Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte forresten skrive en viktig ting (bortsett fra grattis med to mnd Edvard!), nemlig at vi var på første trilletur i dag!

Bort på Spar, godt innpakket i dunposer. Gikk så fint atte :-D Godt å sove litt i frisk luft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men vi glemte jo soverommet, Molle!!

Skrevet

betaler ikke langt unna det samme i mnd. vi på kommunale avg., forsikring++++ så blir ikke så ille husleie egentlig. Hvordan gikk det med det dere så på på Fetsund? (på sletta)

Må du forte deg snart om du skal føde i dag cat. Ikke alle som åpner seg på 1-2 timer.

Grattis med første trilletur:) Er litt spesiell opplevelse det der. Første turen. Ja er vel på tide å finne frem posen snart kanskje.

Soverommet? Hadde vi to ærend der inne? :P Nei men hadde dere pusset opp der og? Nå så jo ikke jeg "før-bildet" da. Faktisk ikke sullet meg inn på soverommet deres enda. Men hva skulle jeg der liksom. Man går jo ikke uten videre inn på folks soverom. Eller gjør man?

Skrevet

Den på sletta ble solgt med en gang til over takst den :(... Og alt annet er så himla dyrt da gitt... Er jo ikke sååå kresen da (vil bare ha 3 soverom og evt kjellerstue/loftstue) Også må den ikke koste altfor mye heller.. Er vel kanskje der det skorter (penger altså)

Sier noe der ja, kanksje jeg skal se på den posen jeg har fått?? Kanskje få vasket den også tilogmed??

Ligger faktisk noen ålreite hus bak i veien ved deg der (bakås), men det er jo et stykke ut og med T på jobb i oslo (tar buss pga dårlig med parkering på jobb), så vil vi nærmest mulig strømmen/lillestrøm

Skrevet

Jeg har vært veldig kvalm og svimmel i perioder i dag...............og når det gikk litt over så kom kynnerene og hodepine......... DRITT!!! Vonter i ryggen har jeg også... (ikke nediryggen nei, lenger opp og i nakken vonter)

Tiny: Ganske likt vårt hus det der....... Vårt trenger endelmerarbiede da........ Men så kjøpte vi vårt til 1150t også da for 4 år siden. Håper vi slipper å bruke 700t på å pusse det helt opp da;) Tror det blir å bygge på for 350t til neste sommer.... og da blir vår del på 120 kvm, så får vi utleie på 70 kvm..........Det er drømmen ihvertfall!!!!!

SIMBA: hvor er du kjære deg? Håper alt står bra til!!!!

Svana: første jeg tenkte var at det er nå godt at 1 av dem sover ihvertfall... Går seg sikkert til;)

Cat:Skal du også få på terminen eller??? Hehe

Herkules: Kjøp bleiebøtte hvis du føler at du mangler det. Jeg kommer ikke til å ha bleiebøtte (hvis ikke jeg får en i gave da), men det er bare fordi jeg føler det er like enkelt med vanlig bøtte med pedal.... også har jeg bleieposer fra england (JA; jeg er rar! Men man betaler 10 kr for 300 stk...) som lukter blomster og syns det blir nok lissom;)

Molle: Skulle gjerne hjulpet deg litt jeg, vet hvor dritt det er med vondt i nakken.........blir ikke akkurat bedre av en liten baby som sikkert må løftes litt av og til;) Leger kan du få billig av meg altså......... Skikkelig gode er noen av dem! Not! Har du prøvd osteopati? Jeg er veldig fornøyd med han jeg går til altså!!!!! Har jo prøvd fysioterapi, kiropraktor og akupunktur uten å bli særlig fornøyd!!!

Hva skal jeg kjøpe meg på 7/11 når jeg skal skjemme meg selv bort nå etterpå????

Skrevet

Du nevnte jo tidligere her at du ikke hadde sett soverommet og boden. Så da kunne du jo fått sett soverommet med det samme liksom. Ikke det at det er så spennende da, må jo omtrent ta sats fra terskelen og stupe i seng..

Blir nok ikke noen terminbaby på meg. I hvertfall ikke UL termin. Men synes jo det var rart at jm flyttet terminen til en tidligere dato da, akkurat som om hun visste når vi hadde oss :)) Hadde mer forstått det om hun hadde flyttet den til en senere dato.

Menstermin er nå uansett på lørdag da, er ikke det den 28.??

Skrevet

Er nå 500 meter fra meg til bussholdeplassen og er kollektivfelt nesten helt inn. (driitlei veiarbeid, men heldigvis snart ferdig nå) Og rundt 15 min å traske til Svingen togstasjon. Noen min. å kjøre til Fetsund togstasjon. Gratis paarkering ved begge stasjonene om man ønsker det. Fetsund er grisgrent, skal ikke stikke det under en stol, men å komme seg til Oslo er faktisk ikke så pes:) Den største fordelen med bakås-feltet må være gode naboer;)

åååå, hvorfor kan ikke den gutten sove??!! *blirgalihodetmitt* Nå sov han fint rundt 20.30. i rundt 15 min.

Ikke prøvd ostepate, men skal til kiropraktor i morgen. Egentlig med poden men bestilte dobbelttime til mor og. Siden jeg alikevel er der..

Skrevet

Men når Eddie sover godt i vugga hos meg, så skal du vekke'n for å dra av gårde :P

Får håpe det hjelper ned kiropraktor i morgen da. Må man gå mange ganger før man skal merke noen forbedring??

Skrevet

SMART Mo;)

Ostemannen er goooooooooooood altså;) Slipper å inn på lange tider når jeg først har hatt meg 3 kjappe der;) Men hvis du ikke har en sånn i nærheten så er kiropraktiker nestbest ihvertfall!

Var kjempefornyød etter kiropraktor-behandlingen av dattera (grein i 3 uker når hun var ca 10-12 uker)! Viste seg at hun hadde en låsning pga at hun satt fat på vei ut! Hadde jo ikke gått over av seg selv det akkurat... homeøpaten sa det var 50 ukersgråten.....hørt den dere??

Fikk ingen svar på hva jeg skulle snope.........så jeg handlet cheesdoodels og litt smågodt...... sitter å propper fjeset nå:)

Skrevet

herreguuuud så teit jeg er!!!! Hva i alle dager er det hun skal 7 november? Og hvordan i heite skal jeg vite hva hun vil kjøpe seg da? Er jo par uker til jo! Eh..ser nå at du snakker om seveneleven..djiii altså.

JEG VANT TINY!! Selv om det tok totalt 2 timer. Vant jeg egentlig da? Gutten sover nå iaf ikke på meg:) Våknet vel en tre ganger til og hadde da raper og promper. Måtte ty til litt sukkervann da men synes ejg vant litt alikevel:)

Soverommet ja. Må titte der neste gang da. Kjekt å se hvor dere har dere. Halloooo, titte på folks soverom?? Men ok da, hvorfor ikke..hehe.

Jammen kunne jo latt ham sove, men da måtte du hatt meg der til etter køen. Hmm hadde kanskje ikke vært så stort problem å ha meg der ett par timer til men.. eller??? (akt dine ord nå)

Har ostepopp her og. Prøver nå kiropraktorn først siden vi alikevel skal dit. Lurte på naprapat. Hørt mye bra om det. Erfaring 1D? Hva gjør ostemannen med deg egentlig?

Jo og en kommentar...vann til sjokolade???

Skrevet

Nå som han sover er alle logget av og tyst på tråden. Men i går, i går var det liv. Jadda!

De fleste baby'r blir bedre etter 3-4 behandlinger. Eller trenger rundt det. Har jeg hørt. Voksne vet jeg ikke. Kommer vel litt an på hva det er.

Det jeg tenkte på 1D, utelukke låsninger etter fødsel. Betaler gjerne for 1 time for å sjekke at alt er ok. Og hjelper det mot vondtene hans så er jo det supert:) Og tenk om jeg også blir bedre a..det hadde vært digg det.

Skrevet

Jeg er her jeg!!!!!!!!!! Bare sett Greys og surfa litt på nette..... Syns det var stille jeg også......

Og jeg MÅ kommentere det med vann og sjokolade: HAAAALOOOO! Hva er vitsen med sjokolade da??? Blir som å tygge nikotintyggis det............. (okei, litt dårlig refferanse for de som ikke røyker, men det første jeg tenkte på som tidligereslave..........) Og sjokolade SKAL spises med Cola eller MELK (jeg drikker 1 L om dagen for tia...og aldri ellers!)

Jeg har ingen erfaring med naprapat selv, har hørt at de er så hardhendte...............Og jeg er ekstremt pysete, så når ostemannen hjelper så er det godt nok for meg altså! Han er en fysioterapaut som har tatt 5 år med etterutdanning;) Han er mer bevist på at hele kroppen er "sammen" lissom;) Min ostemann bruker manipulering av bukhulen(litt usikker på om det er dèt det heter nå seff) som hovedvekt i behandlingen, også knakker han på stive ledd som en kiropraktor;) Han har jobbet med det tyske undervannsrugbylaget (eller noe lignenede.....kan ikke huske alt) også er han så kjekk at første timen ombestemte jeg meg nesten..................... Gikk jo inn da og han sa seff at jeg skulle av med buksa, og jeg sa NEI! (han ble rimelig paff, og stottrett at det ikke var noe å være redd for lissom..............hihi og jeg sa at det var ikke han som kunne bestemme og at jeg beholdt buksa på jeg!) Vi har ledd av det i ettertid, siden jeg er den eneste som ikke slipper buska før han rekker å mukke;)

DETTE ble laaaaaaaaaangt det;)

Skrevet

uff høres ut som om de fleste på tråden her har noen vondter- La oss sende dem av gårde som vi gjorde med tante rød.

Søvn er ikke noe man kan forvente med småttiser

Fint at en av to er rolige på natten da i allefall svana, var det slik at de er toeggede?

Dro til spania med samme fly som noen jeg kjenner med tvillinger de er ca , 1,5 år sier bare du kan glede deg:)

I m orgen er det dekkskift så da kan snøen bare komme.

Jeg har lyst på dun pose tilbud på barnas hus på Odenwalder pose, til 1300/1450 kr vet det finnes en regulerbar med saueskinn til 2500 som jeg tror jeg kan få for 1800 el 1900 men litt kjedeligere i utseende

hva ville dere ha valgt????

Skrevet

Nattesøvn hva er det????!!!!!

I dag skal jeg føre logg over alt jeg spiser, og bare spise snillmat.

Basta bom!

Sliiiiiten.... stakkars bebisene mine (som vi mener er toegga, men som vi ikke kan være bombesikker på).

Skrevet

Vi er inne i nok et økedøgn (hvor lenge varer det da???) og har vært opp hver andre time i natt. heldigvis sovnet hun med en gang ihvertfall.. Men så vanvittig slitsomt da.....

Kanskje jeg skal slenge meg på den med bare snill mat??? Vil ha bort flere kilo jeg og... hmmm.. da må det handles først, for her er det nesten ingenting i kjøleskapet...

Skrevet

Men herre!! Ikke ta bort betydningen av en nyyydelig sjokolade selv om det er vann til da!!! Sjokolade er så godt atte uansett hva man har til!! Men skal sies at jeg satt opp i mørten i stua med laptoppen i fanget og orket ikke gå noe sted. Lå en stor plate med helnøtt på bordet som gikk ned på høykant.. og det eneste som var av drikke på stedet akkurat da var vannflaska mi fra tidligere på kvelden.

Orket virkelilg ikke reise meg for å gå i kjøleskapet, for jeg skulle jo egentlig ikke ha noe, verken sjokkis eller noe annet..... Men jeg mener, når den først ligger på bordet.....

Men følte meg faktisk en smule sunnere da, for drakk TROSS alt nesten en halvliter vann og DET er sunt det :))

Hadde da overlevd et par timer til Molle. T var jo så skuffa over at du hadde tatt med deg Eddie og reist bare få 10 minutter før han kom hjem!!

Nabokatta er en voldektskatt som plager mine kattejenter!! Og naboen gidder ikke kastrere han for hun synes så synd på han som må miste "manndommen" sin på den måten.

Og nå hørte jeg drittkatta plage den ene pusen min bak tujaene oppå volden i hagen!! Så dagen over termin, i morgenkåpe og tøfler tok jeg plenen på 2 steg, tok sats og hoppet over volden og kitta den jævelhannkatta til helvete!!! Hah!!!!!!!

Må sikkert ha sett kjempelurt ut :P

Nabobygget er jo et firma med pauserom ut mot der jeg jaga katta.. hehe.. så sikkert veldig lurt ut...

Så mine nye tølfer er nå da fulle av søla og jeg tråkket selvfølgelig oppi en tust med bare brennesle eller noe annet sviende dritt, for har i hvertfall "brent" meg rundt begge anklene :(

Skrevet

Vet ikke hva du burde velge herk, men velg ut fra praktisk best og ikke design:)

Økedager(netter) kan visstnok vare opptil en uke. Kan og være at hun har litt magevondt eller sover dårligere for tiden. Kjekt med pupp som trøst da. Og har de vondt vil de instinktivt søke etter puppen. Lenge har hun holdt på nå da

?

Hatt ganske bra natt her. Etter at vi "vant" klokken 22..eh..ja og igjen klokken 22.30 var det endelig natta. Sov da til 3. Spise mat og sov til 6. Sipse mat og sov til 08.30. Superblid og våken-en dusj og megatrøtt kl 09!! Utrolig å kort dem holder om morgnen. Sovnet før jeg fikk lagt ham ned:)

Må skille på ja-, nei- snill- og slemmat. For snillmat er ikke nødvendigvis ja-mat;)

Klart jeg kunne blitt lenger cat, tenkte liksom ikke på det. Hadde jo ingen andre planer. Og kunne bare kjørt lørenfallet hjem. Var minimalt med kø og forresten, selv om jeg dro litt sent. Tenke seg til å dra fra et sted som enda har fulle godtskåler. Jeg må være gal. Men om du ikke skal føde før i romjula skal du ikke se bort ifra at jeg inviterer meg selv igjen;)

Sender over håndboken "Hvordan kastrere en katt" samt en saks og i tilfelle "Hvordan kvitte seg med katt uten å bli ferska"

Skrevet

Herk: Jeg har kjøpt den derre oderwalder-dunposen (eller hva den nå heter). Vet ikke helt hvem av dem jeg har, men min er grå med en sånn "pels" bamse i bunn. Min kostet 1800,- på babyshop, var ikke noe tilbud på den da jeg fikk min av mamma. Men jeg har kjøpt den lengste av posene, slik at mini-me kan bruke den noen vintere til.

Nå har jo ikke jeg fått prøvd min på vesla enda da, men den er veldig fin der den ligger i vogna og jeg tror den er veldig bra.

Hun på babyshopen anbefalte faktisk den posen over fler andre poser der som var både dyrerer og "finere".

Håndbok om "Hvordan kvitte seg med katt uten å bli ferska" høres veldig bra ut!! Jeg er jo veldig glad i katter da, og vil ikke at noen skal lide, men MAN KØDDER IKKE MED KATTENE TIL CAT!!!!!!!!

Har dessuten gjordt et stort innhugg i de godtebollene.. ehh... ungen kommer vel ut dekket i sukker tenker jeg!! Men tenk så søt hun blir da :))

Når skal dere til kiro da molle??

Skrevet

Må le av deg Cattesprellene dine :-D

... er så trøtt. De små sover nå (selvfølgelig!), og det har det gjort i over tre timer. Neste lur tror jeg det blir lur på mor også. H var mer oppe enn meg i natt da, synes så synd på han. Han får migrene når han får sovet så dårlig, og propper i seg smertestillende. Ikke skapt for å være småbarnsfar på det området i allfall.

Snillmat, jamat og neimat... jaja. Jeg kutter ut alt i dag som jeg tror kan gi uggen mage, så får vi se. Blir det bedre i natt er det iaf en liten seier. Også spiste de kjempeofte i natt også, omlag hver andre time.

Tror det er litt for kaldt for å ta de små ute i vogn i dag, eller hva tror dere? Frost i natt og greier (which reminds me, vi har ikke skifta dekk) De skulle jo fortsatt vært i magen... *kremt*

Vann og sjokkis er teit. Men ingen som har nevnt kaffe til sjokkis? Det er digg det. Ellers så kan man gjerne spise sjokkis uten drikke til. Nei, nå fikk jeg lyst på Center.

Altså, besøk og sånn. Kanskje vi kan prøve på det neste uke?

Ellers så tar vi vel gjerne en tur på Ahus og besøker Cat om det er ønskelig :)

Skrevet

Veldig greit med pose å vokse i. Har en slik dun eller thermo pose. På tilbud til 600,-. Ikke til å vokse i men ser ut som den holder både nå og neste vinter. Har og voksi, så kan bruke den.

kattene til cat;)

Time 14.15.

Skrevet

Nå er jeg spent på hvordan det gikk med dere hos kiropraktoren!!

Kjenner du noe Cat? Har det kommet mere "snørr"?? hehe..

Svanine: bare si ifra, så kommer bim-tantene vet du :) Tror kanskje molle er svett i handa etter bilnøkkelholdning, men klarer nok å vente litt til :)

Eneste dagen jeg ikke kan (om jeg får lov til å komme) er onsdager, for da ligger vi i bassenget og plasker!!!

Molle: mandag utgår... skjedde ett eller annet den dagen, så pappa var usikker på om det var ledig akkurat da, men mandagen etter var det bare å komme :)

Har plasket i bassenget idag vi... Det er skikkelig moro!!! Tiril storkoser seg i vannet, men ble noe utålmodig mot slutten (SULTEN!!! hehe...) Hun ble jo bare vekket, pakket inn i fleecedress og putta i bilen. Rakk jo ikke spise før vi skulle i bassenget. Synes egentlig at hun var ganske tålmodig jeg!

Nå er det ikke lenge før hun ruller!!! Lå på gulvet i nesten en time istad og koste seg! Snakket med babygymmen og snurrer rundt. Kommer seg over på siden og det er nesten så hun tipper over på magen!!!

Er vel ikke lenge før du kommer nedover 1D??

Skrevet

Ikke noe mer snørr eller gørr eller hva jeg skal kalle det og heller ingen kynnere eller rier. Hadde litt mensmurring-lignende greier i magen og ryggen på morran i dag, men var ikke store greiene og det ga seg fort.

Kan se ut som om menstermin er den jeg bør satse på??

Jeg vil også se på turbogutta, men håper jo så inderlig at jeg føder før neste uke!!!

Hadde ikke det vært fint svana, at vi kunne "introdusert" barna våre likt for hverandre :))) Men min skal jo værra så forbanna treig!! Må vel ratt føde i ørten timer også jeg da.. :((

Hihi.. ser for meg det lille bolletrollet ditt Tiny der hun ligger på gulvet og ruller :P

Nei, nå skal jeg på storsenteret og kjøpe Ludvig (flåklypa) ullpledd til vesla. Synes flåklypa produktene er så fine også er det litt annerledes enn alt det andre rosa-blonde-greiene jeg har fra før.

Tenkte jeg skulle ta 60 meter'n opp og ned alle rulletrappene der og se om det satte i gang noe..

Skrevet

hvis natten i natt blir like kjip som natt til idag, skal jeg personlig kjøre disse kynnerne eller modningsriene som det er blitt meg forklart at det er, til deg, så kan du få halvparten. de var jevnlige til kl 5 imorges! herlig! lenge leve studentlivet som gjør at man ikke trenger å gå på skolen hver dag. men gleder meg ikke til muntlig eksamen på fredag..

jeg vil, jeg vil...føde før fredag! det er lov å håpe er det ikke? ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...