Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og vil bimbo`e!!!!!!!

Jeg fikk beskjed om at mormor var på sykehuset tidligere i dag, med det de trodde var drypp. Det ble avkreftet heldigvis og diagnosen er amnesi.............. Hun fikk et plutselig hukommelses tap (det siste året ca) som kan være vanlig hos eldre mennesker............ Formen hennes er god og hun er ved godt mot nå. Har snakket med henne selv nå og vi spøkte litt og hun er seg selv i hvertfall;) Hun er hos mamma og skal bli der noen dager ihvertfall.

Før denne beskjeden kom var jeg på svangerskapskontroll:) Pisset er litt uggent, litt blod og laukosyter og litt A(? er det proteiner eller?) men tror det er fordi jeg ikke leverte morgenpiss denne gangen (heller, må jeg si, litt glemsk.... ;) Jeg har lagt på meg litt over en kilo denne gangen også, så det er fint. Og lillingne har lagt deg med hodet ned (kjente det i helga for å si det på den måten....veldig vondt i fronten på bekkenet de siste dagene). Jeg beveger meg mer og mer inn mot den røde streken (nå er jeg seff urolig for om han ikke vokser nok...hihi) på sf-kurven. Fikk tatt hg også siden det ikke ble gjort i uke 20, den var på 13,1 og det var vist okei, siden den ikke skal være for høy heller på dette stadiet.......... Rh prøve også for meg og fikk forlenget sykemeldingen min med 1 ny mnd. (tror det var alt...)

Skulle jo si velkommen tilbake til landet til Herkules:)

Cat: Jeg hadde ikke noe slimpropp jeg heller, ikke hadde jeg en eneste kynner, og vannet gikk før riene startet... Dattera kom 12 dager før og jeg aaaaaaaaaante ikke at det var på gang før jeg var godt i gang med riene, siden jeg strengt ikke syns det var så veldig vondt.............. Men det ble vondt ja, bare senere;)

Har sett litt på dokumentaren om barna som ble veldig tiddlig født og er veldig glad for at barnet mitt er i uke 31 nå...........

Det ble en hel avhandling dette.......... Klem til alle som gidder lese alt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takktakk. (leste alt)

Fikk melding på tlf. Løp bort med et smil. "nå ar vannet gått!!" Men nei da, det var bare mamma.

Skrevet

Stakkar, også bare mamma da;)

Er det noe på gang eller??

Skrevet

Ja, huff disse premature knøttene. Burde vært forbudt for sånne som (altså viss tårer sitter svært løst om dagen) å se sånne ting på tv.

Spennende om det blir nok en fødsel snart, Cat. Og 1D, du har sannelig ikke langt igjen du heller :-)

Dritt legekontor Molle. Slitsomt at dere skal være så syke... *giblibraklemtilhelefamilien*

Sitter og venter på at småttingene skal ha ny mating. Bada de igjen i dag, og de har fått på nye og rene pysjer. Er så skjønne så, håper bare at vi slipper sutring i natt *bank bank bank i bordet*

De vitaminene til Edvin er noe pes. Vanskelig å få i et så lite knøtt 10 ml i løpet av en dag. Synes det er alt for mye for en så liten kropp jeg altså.

Ellers så har vi store spist vafler og kosa oss. Litt smålurer har vi sneket oss til i løpet av dagen også.

H holdt forresten på å gjøre det helt store med bleiebøtta i dag. Kasta den ene klammedelen, og da satt vi der med en stk ubrukelig bleiebøtte. Heldigvis var søppelkassene ute så fulle at han kunne fiske ut søppelposen igjen. Hell i uhell altså.

Skrevet

hahaha nå flira jeg godt. Bra jobba H;)

Skrevet

tar i mot klemmer og sender klemmer tilbake.

Nå trodde jeg vorkelig cat var i fødsel, men neida det var en tvillingmor som lurte meg med sin fine liste. jeg fikk aldri noen liste jeg, Jeg begynte med au au og var da sikker på at nå føder jeg !! Tenk så naivt, men dog så rett, like greit å stole på egen intuisjon.

Skjønner mer og mer hvorfor ikke JM hørte på meg

Svanine har dere innkjørings vansker he he hive deler av søppelbøtta i søpla ha ha

noe jeg skulle kommentert?

bimbor i Oslo lokale hm ja hva kan det være må skjekke litt der altså

Bleiebøtte på tilbud nå bør jeg kjøpe eller ikke?

Skal dere lagen noen julegaver med bilde av nurkene eller?

Dritt med leger ja blir alltid sendt ut med sånne svar

Husker jeg hadde influensa i graviditeten og ringte legen og fikk beskjed om at var jeg ikke bedre i morgen måtte jeg komme ned, ja så gjorde jeg det da, kom til samme lege og han sa " ja hva vil du jeg skal gjøre? skal jeg ta blod trykket og lytte litt kanskje?" hallo det var jo liksom han som ba meg komme da

Oskar har fått lampe i dag den er skikkelig grei. Den er sånn svak og behagelig, jeg har den her på nattbordet så nå kan jeg ha lys på om natten om jeg trenger det uten at min kjære blir forstyrret. Oskar likte den også i alle fall lyset.

Skrevet

så på disse mirakel barna jeg også tårene sitter løst da.

snakket med to tvillingfamilier på riksen med prematur barn det var tøft egentlig.

En hadde vært der i 3 mndr med sine tvillinggutter og et par hadde vært der i nesten2 uker med tvillinger født i uke 24 hvor en døde etter 7 dager.

Jeg følte meg veldig heldig og var veldig taknemmelig i disse omgivelsene på nyfødtavdelingen på riksen

Skrevet

hehe, jeg hadde en plan om idag, som nå altså er igår. ;O) men eg er dagen onsdag, i min verden. i ullevåls verden snakker vi 5nov.

så lenge den kommer før fredag er alt fint. søster kommer hjem og alle blir stressa bare ved tanken. hvorfor kan man ikke melde seg ut av familier?? ;O/

Skrevet

Nei her er det nok ikke noen fødsel på gang nei.. Tror nok bare kroppen min lurte meg i sta med jevne kynnere hele ettermiddagen!! Så nå sitter jeg oppe og trøstespiser en stoooooooor helnøtt!!

Skrevet

jeg fant freias julesjokolade istad og spiste hele! men har bikkja om dagen, så går minst halvannen times tur hver dag, så jeg tenker det går opp i opp! la oss håpe at vi begge føder denne uken! førstekvinne! ;O) hehe.

Skrevet

Taper ratt jeg da, hvis du sitter med masse kynnere nå. Her er det kunn et voldsomt nedpress innimellom.

Drikker vann til sjokoladen da, for da føler jeg meg litt sunnere :))

Skrevet

koos deg med sjokoladen du men hold oss oppdatert her :)

Skrevet

jeg har hatt kynnere dritlenge. eneste som er om dagen er at det ikke er spes behagelig å gå. hvis du skjønner hva jeg mener? men det er bare akkurat når jeg reiser meg og begynner å gå. tur med bikkja går fint, for da er jeg i bevegelse hele tiden. hodet ligger vel bare godt plassert? ikke vet jeg. regner med at det er normalt.

men nå skal jeg dra med meg mannen i sengen. for vi skal opp om 7timer. ihvertfall han.hehe.

skal sende deg noen kynnere jeg. de kommer med neste tog til lillestrøm ;O)

ha en fin natt/sov godt og drøm søtt!

Skrevet

Baba: Jo takk!! Iler ned til stasjonen jeg og henter noen kynnere :))

Herk: Skal holde dere oppdatert hvis det skjer noe spennende vettu :))

Skrevet

fint

ønsker dere en god natt da skal vel soves her også nå som nurket sover

Skrevet

Natta :))

Skrevet

Har fortsatt ikke hatt en eneste kynner siden klokken 20 i går kveld, men lurer på om litt av slimproppen kan ha gått. Sto på badet i sta og når jeg nøys så kjente jeg at det kom noe rart i trusa :))

Var ordentlig slimete og litt sånn snørr-aktig, men det var ikke noe blod da..

Skrevet

Hvordan går det Cat? Fått noen flere vondter??? Får håpe det skjer noe med deg snart, så du kan møte den lille som bor inni magen!!!

Grattis med 2 måneder Edvard :)

1D: du får sette deg på toget nedover, så skal vi gi deg en plass å sove på :) Men du ligger kanskje og føder da du??

Oppe 2 timer inatt med en som IKKE ville sove..... uff.. Tror det var noe som plaget henne for hun gråt så sårt og sovnet på skulderen, men ville ikke legge seg ned... Må være noe jeg har spist kanskje??? Hadde litt vondt i magen selv også...

(dette var forresten bare den ene gangen jeg var oppe da.. Var en gang til, men da sovnet hun med en gang)

Skrevet

Vi postet visst innlegg nesten likt vi, hvis du ser det jeg skrev over ditt innlegg, Tiny :))

Lille Tiriltupp hadde sikkert litt magevondt, og hvis du hadde vondt i magen også så kan det jo være en sammenheng.

Molle er treig assa :))

Skrevet

Slimete og snørraktig er bra!!! Jeg hadde heller ikke noe blod i den slimproppen..

Sånn er det å drasse med seg en baby på besøk! Ting tar tid!!! hehe.. Kose dere masse da!!

Skrevet

Spennende Cat!

Jeg hadde også sånn snørrgreier, 12 timer etterpå kom det litt blod, og 6-7 timer etter det igjen var jeg mamma.

Så her kan ting skje!!!

Hurra!

Edvin sover som en stein hele natta (bortsett fra når han er sulten, men sovner med en gang igjen). Adrian surver og surver... det ble sukkervann til slutt - og da sovna han. Sukk. Forskjell på disse brødrene altså.

Hvordan er formen Molle?

Skrevet

skjer det noe mer cat? tror konduktøren på toget glemte å kaste av kynnerne hvis du ikke fikk flere, for jeg sendte dem til deg ;O)

heia cat heia cat! ;O)

Skrevet

Edvard er 2 mnd!!! Tiden flyr av gårde. Takk takk som husket Tiny:)

Anonym? Stråla? Itte dum den der. Ganske høye fellesutgifter, men når man ser på hva den inkluderer blir det ikke så mye alikevel. Vil ha NYTT hus jeg:( Iaf et nyere. Kaldt og syk planløsning og driiitlei av bygging rundt oss. Starter før 7 om morgnen og er like spennende å se hvor bilveien er hver dag. På vei hjem kjørte jeg feil til meg selv!! Der veien var da jeg dro var det nå et stort høl! Ryggestyrepesedrit!

Meste av grunnen til at jeg var treig i dag var at vi alle 3 sovnet. Kunne vært der da cat posta, men trengte en dusj. Tror hun heller ville ha meg der en halvtime senere enn udusja. Var et sørgelig syn men et snev av ubehagelig lukt.

Litt kjedelig at Adrian skal surve så veldig når Edvin sover søtt. Men er godt ikke begge surver da, for nå kan dere jo bytte på å bysse A.

Ellers må jeg si jeg er meget skuffet over dagens besøk. Jeg skulle jo sitte å skrive tider jeg!!! Da kan det væra det samme, bare fød i romjula du!! Babyvugga til mini-cat er nå innsøvet og godkjent ;)

Jo og blitt så fint atte!! Men må si jeg ble overasket over å nå se hvordan i hule heite dere hadde plass til så mye i den stua før! Ja og jeg har nå vært inne i boden:)) (selv om jeg ikke fikk servering der slikt jeg ble lovet en gang på tidligere tråd)

Hei T-mannen! Ligger ovejaskel til deg i søplebøtta. Tenkte jeg skulle legge den igjen til deg på puta, men så kom et snev av *tørrikke* over meg.

Skrevet

takker, formen er bedre enn den kvelden før jeg snakket med deg, men har masse au. Har nå begynt på kur nr. 2 av den som ikke virket som nr.1. Detta blir bra-not. Vi sover på hvert vårt rom nå. M hoster våken hele nabolaget og jeg trenger plass for å klare natten. Nå er det stusselige forhold her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...