Gå til innhold

hva slags stilling har dere og lønn?


Aprilbaby07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmm... ikke helt enig med deg. delvis enig, men ikke helt. om jeg hadde jobbet "døgnet rundt" hadde jeg aldri tjent så mye som deg. og gjør jeg ikke jobben min mister jeg den jeg også. jeg er barne-og ungdomsarbeider(fagbrev), jobber i barnehage og tjener 243000 i året. på overtidstimer får jeg ca. 65 kr timen pluss avspasering time mot time. dette med lønn er ikke alltid rettferdig!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg jobber som virksomhetsleder i egen barnehage. Tjener bra ;)

 

Ser at det er flere ped. ledere er som er lavtlønnede her.

Nå i følge ny tariff, dette gjelder da i fredrikstad kommune. ligger startlønn til ped. ledere pp 301 300,- kr..

Lenke til kommentar

Annonse

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09

Fått ny jobb idag på kommunal lønnsavdeling. Får 300.000 i året :)

Syns det er helt greit.. :)

Lenke til kommentar

Annonse

Barnehageassistent, priv bhg, 245000.

Jeg sier ingenting om andre, men for min egen del så vil jeg heller tjene litt mindre og trives i jobben, og det gjør jeg virkelig nå. Jeg storkoser meg!!!

Lenke til kommentar

har hatt flere jobber om hverandre skole-jobb. div. stillinger med alt fra 98 kr timen til 111...:( triste greier. har jobba sammenhengende siden skoleslutt i mai 07.akkurat nå er jeg renholdsvikar i komunen, 111 i timen. ingen ferie i år...ligger an til ca 100.000 dette året:( og samtidig skal man betale husleie og regninger og forsørge sambo uten jobb. joda, det hadde vært godt å roe ned jobbinga og gleda seg, men....tjente 2 usle tusen for lite i fjor til å få arbeidsl.trygd hvis jeg mister vikariatet mitt nå..

puh, man går et spennende år i møte..

Lenke til kommentar

Ny leder i en finansavdeling. 505.000 i året. Skulle blitt justert ved årsskiftet, men det skjer vel mest sannsynlig når det viser seg at jeg er gravid.. hehe..

Lenke til kommentar

Nesten nyutdannet lektor med tilleggsutdannelse (jobber i ungdomsskole på 2 året), 345 000 i året, men i løpet av høsten blir det lønnsøkning til ca. 370 000. Mangler fortsatt fullført ped. utdannelse. Fornøyd, selv om jobben kan være et slit uten like!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...