Gå til innhold

Presentasjonstråd :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 2oår, samboer, vært sammen i 5år, forlovet i 1, har ei lita prinsesse sammen. Hun er 15mnd.

Vi bor i sandnes i Rogaland.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg heter Elin, er 23 år, gift med mannen i mitt liv som er 31, vi har Lisa på snart 2år og Vegard som er 20 dager. Vi bor på Ålgård i Rogaland.

Jeg har permisjon fra lærerstudiet. Skal fullføre siste året når Vegard er blitt et år.

Skrevet

Heisann!

Jeg er 23 år, vi bor rett utenfor Haugesund. Jeg bor sammen med samboern min på 23, og lille gutt på snart 7 mnd. Jeg og sambo har vært sammen i 7 år..

Skrevet

Hei hei:)

Eg er 24år og bur på sunnmøre sammen med sambo på 28år og dei 2 nydlige små prinsane våra.Eldstemann er 4år og minstemann snart 4mnd.Vi held på å bygge oss nytt hus,så sambo jobber å slit døgnet rundt.Skal verte kjempe godt å få sitt eget hus med god plass...

Er ikkje så veldig aktiv skriver på dib men titter ofte innom å les litt:)))

Skrevet

Jeg er 23 år gammel og bor i Sandefjord med kjæresten min på 24. Har to jenter, ei som blir 3 i desember og ei som blir 1 år om tre dager =)

Er hjemmeværende med ungene og dagmamma for ei på to. Ellers er det veldig lite mer å skrive.

Flere her?

Skrevet

Hei! Jeg er Oslo-mamma på 25 så jeg kan være her i noen måneder til hehe Bor på Løkka sammen med sambo på 36, med lille jenta vår på 4 mnd. Overhodet ikke planlagt, men så veldig velkommen!!! =)

Skrevet

Jeg er 24 år gammel og gift med verdens beste mann (i mine øyne da) på 26 år. Vi giftet oss i fjor, bygde hus og ble gravide. Markus kom den 20. April. Vi bor på Sem i Tønsberg. Jeg er student på fulltid til vanlig og har en 50% stilling på Gilde ved siden av, men er nå i perm da =) Jeg elsker å trene, trener da på Spenst: spinning, step eller egentrening med styrke...Er veldig glad i fotball, men blir noen ganger litt mye, for mannen min er helt fotball-frelst og skal få med seg ALT =)

Det var meg =)

Skrevet

Heia

Jeg og marcus på 13 mnd bor litt utenfor oslo. Jeg jobber i barnehage som avdelingsleder og er absolutt ikke aktiv her lenger. Men kikker nå innom... (når noen ber meg om det)

Skrevet

Hei:)

Jeg er 22 år og har saboer på straks 23. Vi har vært sammen i 6 år (gud tida flyyr) Vi kommer fra Trondheim.

Jeg ble mamma for første gang 17 januar. Gullgutten heter Isack, og er nå blitt 8 mnd.:) For tiden er jeg hjemme med Isack, men har permisjon fra barnevernspedagog studiet. Der har jeg igjen 1 år, men skal ikke ta det året før august 2007. Jeg er fra før av ferdigutdannet helsesekretær. Ellers stor trives jeg som mamma:)

Skrevet

heisann :)

jeg er 20 år og har en gutt på 15 mnd som jeg er alene med!

vi bor i vestfold!

jeg går på skole og lillegutt i bhg, storkoser seg :)

Skrevet

hei hei!

Jeg er 23 år, og om 2 uker gifter jeg meg med verdens herligste mann:-) JIPPI!!! vi har en datter på 7 månder, en skikkelig god pie;-)

jeg er fulltids husmor, og stor trives, men skal vel ut i jobb om ikke alt for lenge:-) bor i trondheim, og driver fortiden med opppussing!!! det tar på:-)

jepp det var vel det tror jeg!

Skrevet

heisann!

e 22 år, nyforlova me samboern min på 23 og bor i tromsø i vårres ega leilighet! har en liten prins som blir 5 mnd om ei uka, tia har gådd så fort...skulle egentli ha permisjon, men ska prøve mæ på å ta det siste året på bachelorn min i økonomi og prosjektledelse samtidi som æ e hjemme me han lille shønneste jonas:)

Skrevet

Hei alle sammen!

20år og forlovet og samboer med en herlig mann på 25! Vi har en datter som snart fyller 4mnd og storkoser oss som en liten familie på 3 :)

Vi bor i Østfold

Skrevet

Så kjekt å se at mange jobber/studere og er sammen med pappan. Avskriver litt myten om unge mødre, dog modne unge mødre :)

Selv er jeg alene, ikke vært like heldig som dere der nei ;)

Pappaen til gutten min på 20 mnd "umbestemte" seg når jeg var 7 mnd på vei. Han bor i england og ser ikke mye til sønnen sin ;(

Selv er jeg 22 og går å tar studiekompetanse på 1 år og så skal jeg gå 3 år på universitetet. Sosionom eller barnevern!

Skrevet

Hei alle sammen!!!

jeg er 25år og samboer. vi har en nydelig datter sammen på snart 9mnd. bor i østfold.

er utdannet sykepleier, men er for tiden i permisjon.

Skrevet

25 år, samboer/forlovet og en sønn på 9 mnd....Skal gifte oss 21.juli neste år=)Gleder meg!!

Kommer fra Voss, men bor for tiden på Askøy. Men er på jakt etter noe på voss igjen....

Er hjemmeværende for tiden.

Skrevet

Hei!

Jeg er 23 år gammel og samboeren er 27 år gammel. Vi har sammen ei jente født 2.april i år, og jeg har en gutt på tre år fra tidligere. Som samboeren er fungerende pappa for.

Vi bor i Tønsberg. Jeg har nå vært hjemme i over tre år og gleder meg villt til å begynne å jobbe. Skal være dagmamma hvertfall 60% fra etter jul, gleder meg virkelig!

:)

Skrevet

Hei:)

Jeg er 22 år og sambo er 23 år..

Vi fikk en gutt i sept. i fjor og har vært sammen i 7 år i oktober:)

Bor i Nord-Norge og jeg jobber på butikk og sambo studerer til å bli el-kraft ingeniør..Ferdig til neste år(jippi)

Fint forum dette:)

Skrevet

Hei! :)

Jeg er 23 år og bor i tromsø. Er alenemor til en gutt på 2år7mnd :)

Skrevet

Heisann:)

Jeg er 22år, sambo er 23 år.Vi har en liten gutt på 4 mnd og bor i Lofoten:)

Skrevet

Beritmor82, 24år gammel.

Samboer med verdens fjerneste og beste mann på 29 år. Vi har vært sammen i 41/2år og har en sønn på 7mnd.

Vi bor på Heimdal litt utafor Trondheim. Jeg er utdanna barne- og ungdomsarbeider men er desverre arbeidsledig, så jeg søker jobb som bare d for tida. Håper på jobb til jul.

Skrevet

heihei!!

er 20 og samboeren 21, vi har en gutt på 10uker!bor i bergen å er på husjakt!!:) jeg er utdannet hjelpepleier og har for tiden permisjon, stor kose meg med gullgutten!!samboeren studerer og har jobb som taxisjåfør på si!!

Skrevet

For et flott forum:-)

Jeg er 24år, samboeren er 29 år. Har ei datter på to år og ei datter på 8 uker. Er fra Oslo, bor i rekkehus med barna og en pusekatt. Og koser oss som to barns foreldre:-)

Skrevet

hei:) jeg er 24 år og sambo er 28, vi har vært sammen i snart 10 år.vi har tre nydelige barn, en gutt på 7 år, en gutt på 4 år og ei jente på 1 år. vi bor i nordland.

Skrevet

Hei!

Jeg er 24 år gammel, samboer 28 år, bor i tromsø. Jeg er student, og han jobber. Sammen har vi ei skjønn jente på ni uker (hjelp, så fort tida flyr!!! 9 uker allerede??!!) He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...