Gå til innhold

Hei Yppert. ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva kan det ellers være han venter på? Han høres hvertfall ikke heeelt god ut.... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en som "skriker" om hjelp der ute et sted:-) det ser ut som han pines litt, etter min mening:-) Vi får prøve å lirke det ut av han... kan jo være at han bare er litt småblyg også!!! eller har hatt en tragisk barndom etcetcetc... som har forårsaket at han er den han er osv osv... kanskje vi skal prøve å hjelpe stakkaren? Uansett... så er jeg GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL etter deg wildchild:-)*smaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Du vet akkurat hva jeg føler for deg....Just the same! ;-)

*smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Hehe... Ehh...ja, jeg glemte helt han fyren.. Joda, vi kan alltids prøve å hjelpe han... Det er jo det vi begge lever og ånder for....Hjelpe andre mennesker.. Så selvfølgelig....

*smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssk*

Skrevet

Selvfølgelig.....må ikke glemme at vi lever og ånder for sex! Det er viktigst!!!!

Skrevet

Ok. da driter vi i fyren og konsentrer oss heller om sexen:-) Synes de burde hatt en sånn der "Alene i Verden debatt" på dib. så kunne vi som lever og ånder for sex og kjærlighet boltre oss fredfylt her på sexdebatten:-) Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal etter deg... *smaaaaaaaaask*

Skrevet

Det var en god idè vennen... Jeg er helt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal etter deg også!

*smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssk*

JEG NYTER DET I STORE ÅNDEDRAG!!!! Det rullet nettopp inn en ny melding her.... *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssk* tilbake....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...