Gå til innhold

hva slags stilling har dere og lønn?


Aprilbaby07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det handler nok om at de som velger å svare på spørsmålet er de som tjener bra, er opptatt av lønn osv.

 

Ikke akkurat en representativ meningsmåling.

 

 

Lenke til kommentar

Det er jo massevis av damer på Barnimagen som er helt uten utdanning, er studenter, er arbeidsledige, er hjemmeværende, jobber på bensinstasjon, jobber deltid som hjelpepleier osv -

 

men tror ikke de går inn på forumet "gravid og jobben" - eller på tråder som omhandler lønn.

 

De er jo ikke opptatt av lønn.

Lenke til kommentar

Farmasøyt, jobber i staten. Jobbet i 6 år, har nesten 400 i grunnlønn og har hatt 120-150 i tillegg/overtid de siste par årene. Pluss alle godene som følger med jobb i staten :-D Veldig fornøyd jeg.

Lenke til kommentar

Annonse

Hei,

Det siste du sier om at det lønner seg med 10 mnd full lønn, har jeg ikke tenkt på. Trodde det skulle være helt likt...-men regnet på det nå, og så du hadde rett...-men da er det vel ikke så lett å avklare permisjon på forhånd (en må vel søke om perm uten lønn, en stund før en egentlig skal komme tilbake)? En liten risiko en må ta..?

Lenke til kommentar

stakkar, du er tydeligvis veldig opptatt av lønn du. Har vel en eller annen dustegrad du har klora deg til.

 

dustedame

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Det var en imponerende liste dette her! Har selv universitetsutdannelse, høyere grad, og tjener mindre enn flesteparten her. Har ikke fått oppjusteringer siden starten for 7 år siden, blant annet pga fødselspermisjon er jeg og andre kvinnelige kolleger forbigått. Jobber kommunalt!

Lenke til kommentar

Men skriver folk om grunnlønn eller med tillegg? Det er jo en vesentlig forskjell. Er sykepleier og har en grunn lønn på ca 280 000, men med tillegg ca 360 000.... Ser jo her at sykepleiere ligger veldig

lavt i lønn i forhold til andre --dersom folk går ut fra grunnlønna.

Lenke til kommentar

Er såkalt serviceingeniør. Eller ingentinggjør som konen sier :)

 

Har grunnlønn på 310000, reiser omtrent 100 dager offshore i tillegg, så havner på ca 500000 +-

 

Som frynsegode har jeg betalt mobilabb. og pga offshore så får jeg ca 70 dager fri i året i tillegg til vanlig ferie.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...