Gå til innhold

Hei Yppert. ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Det var det jeg tenkte at du ikke likte han så godt nei... Selv ikke jeg liker han.... Den ekle grisen!!!!!!

Men deg liker jeg vet du, du er min favoritt!!! Glad i deg også *smask*

Takk for ny mail ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan vennen... Har du det bra? Vært trøtt idag? Stakkar....må ikke være så lenge oppe på natten... ;-) Men deilig var det..hehe... *smask*

Glad i deg!!

Skrevet

Du er bare så utrolig rå....... jeg har vært i koma hele dagen etter den natten du ga meg!!!!!!!!! glad i deg *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaask* og vill og gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal etter deg:-)

Skrevet

mmmm.... Ja, jeg gleder meg til neste gang.....det skal bli så DEILIG!!!!!!!!!! Glad i deg..... *smaaaaaassk*

Skrevet

Hm.. virker jo veeldig sprek Villungen.. Spennede dame vil jeg tro. Kommer sikkert opp i bråk med yppert nå, men..

:)

Skrevet

Du er høyt savnet vennen... Er ikke det samme uten deg her... Håper alt går bra med deg ;-)

Glad i deg....*nattasmask*

Skrevet

Og jeg er selvfølgelig like glad i deg wildchild:-) *nattasmask*

Skrevet

Og jeg som slo av pcn i ren fortvilelse over at du ikke var der inne:-) *smask* håper du får en fin dag!!!! glad i deg....

Skrevet

Oi, oi, lovende.. ;p Og helt forbeholdt yppert? hehe..

Skrevet

Helt riktiig det..... hun har lovt bort jomfrudommen sin til meg, så ligg unna:-)

Skrevet

Hehe.. Jeg har solgt kaken og spist den opp selv med andre ord....;-)

Skrevet

Hm... Ville nå gjerne hatt en smak der jeg ;p

Skrevet

Du kan smake på meg etter at jeg er ferdig med wildchild:-)

Skrevet

Tror M_venter trakk seg ut:-) 'smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask* til deg wildchild:-) glad i deg...

Skrevet

Ja, det ser slik ut vennen... Jeg er utrolig glad i deg... ;-)*smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssk*

Skrevet

Pøh! ikke trukket meg fra noe ;p Venter jo bare på at villungen skal ta kontakt med meg.. hehe ..

Skrevet

Ser ut som internetttilgangen er begrenset på noen soningsanstalter:-) Mulig M_venter på å få slippe ut fra ett eller annet sted:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...