Gå til innhold

hva slags stilling har dere og lønn?


Aprilbaby07

Anbefalte innlegg

ser det er mange som tjener masse penger helt greit. men ta annonym24 som jobber i hæren som tjener litt. det er jo en grunn for at man tjener godt for de folka som jobber i hæren har jo trodds alt en risikofylt jobb. de kan jo havne hvor som helst i verden.de risikerer jo livet sitt. har en mann selv som jobber i forsvaret.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

uff og uff bare mennesker med god utdannelse og godt betalte jobber her... jeg går på skole og tar utdannelse innen helse vesenet. utenom jobber jeg 70-80 prosent på en klesbutikk og tjener derfor ca 200000.

så jeg er og en av taperne her i gården he he...

 

 

Lenke til kommentar

Jeg er meieriarbeider, ingen utdanning etter vgs. Tjener ca 280000 kr inkl litt skiftarbeid og noe overtid. Holder nå på med fagbrev via NKI.

Lenke til kommentar

Annonse

Butikksjef, daglivare. Har vært sjef i 14 år nå. tjener 460 000,- i året pluss bonus hvis jeg greier alle mål. bonusen utgjør fra 10 000,- - 100 000,- i året!

Lenke til kommentar

Konsulent IT-bransjen og har ca. 700 000 i lønn. Dere som er misfornøyd med lønn osv. må tenke på antall timer dere jobber, trygghet og goder på arbeidsplassen. Mange som har høy inntekt har en forventning på seg om å jobbe en god del mer enn normalt, større risiko for å miste jobben hvis man ikke når alle mål osv. så kanskje lønnsulikhetene ikke er så store allikevel når man ser på totalen....

Lenke til kommentar

Annonse

Advokatfullmektig, privat liten bedrift.

 

Ca. 415 000,går opp snart når jeg får egen bevilling. Tipper jeg begynner på ca 450-460 000 da.

 

Men enig med kommentarer - vanvittig mange som tjener mye her!

 

Og da vet vel alle også at det lønner seg med 10 mnd full fødselspermisjon og så heller ta 1-2 mnd permisjon uten lønn etterpå? Det har de aller fleste krav på..Bare et tips altså!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...