Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 5. september 2006 #51 Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg er 27 år gammel og bor i Bærum med min skjønne lille sønn på 2 1/2 mnd (født 17. juni 06) og min kjekke snille ektemann. Har vært gift i 1 år, kjærester i 9,5 år:-) VI har det veldig bra sammen i vår lille nye familie! Jeg er lærerstudent, tatt permisjon ett år - ferdig med 2 år, har 2 igjen - Skal tilbake til studiene høsten 07. Da håper vi på å få barnehageplass til Theodor ;-) Pappaen jobber i matvarebutikk som ass. butikksjef.
baby220206 Skrevet 5. september 2006 #52 Skrevet 5. september 2006 Hei og hopp:-) Jeg er 29 år, er samboer med en super mann, har ei nydelig tulle på seks mnd!! jobber til vanlig i barnehage med barn som har spesielle behov. trives kjempegodt med det!
Kakebakesøte Skrevet 5. september 2006 #53 Skrevet 5. september 2006 Hei Jeg er 32, bor i Oppegård ikke lagt fra Oslo. Samboer med en ganske artig og god mann. Vi har kjent hverandre i 6 år. Mamma til ei herlig og snill jente på straks 7 mnd. Koser meg i permisjon fremdeles, men skal begynne å jobbe igjen på nyåret er planen. Da har jeg ikke noe jobb å gå til så jeg må søke. Det er skikkelig skummelt. Har utdannet meg innen it, drifting av nettverk, så vi får se hvor jeg havner til slutt.
glad_jenta Skrevet 5. september 2006 #54 Skrevet 5. september 2006 Jeg er 25 år gammel å bor på stjørdal i nord trøndelag. Er samboer ( vært ilag siden 1997) og har en gutt på straks 6 mnd. fødte 0903
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 5. september 2006 #55 Skrevet 5. september 2006 Hei!:-) Jeg er 28 år,gift med en knallgo mann på 30 år:-)Vi har vært gift i 5 år,sammen i 9. Vi bor fortiden i leid bolig i Haugesund,men er på jakt etter egen bolig:-) Vi har en barneflokk på 4:-) J 8,J 6,5,G 2 og J snart 3 mnd. Utdanna hjelpepleier,men har ikke fått praktisert. Sånn det var meg og mine:-)
♥maxen min♥ Skrevet 5. september 2006 #56 Skrevet 5. september 2006 Hei dere! Jeg er straks 27 år, samboer m verdens skjønneste gutt på 33, og vi har en nydelig liten gutt, Max Marius, på 2 måneder. Vi bor i Vestfold i en koselig liten by, i et koselig hus med havutsikt! Maxen kom 4. juli, og jeg har vært i permisjon siden desember, er flyvertinne og loven sier vi bare får fly i 3 mnd. Sambo er flyver og synes det er ille å være borte fra lillegutt, koser oss masse når han er hjemme! Skal begynne å jobbe igjen i mai, og håper tiden ikke går så veldig fort...
Lille pastill Skrevet 5. september 2006 #57 Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg er 21 år gammel og student. Jeg kommer fra Bodø, men har bodd i Oslo i litt over tre år. Jeg har samboer og vi er forlovet - og foreldre til ei super jente på ni mnd (hun kom til verden 25. november i fjor).
Mor til 2,venter nr 3! Skrevet 5. september 2006 #58 Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg er 23 år(24 i nov) jeg er forlovet med den mannen jeg synes er verdens vakreste mann(smaken er som baken) Vi har to nydelige døtre største på 1 år & 9 mnd og minste på 3 mnd.. Jeg bor i Mosjøen(byen ca midt i norge) Jeg er for tiden hjemmeværende,men håper på å komme meg ut i arbeid etter hvert.. Har ikke noen kjempe utdannelse så det skal bli spennende å prøve å få jobb..
Emmis 29.11.05 Skrevet 6. september 2006 #59 Skrevet 6. september 2006 Hei! Jeg er 28 år gammel og bor på Os utenfor Bergen. Har vært gift i 2 år med mannen i mitt liv Sammen har vi ei lita prøverørsjente på 9 mnd. Har 2 mnd igjen av permisjonen, så da skal jeg tilbake i jobb i barnehagen.... -og i desember skal vi i gang med søskenforsøk, så det skal bli spennende ;-)
TORO-husmor Skrevet 6. september 2006 #60 Skrevet 6. september 2006 Jeg er 31 år, trønder og samboende på tiende året. Sammen har vi en gutt på snart 4 måneder. Nå er jeg hjemme, men jobber ellers som lærer. Glad i musikk og å lese (men har ikke all verdens tid til det nå).
Gjest Skrevet 6. september 2006 #61 Skrevet 6. september 2006 Jeg er 23år, snart 24, o ger mamma til to fantastiske små gutter.. Den største blir 4 år i november, mens yngstemann kom til i janura i år.. Jeg og faren er samboere. Bor i Trøndelag! Han jobber på Elkjøp, og jeg er sykepleier, men har permisjon til desember... Har desverre ingen jobb å gå tilbake til akkurat da, siden vikariatet mitt er gått ut.. Men det dukker sikkert opp noe... Elsker å være hjemme sammen med barna mine!
Gjest Skrevet 6. september 2006 #62 Skrevet 6. september 2006 må vel presentere meg jeg og da ) jeg er 22 år og fra Midt - Troms, men bor på en bondeplass utenfor stavanger ) har værdens hærligste gutt, Aron Alexander, på 5 mnd, og en kjempesnill samboer. har to katter, kinje og ruslebiffen jeg er i mammapermisjon nå, men må begynne å jobbe med ett eller annet i januar. mulig jeg blir taxisjåfør ) thats me, folx! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå