Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 27 år gammel og bor i Bærum med min skjønne lille sønn på 2 1/2 mnd (født 17. juni 06) og min kjekke snille ektemann. Har vært gift i 1 år, kjærester i 9,5 år:-) VI har det veldig bra sammen i vår lille nye familie!

Jeg er lærerstudent, tatt permisjon ett år - ferdig med 2 år, har 2 igjen - Skal tilbake til studiene høsten 07. Da håper vi på å få barnehageplass til Theodor ;-) Pappaen jobber i matvarebutikk som ass. butikksjef.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp:-)

Jeg er 29 år, er samboer med en super mann, har ei nydelig tulle på seks mnd!!

jobber til vanlig i barnehage med barn som har spesielle behov. trives kjempegodt med det!

Skrevet

Hei :)

Jeg er 32, bor i Oppegård ikke lagt fra Oslo. Samboer med en ganske artig og god mann. Vi har kjent hverandre i 6 år. Mamma til ei herlig og snill jente på straks 7 mnd.

Koser meg i permisjon fremdeles, men skal begynne å jobbe igjen på nyåret er planen. Da har jeg ikke noe jobb å gå til så jeg må søke. Det er skikkelig skummelt. Har utdannet meg innen it, drifting av nettverk, så vi får se hvor jeg havner til slutt.

Skrevet

Jeg er 25 år gammel å bor på stjørdal i nord trøndelag. Er samboer ( vært ilag siden 1997) og har en gutt på straks 6 mnd. fødte 0903

Skrevet

Hei!:-)

Jeg er 28 år,gift med en knallgo mann på 30 år:-)Vi har vært gift i 5 år,sammen i 9.

Vi bor fortiden i leid bolig i Haugesund,men er på jakt etter egen bolig:-)

Vi har en barneflokk på 4:-)

J 8,J 6,5,G 2 og J snart 3 mnd.

Utdanna hjelpepleier,men har ikke fått praktisert.

Sånn det var meg og mine:-)

Skrevet

Hei dere!

Jeg er straks 27 år, samboer m verdens skjønneste gutt på 33, og vi har en nydelig liten gutt, Max Marius, på 2 måneder.

Vi bor i Vestfold i en koselig liten by, i et koselig hus med havutsikt!

Maxen kom 4. juli, og jeg har vært i permisjon siden desember, er flyvertinne og loven sier vi bare får fly i 3 mnd. Sambo er flyver og synes det er ille å være borte fra lillegutt, koser oss masse når han er hjemme!

Skal begynne å jobbe igjen i mai, og håper tiden ikke går så veldig fort...

Skrevet

Hei!

Jeg er 21 år gammel og student. Jeg kommer fra Bodø, men har bodd i Oslo i litt over tre år. Jeg har samboer og vi er forlovet - og foreldre til ei super jente på ni mnd (hun kom til verden 25. november i fjor).

Skrevet

Hei!

Jeg er 23 år(24 i nov) jeg er forlovet med den mannen jeg synes er verdens vakreste mann(smaken er som baken) Vi har to nydelige døtre største på 1 år & 9 mnd og minste på 3 mnd.. Jeg bor i Mosjøen(byen ca midt i norge) Jeg er for tiden hjemmeværende,men håper på å komme meg ut i arbeid etter hvert.. Har ikke noen kjempe utdannelse så det skal bli spennende å prøve å få jobb..

Skrevet

Hei!

Jeg er 28 år gammel og bor på Os utenfor Bergen. Har vært gift i 2 år med mannen i mitt liv ;) Sammen har vi ei lita prøverørsjente på 9 mnd. Har 2 mnd igjen av permisjonen, så da skal jeg tilbake i jobb i barnehagen....

-og i desember skal vi i gang med søskenforsøk, så det skal bli spennende ;-)

Skrevet

Jeg er 31 år, trønder og samboende på tiende året. Sammen har vi en gutt på snart 4 måneder. Nå er jeg hjemme, men jobber ellers som lærer.

Glad i musikk og å lese (men har ikke all verdens tid til det nå).

Skrevet

Jeg er 23år, snart 24, o ger mamma til to fantastiske små gutter.. Den største blir 4 år i november, mens yngstemann kom til i janura i år..

Jeg og faren er samboere. Bor i Trøndelag!

Han jobber på Elkjøp, og jeg er sykepleier, men har permisjon til desember... Har desverre ingen jobb å gå tilbake til akkurat da, siden vikariatet mitt er gått ut.. Men det dukker sikkert opp noe...

Elsker å være hjemme sammen med barna mine!

Skrevet

må vel presentere meg jeg og da :o)

jeg er 22 år og fra Midt - Troms, men bor på en bondeplass utenfor stavanger :o)

har værdens hærligste gutt, Aron Alexander, på 5 mnd, og en kjempesnill samboer. har to katter, kinje og ruslebiffen :)

jeg er i mammapermisjon nå, men må begynne å jobbe med ett eller annet i januar. mulig jeg blir taxisjåfør :o)

thats me, folx! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...