Gå til innhold

Hei Yppert. ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mmmmm......glad i deg..*smask*

Gleder meg til å ha rå og heftig sex med deg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia wildchild.... gleder meg utrolig til å treffe deg å se hvordan du virkelig er:-)

Skrevet

I sengen eller en annen plass??? ;-) Eller fastholder du en kaffe først...

Skrevet

Gleder meg til å treffe deg også...selvfølgelig.....*smask*

Skrevet

hehe... er spent om du i det hele tatt liker meg? for min del så blir det iallefall en "blind date":-) men kommer selvfølgelig til å høvle over deg så fort sjansen byr seg:-)

Skrevet

Jeg liker deg... Det vet jeg.. ;-) Når jeg kommer hjem, så kan du få se bilde om du vil....;-) Bare fair det når jeg har sett bilde av deg... Det er i morgen jeg skal hjem....Tjoho!!! Gleder meg..

Skrevet

At du er ei lita småfrekk dame som har klart å lirke ut av meg de mest hemmelighetsfulle hemmeligheter her inne på forumet. Ellers så vet jeg at vi har utrolig mye til felles (skummelt mye:-) Jeg håper du sender over et lite bilde ja!!!!!! Så du har sporet opp bilder av meg? skjelver:-) Jeg vet iallefall at jeg liker deg utrolig godt og er veldig spent på fortsettelsen:-) *smaaaaaask*

Skrevet

Hehe... Spore opp bilde av deg var det første jeg gjorde...;-)

Jeg har ikke lirket, du har gladelig gitt meg all info... Takker ;-)

Jeg skal sende et bilde i morgen.. Så du også blir fornøyd eller misfornøyd....hehe...alt ettersom.. *smaaaask*

Men jeg tror du blir litt forskrekket når du møter meg, ser da så søt og uskyldig ut vettu.... *blinkblink* ;-)

Skrevet

ser uskyldig ut ja... hehe!!!!! Du klarer ikke å få meg til å tro, uansett hvor store dådyrøyne du viser meg at du er ei lita uskyldig søt dame:-) Det vet alle her inne hva du er i stand til:-) Men det verste av alt, er at jeg liker akkurat den måten å være på:-)*smask* vet ikke hvilket bilde du har plukket ned, men jeg er veldig ulik meg på de bildene jeg blir ført bort av politiet med hettegenser over hodet:-) har vel vært fremme noen ganger, så det burde vel være noen bilder å henete ned da!!!!!

Skrevet

Det var et bilde fra en avis i allefall.... ;-)

Du burde dratt den hetta litt lengre ned om du ikke ville noen skulle kjenne deg igjen... Jeg sa ikke at jeg er en søt og uskyldig dame....Jeg ser ut som en... Det gjør du også...ja...ikke dame da.. MANN!!!

Skrevet

Men hva synes du om aldersforskjellen da? Liker du små søte "uskyldige" damer? ;-)

Skrevet

Det var litt av et spørsmål ja:-) Det er noe vi får ta når vi møtes!!!!! Jeg er iallfall vant til aldersforskjeller begge veiene..... hehe men har så klart en grense på 10+ og 15-..... så pass på mora di heller du:-)

Skrevet

Hehe... Den grensa du satte berører ikke henne, så da er det ikke noe problem... 15 minus ja.... Jeg holder meg innen det ja... Såvidt ;-)

Du er ett år eldre enn en av mine ekser... Men jeg har også vært med en som er ett år eldre enn deg... ;-)

Skrevet

hehe... da vet du iallefall hvordan du takler slike drittsekker som meg da:-).......

Skrevet

Home sweet home!!!!!!! Deilig å endelig være hjemme igjen....

Glad i deg... Har sendt deg mail... *smask*

Må stikke nå, men vi snakkes.... ;-)

Skrevet

Djezzzzzzzzezzzzzzzz.... tusen takk for bildene wildchild:-) Du er bare så utrolig herlig og råsexy.....

varme smaaaaaaaaasker.... veldig glad i deg!!!!!!!!!!!!!!!! ps. kommer tilbake senere i kveld:-)

Skrevet

Hehe... Takker ;-) Takk for mail også... Ja, det er virkelig meg... Så nå vet du hvem denne dama er ;-)

Veldig glad i deg også.....*smask*

Skrevet

Hehe... Kåte gustav er vel kanskje ikke du interessert i...; D

Jeg skulle kødde litt tidligere.... Men jeg gadd ikke... Det er ikke like morsomt å være noen andre... Hehehe.. Tatt på fersk gjerning!!

Skrevet

Snakk om å drite på leggen!!

Skrevet

Kåte Gustav er mannen til Miranda.. ;-) Han kunne jeg sikkert fått mye moro med, hadde jeg bare husket å skifte nick da..........

Skrevet

Kan trygt si at han der Kåte Gustav ikke slår helt an hos meg, men jeg liker orginalen utrolig godt da:-) Heia wildchild... *smaaaaaask* glad i deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...