt pes det. Spennende om du skal føde i dag da, Cat. Må skynde deg da, kanskje det blir i morra? 27 er vel ikke en bra dato for deg? Men lørdag er jo en fin partall dag også Ingen har stukket nåler i meg, forøvrig.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. oktober 2006 #194 Skrevet 26. oktober 2006 Rimelig sikker på at det ikke blir noen fødsel hverken i dag eller i morgen, kanskje håpe på lørdag?? Men nå har jeg blitt syk med halsvondt, ørevondt, tett nese og bihule og egentlig bare vondt over alt. Har bare ligget på sofaen eller senga i hele dag og synes fryktelig synd på meg selv, for dette har ikke jeg overskudd til!! Så egentlig er det helt greit at jeg ikke føder for øyeblikket siden formen er så utrolig elendig (( Spiser curamed for halsen da, men ellers har jeg ikke tatt noe. Har foreløpig ikke feber da, selv om det kjennes litt sånn ut i kroppen. (Har ikke målt, men er ikke noe varm i panna). Så koselig at folk sender presanger da, Svanine!! Og str 62 blir vel altfor stort for disse småttisa dine ) Stille på tråden i dag, hvor er alle??
Molait Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #195 Skrevet 26. oktober 2006 Natten? Var det natt? Fikk jeg ikke med meg. Ikke han heller!! Opp hver time til annenhver. Og hadde gjerne en time oppe hver gang. Ikke så mye vondter, mulig øking. Håper natten byr på masse søvn for både mor og barn:) Ingen stakk nåler i meg heller. Ikke i forbindelse med svangerskap eller fødsel iaf. Hmm..sånn digitalvekt er ikke bare å putte i veska da..hehe Går fint av å ha det nogelunde med to små, en og forsåvidt. Kommer vel helt an på barnet/barna det. . Sover dem noen timer i slengen går det jo greit. Kommer vel kanskje an på str. på hus og hvor mange andre større barn det er i husholdningen og. Pakker er gøy:)
_svana_ Skrevet 26. oktober 2006 #196 Skrevet 26. oktober 2006 De sa på barsel at helsesøster ofte hadde med seg vekt. Sådetså. H spiller innebandykamp nå. Helt alene jeg. Rart, men det går jo bra.
*1D* Skrevet 26. oktober 2006 #197 Skrevet 26. oktober 2006 Hepp;) Jeg syns du er flink jeg svana, hjemme alene med guttene mens H spiller innebandy:) Hvor lenge blir han hjemme han nå? Mulig du har svart på dette tidligere, men jeg er litt glemsk av meg;) Skriver mere senere, her snør det og jeg og dattera skal ut å se;)
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #198 Skrevet 26. oktober 2006 jeg hadde desverre ingen kynnere til deg inatt, men siden man da kunne sovet, fant hunden det for godt å vandre (!) i over en time. fra rom til rom. da savnet jeg veggtilvegg teppe...han reagerte på en lyd og det kan jo være helt utrolig skummelt. og det hjalp ikke om vi gikk ut med han. sukk..og nå har vi kjøpt en ball til han som overlevde i en og en halv time. så nå har jeg snurklet sammen ny ball av restene med noe stoff jeg hadde liggende. herlig... jeg lurer nesten på om jeg kommer til å føde før helgen er over. jeg håper hardt. ;O) hadde vært greit å begynne i natt, så jeg slipper eksamen imorgen..
_svana_ Skrevet 26. oktober 2006 #199 Skrevet 26. oktober 2006 Litt kav og hanskes med to små lealause bebiser samtidig, men må jo lære meg det! H skal være hjemme med oss tom. 15/11, mamma kommer 17. og skal være her til 3.12. Så jeg får hjelp ei god stund framover, og det er veldig godt! Snør det? Skal visst begynne å snø her også snart. Begynner å haste med dekkskifte...
Molait Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #200 Skrevet 26. oktober 2006 Snø?! Brrr. Dekkskift?! sukk. Første gang alene hjemme? Håpe de er rolige og ikke får masse au mens han er borte da. E sitter i pling-plong-vippestolen sin og ser på tv og lys mens han vugger frem og tilbake:) (storebror passer på, litt stolt:) ) Komme til uka da? (nå har jeg jo fiksa pakke og alt. Jobber med kort da) Ikke mandag. Vil du at Tiny og jeg skal komme samtidig? Eller er det bedre å fordele? Om begge så kan vi ikke mandag eller onsdag. I dag har jeg amma på parkeringsplassen utenfor Triaden. I pøsende regnvær og i førersete (barnesete ved siden av og vogn og et barnesete til bak) Litt knot men "dør" man plutselig av sult så får man bare få det til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå