Gå til innhold

September: hei alle! skal vi starte en tråd?


bodøjente24-gutt nr2.30/9

Anbefalte innlegg

Nei her skjer det heller fortsatt ingenting, hun har nok grodd fast ja. Jeg vil heller ikke vente til oktober. Sønnen min skulle vært oktoberbarn men ble september barn, håper ikke det motsatte skjer nå. Var hos legen på kontroll i dag og alt virket fint, han sa det var bare og vente, ja jeg vet det..... men jeg er lei av å vente nå.

 

Ha en super dag alle sammen , får håpe det skjer noe snart :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skjer det også lite. Skulle bare ønske at jeg fikk et lite tegn på at et eller annet skal skje snart.. Men vi får vel bare smøre oss med tolmodighet. Før eller siden må jo barnet ut.. Lykke til dere som er så heldige at et eller annet skjer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her skjer det fortsatt ingenting. Gikk meg en lang tur i går for å se om det hjalp, men nei da. Må nok bare fortsette og vente......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Ja, nok en dag er her og jeg er fortsatt her... Var hos jordmor på kontroll idag. Var moden og 2 cm åpning. Så jeg var klar for fødsel, men han vil ikke ut. Så jordmor strakk litt i mormunnen og det var ikke behagelig, men vi får se om det hjalp. Har hatt noen onde tak i underlivet etterpå, så... Skal ut å gå en tur senere idag for å sjå om det kanskje hjelper på å.

Hvis det ikke hadde skjedd noe før fredag skal jeg tilbake igjen, og da blir det bestillt time på sykehuset til over helga, men får håpe at jeg slipper den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tre dager på overtid. Hva med deg som venter lille ludvik? Lurer bare på hvor lenge de venter før de setter deg igang på sykehuset, skjønner du.

Var hos akupunktør idag. Hun sa det startet ikke noe, før kroppen var klar, men det var med på å gjøre fødselen litt lettere. Forberedte kroppen. Skal til jm på torsdag, og høre om også hun vil stikke i meg. For nå er jeg LEI!

Prikker i hendene mine, de dovner bort om natta, jeg får nesten ikke til å skrive, eller spise med kniv og gaffel. HMFR!!! Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du langt på overtid, du som venter lille ludvik?

Tre dager jeg nå.

Var hos akupunktør idag. Håper det hjelper litt. Skal iallefall gi en litt bedre fødsel, ifølge akununktøren. Vel vi får se. Det viktigste her er at jeg føder snart. Lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Marsha! Jeg hadde termin på lørdag jeg også. Det var jordmor som spurte om jeg ville prøve å bli strippa. Det var ikke sikkert det funka, har ikke kjent noe ennå så. Har hatt veldig til rar magefølelse... Vet ikke om det er kynnere eller maserier, vet ikke forskjell jeg. Har vært gravid før, men tror ikke jeg hadde noe sånt da heller...

Jeg skulle ringe til jordmor hvis det ikke hadde skjedd noe før fredag, så skulle hun bestillle time til undersøkelse på sykehuset, så bllir det vel kanskje funnet ut noe om igangsetting. Men håper på at det skjer noe før den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, sitter her enda jeg... Blir så lei og deprimert når ingenting funker på meg. Og det selv om jeg er moden. Denne lille gutten vil bare ikke ut. Hadde veldig til maserier i går og håpet at de skulle bli værre i løpet av natten og bli rier, men nei da. Nå er det ingenting... Og jeg var ute og gikk tur i går kveld å. Fort i en lang bakke... Men i dag gikk slimproppen ( tror jeg det var da...) Litt blodig slim klump????

Har ikke opplevd noe sånt før i allefall. Får nå håpe at det skjer noe snart da. Men har jo hørt at det ennå kan gå lang tid etter slimproppen har gått.... Krysser fingrene for at det blir snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda, men nå har slimproppen gått. Håper da at noe skjer snart. Vet det kan gå lenge enda, men siden jeg er på overtid er det vel lov å håpe? Ellers ingenting nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fortsatt her , desverre. Nå er jeg virkelig lei. De 4 dagene jeg er på overtid føles som et langt år. Nå må det vel skje noe snart???

Håper på det.

 

Ha en fin dag alle sammen .

Håper en eller annen føder snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det skjer noe spennende snart... Får ikke sove om natta. Har vondt i magen, men det er luftsmerter. Begynner å bli ganske lei. Har prøvd en del kjærringråd; bringerbærbladkapsler, kanel, ananas, sex...Ingenting virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det 5 dagen på overtid.... Kjedelig, og ingen tegn på fødsel ennå. Litt luft i magen, men ikke noe mer. Har det ikke skjedd noe før i morgen tidlig skal jeg kontakte jordmor for da blir det kontroll på sykehuset. Det er godt å vite at det da kanskje skjer noe... Var på spareforening i går, og alle spør jo : Nei men kommer du å... Går du ennå ja... De trodde jo nesten at de hadde blitt glemt for å få mld om jeg hadde fått...

Men det var godt å komme seg ut litt å snakke litt sladder og gjørre noe annet enn å sitte hjemme bare.

Idag skal jeg vaske bad, hadde jo ikke tenkt til å gjøre mer husarbeid for det skulle jo sambo gjøre til jeg kom fra sykehuset, men det må gjøres nå. Lenge siden jeg gjorde alt klart nå, så....

Dere alle får ha en fin dag!!! Spørs om det blir oktober barn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...