Gå til innhold

Presentasjonstråd :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 22år gammel, bor sammen med sambo på 34, sammen har vi en datter på 61/2mnd.

Vi bor på Kongsvinger i ett rekkehus.

Jeg er utdannet Hjelpepleier og utenom permisjon så jobber jeg på sykehjem=o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er 22 år, bor for tiden i Göteborg, men skal sannsynligvis flytte til Oslo etter nyttår. Bor sammen med min super herlige samboer og min utrolig söte lille datter på snart 8 mnd.

Har studert reiseliv, men er ikke ferdig utdannet. Hoppet litt av da jeg flyttet til Sverige for 2 år siden. Har jobbet litt innen reiseliv etter jeg kom hit. Hva jeg vil i fremtiden innen arbeidslivet har jeg ikke helt bestemt meg for enda... vi får se hva fremtiden bringer =o)

Skrevet

Hei!

Både jeg og samboer er 22 år, har vært sammen i snart 8 år. Vi bor i Danmark og studerer her begge to.

Vi ble foreldre til vår lille prinsesse den 20. april i år, og vi stortrives som en liten familie :)

Skrevet

Heihei;)

Jeg er 23 år, bor sammen med min kjæreste og den lille jenta vår på 8 (snart 9) mnd på Grunerløkka i Oslo. Jeg er egentlig fra Tromsø, men flytta hit for ett år siden pga studier. Jeg studerer psykologi (bachelor), men har permisjon til over nyttår. :)

Skrevet

Hei =)

Jeg er 24 år, samboeren min er 27. Vi er forlovet, vært sammen i over 5 år. Vi har ei (lita?) jente på snart 1 1/2 år. Vi bor på landet i Rogaland. Vi har akkurat begynnt å prøve på nr.2.

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg er 25 og min lille Christina Marie er i dag 3 år og 2 uker gammel. Hun kom plutselig til verden 6 uker for tidlig.

Vi 2 er alene, har vært det hele veien. Pappaen er 24, og sees sjelden. . Jeg går lærerhøgskole og tar et deltidsstudium i matematikk samtidig. Har tidligere gått dataing i Narvik, men rakk ikke bli ferdig før jeg fikk min elskede prinsesse. :)

Vi bor i nærheten av Lillehammer.

Skrevet

jeg er 20 år med en datter på 1! vi bor sammen med pappan på øvre romerike.

Skrevet

Jeg er 22 og som nicket sier har jeg lille Mathias Leander på 3 mnd. Vi bor i Larvik sammen med pappan hans.

Jeg og pappan har vært sammen i 7 år og bodd sammen i 5 år.

Skrevet

Hei hei :o)

Jeg er 23 år og bor i Nordland. Samboeren min er 24 år og sammen har vi ei lita jente som ble født i juli 06 :o) For tiden er jeg i permisjon, men til vanlig studerer jeg til å bli lektor.

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Jeg er 24 år, bor i Tønsberg sammen med min skjønne datter på snart 7 mnd og pappaen hennes..:)

Pappaen jobber og jeg går på skole, eller jeg og snuppis går på skole..;) Hun er med på skolen! Jeg går siste året på bachleor i Fortelling og kommunikasjon, kjempegøy! :)

Skrevet

jeg er 20 og samboern min er 25. vi har en datter på 1 år og venter nr 2 i januar. vi har vært sammen i snart 2 år. bor i drammen, buskerud.

Skrevet

Hei hei!

Jeg er snart 22 år og er samboer/forlovet med en herlig mann på snart 29 år. Sammen har vi en gutt som akkurat har blitt 1 år og Han har eijente på snart 8 år fra før. Vi holder til i Tønsberg i Vestfold:-)

Jeg går hjemme med lillegutt og er dagmamma. Håper at jeg snart blir gravid igjen:-)

Skrevet

Heisann!

Akkurat funnet denne siden jeg da! Skjønner ikke helt hvordan jeg kommer meg inn her da men.. =) Jeg er hvertfall 24 år gammel og bor utenfor Drammen sammen med den herlige sønnen min Joakim som er snart 4 mnd, og samboeren min som er 30!

Joakim er min første og sambo sin andre! Fra før har han en sønn på 6 1/2! Nå om dagen går jeg bare hjemme med lille gull og koser meg!

klem fra

Skrevet

jeg er 22 år,samboeren min som jeg har vært sammen med i 3,5 år er 24 år og vi har ei lita prinsesse på 6mnd. :) vi bor i fredrikstad..

Skrevet

Hei, Jeg blir 23 8 oktober har en liten prinsesse på tre mnd som heter Mia Therese pappan hennes har jeg vært sammens med i tre år og vi bor sammen i et lite hus i Sarpsborg:)

Skrevet

Heisann.

Jeg er 21 år gammel, samboer med verdens herligste kjæreste på 41 (vil ikke ha noen kommentarer på aldersforskjellen), vi har en sønn på 21 måneder som ikke var helt planlagt, men veldig velkommen for det. Bor på Hamar. Jeg driver fortsatt med videregående, måtte starte på nytt etter at jeg var ferdig med bakerlinja pga store ryggproblemer, så nå satser jeg på lærerutdanninga etter at jeg er ferdig med vgs. Akkurat nå er jeg inne i mitt andre år med permisjon, men jeg må si at jeg begynner å bli ganske så klar for å komme meg tilbake til skolen.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei.

Jeg er 23 år og er samboer med en herlig gutt på 27 og vi har vært sammen i litt over 7 år og er forlovet. Har ei vakker prinsessa på snart 2 år.

og vi bor i Halden,Østfold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...