Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er gjerne på tide med ein ny presentasjonsrunde? Sånn at alle dei nybakte mødrene kan få bli kjent med oss og omvendt?

Eg kan begynne:

Eg er 24 år gamal og bur på Sotra utanfor Bergen. Er gift med verdas snillaste mann (sidan oktober 04) og har ein stooor gut på 11,5 mnd - fødd 21. september i fjor.

No er permisjonen min akkurat gått ut, eg kjem nok til å begynne å jobbe litt deltid i barnehage mens eg ventar på at fotografstudioet mitt skal bli ferdig.

Har du lyst å fortelle litt om deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får jeg vel trå til jeg og...

Eg er 22 år gammel, gift på min andre måned, Har en datter på snart 7 mnd. Bor i Øygarden rett utenfor Bergen.

Jobber til vanlig på en bensinstasjon, men har permisjon til november... men ser ikke ut til at jeg kan gå tilbake til den jobben på grunn av ubekvemme arbeidstider. Så jeg skal være dagmamma en stund fremover...

Skrevet

Jeg kan jo si noen ord om meg selv...

Jeg er mor til en kjekk liten gutt, som kom til verden 20 juli. Min første, men sikkert ikke min siste... :-)

Er selv 32 år gammel, gift, og bor i Oslo (men er fra Fredrikstad).

For tiden er jeg jo hjemme i permisjon, men jobber til vanlig som intensivsykepleier...

Skrevet

jeg er 23år, har en jente på 5år og en gutt på snart 6mndr! bor i Ski, 2mil fra Oslo. jobbet som pleieassistent og pers ass før, men vet ikke hva det blir til.

gift på 4.året!

Skrevet

Er 26 år. Har 2 barn, jente på snart 4år og gutt på snart 4 mnd (i morgen). Bor i Haugesund. Gift på 6 året. Jobber på legevakten.

Skrevet

Er 29 år. Er samboer. Har en gutt på 5 mnd. og en hund har vi og. Bor i Bergen. Jobber på Haukeland Sykehus.

Skrevet

Hei. Jeg er 26 år, gift om noen uker og mamma til verdens nydligste gutt på 9 måneder. Er ute i permisjon nå, men skal snart begynne og jobbe igjen som driftsansvarlig på bensinstasjo.

Skrevet

jeg er 24 år, og bor på Bislett i oslo sammen med kjæresten:)

vi har verdens fineste lille gutt sammen, som er 19 dager gammel!!!

jeg er nå hjemme med han om dagen, og trives godt med det:)

Skrevet

Jeg er 24 år, lykkelig gift med verdens kjekkeste, snilleste mann, og vi har en fantastisk nydelig datter på 5 mnd. Vi bor i frodige Fana syd for Bergen. Jeg er altmuligdame og klesdesigner :-)

Skrevet

Jeg er 21 år...Gift i 3.5 år, har en nydelig datter på litt over 4 mnd...planlegger å gå skole til høsten. Jeg bor sentralt i Oslo:)

Skrevet

jeg er 29 år, gift i 8 år , vi har tre gutter - 6 og 4 år og en liten en på nesten 8mnd

jeg er sykepleier og godkjent ammehjelper

Skrevet

Hei

Er 28 år, bor utenfor Haugesund.

Er samboer, har en gutt på 11 år fra før, og en jente på snart 6 måneder.

Jobber som avdelingssykepleier til vanlig.

Skrevet

jeg er 23 (snart 24) har en gutt i himmelen som snart hadde vært 2 år. og har akkurat fått ei lita prinsesse (hun var en månde i går!) er samboer med verdens herligste mann og skal gifte meg med han til neste år. jobber som avdleingsleder til vanlig!

Skrevet

Jeg er 23, men runder snart 24.

Har samboer og vi har tre flotte gutter, 3 år, 18mnd og 3 mnd.

Bor i kongsberg, hvor jeg jobber som "pottit" når jeg ikke er hjemme med barn:)

Skrevet

Jeg er 22 år:) Har en samboer og vi en en nydelig gutt på 3 1/2 mnd:)

Blir nok en liten til når Noah nærmere seg 2-3 år er planen:)

Bor i Lofoten og jobber på kid interiør når jeg ikke har permisjon:)

Skrevet

Heisann:)

Jeg er 28 år og er gift med en fantastisk mann, og har ei lita jente på seks mnd.

Jeg har permisjon fra jobben min som sykepleier i psykiatrien:)

Bor i Buskerud, vi da:)

Skrevet

Jeg er 29,samboer med barnas far.Har to unger på 4år og en som er 6 mnd.i morgen.Bor utenfor Kongsberg i Buskerud.Jobber som hjelpepleier.

Skrevet

Hei.

Eg er 22 år, og har ein liten gut på 4 mnd(snart, den 11). Er sambuar og bur på Bømlo, ei øy midt mellom Bergen og Stavanger. No er eg hieima med guten vår, tilvanleg er eg lærarstudent på Høgskulen Stord/Haugesund.

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er 32 år gammel og bor i Kongsberg. Jeg er gift på andre året.

Vi har en skjønn jente på 2 år og en liten gutt på 4mnd (i morgen).

Jeg skal tilbake i jobb som ingeniør, i mars neste år.

Akkurat nå er både jeg og lillegutt syke, vi er litt trøtte og synes litt synd på oss selv ;-)

Skrevet

Hei dere!

Jeg er 31, gift i litt over 1 år og mamma til skjønne Henrik på snart 4 mnd. Vi bor på Ekeberg i Oslo.

Er farmasøyt og jobber i et legemiddelfirma.

: )

Skrevet

Heisann :)

Jeg er 26 år,alenemamma for en skjønn liten gutt som kom til verden 17.mai :) Han er mitt første barn.

Bor i Larvik.

Skrevet

Jeg er 32 år, og har Guro på 7 1/2 mnd sammen med samboeren min :) Vi bor i Trondheim.

Min permisjon er akkurat gått ut, og samboer skal være hjemme de neste månedene! Det blir rart, og veldig deilig også tror jeg.

Jeg skal bedrive tiden med å studere, holder på med mastergrad i samfunnsgeografi på NTNU i Trondheim.

Skrevet

jeg er 23 år gammel og bor i hallingdal.

med min nyyydelige datter på 10mnd (født26okt) og samboer på 27år..

er utdannet hjelpepleire og jobber på en dement avd på heimen, men er hjemme i permisjin med snuppa...

jar tatt med ett år til med ulønnet permisjon, er nå dagmamma til en gutt på 1år og tar ettehvert noen eksrta vakter på heimen...

Skrevet

Heisann

Jeg er 31 år og har en datter på 9,5 måneder som smiler hele dagen :o) Er gift med pappaen til knøtteliten og vi har vært gift siden september 04 :o) Vi bor i Bergen Vest.

Er i permisjon, men skal begynne igjen som IT-ansvarlig (hovedsaklig utvikling) i et lite firma om ikke så lenge. Skal ha hjemmekontor og går samtidig litt ned i stilling ettersom vi ikke har barnehageplass. Får også litt hjelp av mormor så vi skal nok få det til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...