Gjest Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Hei alle mammaer 20-25, dette var jo et fint tiltak med eget forum for oss! Setter i gang en presentasjonstråd jeg, så håper jeg maaaange hiver seg på. Litt fint å se hvem vi er ) Jeg: wollafruen, er 22 år gammel, gift med verdens herligste mann på 33. Gift i ett år, sammen i 5. Sammen har vi lille frøken snupp født i mars i år - planlagt og VELDIG ønsket! Bor på Øvre Romerike. Jeg driver med siste året på en bachelor i Medievitenskap og jobber samtidig som instruktør/veileder på treningssenter. ...ja, det var vel meg! Dere da?
Gjest Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 pinnedyr: 23 år, bor på lindern, men flytter til bærum igjen i desember (sambo har kjøpt fjångt rekkehus der). fikk datter i desember 05, kom litt brått på, men veldig velkommen var hun:) vet ikke hva jeg skal framover. jobbe? skole? aner ikke. tiden får vise....
WP-TLogPeanut Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Jeg er 22 år , fra Trondheim, Samboer med pappaen til min lille TL på snart 7 mnd. (hjæælp hvor har tiden blitt av!) Vi bor i en studentleilighet,men det er litt trangt her,så snart flytter vi til en sokkel med to soverom,det blir godt det.
84 mamma Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Eg er 22 år og sambuar med ein på 25. Me har ein gut på 4 mnd. For tida er eg heima og kosar meg. Ellers så har eg eit år igjen på lærarskulen før eg er ferdig utdanna. Me bur på Bømlo. No bur me i ein leilighet, men planlegg å byggja hus. Gledar meg til det er ferdig!!!
Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 hei hei=) Jeg er 22 år og samboer med en på 25. Vært sammen litt over 6 år=) Har en liten gutt som er 7 mnd. Eier enebolig på øvre romerike.
Verbena Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Verbena er: 21år gammel, samboer med pappan til ungene mine (han blir snart 23), mamma til verdens nydeligste gutter (en på 2år og 8mnd og en på snart 13mnd). Er fra troms, men bor nå i trondheim! Sambo studerer middelalderkunnskap, mens jeg går hjemme med guttene. Og holder på å bli gal, etter snart 3år med bare ungestyr begynner jeg å bli veldig klar for å jobbe. Så vi håper de får barnehageplasser snart!
Angel86 Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Heihei =) Er 20 år og fikk verden herligste gutt i august..William skal han hete! Jeg og samboern har kjøpt leilighet i Oslo, men hvis alt går etter plan flytter vi til Trondheim til sommern hvor typen skal starte firma og jeg bynne å studere på Hist. Gleder meg skikkeli til å komme i gang med d jah
Ranveig R Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Hei alle 20-25-mødre! Eg er 24 år gamal, og får med andre ord berre vere her inne eit drøyt halvår til - men eg skal utnytte det halve året til fulle!! ;-p Eg er gift med ein skjønn mann på 35 år, og vi er foreldre til ein "stor" gut som fylte 1 år i går. Ellers så bur vi utanfor Bergen (bur i leilighet no, men held på å bygge hus), og eg er utdanna fotograf. For tida er eg arbeidsledig, men skal begynne for meg sjølv så snart vi har huset (= studio, kontor, mørkerom) på plass. Og det var oss.
anesam Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Jeg er anesam, 24 år, samboeren min er 26 år (vi er forlovet). Vi har en sønn på 1 år, vi bor i Os (Hordaland), flyttet inn i nytt hus i desember i fjor! Jeg jobber som stuepike på det hotellet vi har her i bygden! Og det var meg! :-)
Smallish Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Hei! Jeg er "Smallish". Er 24 i omtrent 6 mnd til, så vil gjerne være her litt sammen med dere. Er gift med en knakende bra fyr på 26, vi har vært "mann og kone" i 4 år og kjærester i 6. Sammen har vi verdens beste lillego, sønnen vår på 14 måneder.Han begynte i barnehagen i august, da jeg holder på med mitt siste studieår (i denne omgang), så til våren håper jeg å smykke meg med tittelen, Lærer. Vi bor i Oslo, i et koselig lite rekkehus.
Giftmamma med2jenter Skrevet 25. september 2006 #11 Skrevet 25. september 2006 Hei, jeg er snaaart 23 år, gift med mannen min på 35 år, giftet oss i juni i fjor, sammen har vi verdens nydligste tulle,som er født i mars, ho er blitt et halvt år allerder,som tiden flyr:) Mannen min har en gutt fra før på 10 år,som er hos oss annehver uke. Vi bor i Halden. Jobber som produksjonsoperatør ved en fabrikk hvor vi de lager infusjonsvæsker,men er for tiden i permisjon....deeeeeeeeeeeeilig:) Hmm,mer spennende er det vel ikke å si om meg...!!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 Jeg er 24år og har samboer, sammen har vi to hærlige barn Marcus 4år og Marlin 3år og en hund. Vi bor i Kragerø.
Granny Weatherwax Skrevet 25. september 2006 #13 Skrevet 25. september 2006 Jeg er 24, gift og har en gutt på 14 mnd. Fikk vite nå rett før helgen at jeg er gravid med nr. to, så det blir to tette på oss :-) Vi kommer fra Rogaland. Ellers jobber jeg i administrasjonen på en høyskole, og trives svært så godt med det.
♥Tullerusk♥ Skrevet 25. september 2006 #14 Skrevet 25. september 2006 Heisann Jenter! Jeg, BabyCakes, er 24 år, samboer er 27 år.. Vi har en gutt som blir 3 år om 21 dager=o) Vi bor i Akershus/skedsmo... Sambo jobber og jeg har begynt å studere igjen... Deilig=o) Håper på en lite nurk til snart igjen=o) Driver å overtaler sambo for hardelivet her=o)
Gjest Skrevet 25. september 2006 #15 Skrevet 25. september 2006 Jeg er 24 år og samboer med Bård på snart 28 år. Sammen har vi Celine på snart 5 mnd. Vi bor i Røyken i Buskerud fylke. Jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider mens Bård er selvstendig næringsdrivende
Blue Lady Skrevet 25. september 2006 #16 Skrevet 25. september 2006 heisann!! Jeg er 22 år og samboer er 24, vi bor i leiligheten vår som vi kjøpte for et par år siden! Vi har vært sammen i 5,5 år! Vi har verdens søteste og kuleste gutt på 13 mnd, han heter Lucas. Vi bor i Tromsø, jeg studerer og sambo jobber.
mamo82 *2 jenter* Skrevet 25. september 2006 #17 Skrevet 25. september 2006 Jeg er 24, bor sammen med en herlig kar som også er 24. Vi har vært sammen i snart 1,5 år og har lille Maren på drøye 6 uker sammen. Jeg holder på med en sykepleierutdanning, fikk fullført 2.året før jentungen kom til verden. Har ett år igjen, men har tatt permisjon dette året - noe jeg angrer litt på, for jeg blir sprø av å gå hjemme om dagene. Er jo selvfølgelig kos med babyen, men det blir alt for ensformig for meg. Er en person som må ha noe å gjøre hele tiden! Derfor har jeg bestemt meg for å gjøre noe "matnyttig" i permisjonsåret mitt - så nå har jeg søkt på desentralisert voksenopplæring i VK1 ambulansefag (nettbasert), samt at jeg jobber ekstra på en skobutikk etpar ettermiddager i uken. Ellers så bor vi "på landet", har en sprelsk hest, en smågal blandingshund og en sær katte..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. september 2006 #18 Skrevet 25. september 2006 Jeg er 20 og har en liten sønn som kom til verden 2 april Terminen min var 16 mai så han fikk en tøff start på livet 6 uker før termin. Vi bor i Oslo,Noah,jeg og samboeren min Jeg er student og holder på med en utdannselse innen helse. Har lyst til og jobbe med mennesker med den sjeldene sykdommen ALS. Før jeg ble gravid trente jeg en god del,noe det ikke har blitt så mye tid til nå,men gleder meg til og komme skikkelig i gang igjen. Neste år er det på'n igjen med skole og jobb så jeg nyter permisjonen så godt jeg kan:)
Bussi Skrevet 25. september 2006 #19 Skrevet 25. september 2006 Jeg er 22 år, og bor i Trondheim. Jeg har vært gift i 3 år, og har verdens nydeligste lille gutt på 2 måneder som heter Robin Andreas. Nå er jeg i permisjon, men ellers studerer jeg psykologi =)
Gjest Skrevet 25. september 2006 #20 Skrevet 25. september 2006 jeg er 21, blir 22 i des. har en liten knert på 5 uker. planlagt var han:-) bomma litt på årstiden å gå høygravid på, men men.. har vært sammen med pappaen til marcus i 5 år. og i mai i år kjøpte vi oss hus sammen. vi bor i sarpsborg.. jeg er omsorgsarbeider, men kommer nok til å gå mer på skole når marcus blir eldre. hva jeg skal gå, vet jeg ikke enda..
Trine_ Skrevet 25. september 2006 #21 Skrevet 25. september 2006 Jeg heter Trine.Er 21.Er alenemor..Sønnen min heter Adrian.Skal begynne på skole tilneste år..
mamma og snuppa Skrevet 25. september 2006 #22 Skrevet 25. september 2006 hei Eg er snart 24, er gift og har snuppa på snart 6 måneder. Me bur i Bergen. Eg studerer sjukepleie, og har ikkje permisjon så eg har ikkje så mykje tid til å sitte her, men er innom av og til
Mamman til casper Skrevet 25. september 2006 #23 Skrevet 25. september 2006 22 år og bor i nittedal sammen med samboeren min. vi har vært sammen i litt over ett år og har casper på 4 mnd! Vi hadde altså bare vært sammen i 2 mnd før jeg ble gravid!
Beama Skrevet 25. september 2006 #24 Skrevet 25. september 2006 Heihei! Jeg er 22 år, og gift med en 25 år gammel mann.... giftet oss si sommer, men har vært sammen i 6,5 år. Sammen har vi en liten jente på 7,5 mnd. Leier for tiden hos svigers... men er på jakt etter drømmehuset. Er hjemme i permisjon, men jobber egentlig på en bensinstasjon... men den jobben kan jeg ikke gå tilbake til på grunn av arbeidstiden... så nå skal jeg snart ut å søke jobb igjen... Har planer om å begynne på skolen igjen med tid og stunder... kom ikke enn i år, så kanskje jeg prøver igjen neste år...
jente,jente, ? Skrevet 25. september 2006 #25 Skrevet 25. september 2006 Jegt er 22 år og er samboer med verdens herligste som også er 22 år. Har vært sammen i snart 4 år og gifter oss på St.Hans aften. Sammen har vi jenta vår på 20 måneder. Er fra Østfold, men bor i Sverige. Har bodd her i 3 år. kjøpt hus og driver og pusser opp. Er arbeidsledig, og håper på jobb snart. Til høsten begynner jeg å studere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå