Gå til innhold

hva slags stilling har dere og lønn?


Aprilbaby07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sykepleier, grunnlønn 322000,- ( er utrolig flink til å mekle med lønna har steget 50.000 siste året, Var ferdig for 2 år siden)

 

Så stå på jenter, ikke finn dere i at en mann med samme yrke tjener mer enn deg!!!!

Lenke til kommentar

Det er jo grunnlønnen som gjelder, tilleggene får du for å jobbe ubekvemme vakter. Disse er variable, og dersom man jobber dagtid faller jo disse bort. Hvis man skal regne med tillegg, må jo folk skrive hva de tjener inkludert overtid!

Lenke til kommentar

Annonse

Utdannet dekoratør med 13 års erfaring. 260 000,- i året. Gjennomsnittlig lønn for dekoratører i Varehandelen var i 2004 kr

305 000,- uten tillegg. Gjett om jeg er missfornøyd. Blir ikke noe ekstra i år heller. 0 kr i lønnsøkning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

318 000 , har 2 års økonomi utdannelse ( ikke ferdig) og jobber som webkonsulent og har en deltidsjobb som kontorassistent 1 dag i uken.

Lenke til kommentar

Lederstilling på hotell (salgssjef) og ca 320.000 i året totalt. et par små frynsegoder som mobil og medlemsskap treningsstudio.

4 år med høyere utdanning og et pent studielån da...

Lenke til kommentar

Jeg er assisterende butikksjef (70-80% stilling) i klesbutikk, og tjener ca. 210.000 ++ omsetningsbonuser. Klarer meg helt greit på det:)Foreløpig....hehe.

Lenke til kommentar

Annonse

Markedssekretær 425 000 + goder.

Jeg jobber laaaange kvelder og har gjort meg fortjent til lønna. Likevel, på jobben min er det en forventning blandt mennene at man som kvinne skal tjene mindre enn en mann som gjør tilsvarende jobb.

 

Nå har jeg fått ny sjef og han nevnte en gang i forbifarten at jeg var "heldig" som tjente så bra, siden andre jenter i min stilling tjener 75000 mindre. Siste to lønnsjusteringer var det bare gutta som fikk påskjønnelse for hardt arbeid.

 

Det hadde vært lettere om ikke så mange jenter hadde dratt ned snittet fordi de ikke er "komfortable" med å forhandle lønn, og bare tar det de får... Dette utnytter arbeidsgiverne. Sukk...

Lenke til kommentar

Flere tapere her.. ;) Og det med høyere utdanning! Jobber som kummuneergoterapeut -275 000 i året. Men trives godt og har det bra. :)

Lenke til kommentar

Arbeider som resepsjonist på utenlandsferje:jobbet i 9 år, har fagbrev som resepsjonist som ikke hjalp en dritt for lønna!

Tjener ca. 390.000 + fagforeningsarbeid

Lenke til kommentar

Barnehageassistent! Begynner på det 7. året i ansenitetsrekka.. Har nå gått opp til 225.000 pr år!

 

DET er dårlig det!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har mastergrad i mol.biologi fra 06/2006, jobber som konsulent (CRA) i legemiddelbransjen. Har 410000 i året + bil, mobil og pensjonssparing . Får ikke overtidsbetalt, men har mulighet for å avspasere.

 

Synes det er smålig å rakke ned på de som har slitt seg til en høyere utdannelse. Må ikke tro at penger er nok motivasjon i 5-6 år på universitetet med statens lånekasses midler som inntekt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...