Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #51 Skrevet 11. oktober 2006 Ja, hva kan det ellers være han venter på? Han høres hvertfall ikke heeelt god ut.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #52 Skrevet 11. oktober 2006 Kan være en som "skriker" om hjelp der ute et sted:-) det ser ut som han pines litt, etter min mening:-) Vi får prøve å lirke det ut av han... kan jo være at han bare er litt småblyg også!!! eller har hatt en tragisk barndom etcetcetc... som har forårsaket at han er den han er osv osv... kanskje vi skal prøve å hjelpe stakkaren? Uansett... så er jeg GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL etter deg wildchild:-)*smaaaaaaaaaaaaaaask*
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #53 Skrevet 11. oktober 2006 Du vet akkurat hva jeg føler for deg....Just the same! ;-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #54 Skrevet 11. oktober 2006 Hehe... Ehh...ja, jeg glemte helt han fyren.. Joda, vi kan alltids prøve å hjelpe han... Det er jo det vi begge lever og ånder for....Hjelpe andre mennesker.. Så selvfølgelig.... *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssk*
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #55 Skrevet 11. oktober 2006 Selvfølgelig.....må ikke glemme at vi lever og ånder for sex! Det er viktigst!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #56 Skrevet 11. oktober 2006 Ok. da driter vi i fyren og konsentrer oss heller om sexen:-) Synes de burde hatt en sånn der "Alene i Verden debatt" på dib. så kunne vi som lever og ånder for sex og kjærlighet boltre oss fredfylt her på sexdebatten:-) Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal etter deg... *smaaaaaaaaask*
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #57 Skrevet 11. oktober 2006 Det var en god idè vennen... Jeg er helt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal etter deg også! *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssk* JEG NYTER DET I STORE ÅNDEDRAG!!!! Det rullet nettopp inn en ny melding her.... *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssk* tilbake....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå