Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 år, og samboer på 7. året med barnas far. Vi har en jente som blir seks år på søndag, og en liten gutt som blir 6 mnd på mandag. Bor på en øy ca to timer fra Ålesund. Er utdannet hjelpepleier, men skal være hjemme med Jonas i 2-3 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 32 år, gift og mamma til to gutter på 4 mnd og 2 år. Jeg har permisjon og er her inne sånn av og på hehe.

Skrevet

Jeg er snart 29 år, gift, har en sønn på snart 5 og ei lita jente som nærmerer seg 4 mnd. Bor i Tromsø. Jobber som avdelingsingeniør.

Skrevet

Jeg er 22 år gammel og bor i Trondheim. Har verdens beste samboer som er 25år. Vi har en gutt sammen som er 7mnd gammel.

Jeg er fortiden i permisjon men når den er over skal jeg begynne å jobbe på butikken igjen.

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg fyller 26 år på søndag faktisk og fødte en nydelig liten gutt 21 juli på st.olavs hospital. Jeg bor på Byåsen i Trondheim sammen med samboeren min. Skal være hjemme frem til august neste år, så det er en god stund til :) Synes tiden frem til nå ikke har vært noe særlig, men håper på bedre tider nå som jeg og lillegutt har blitt bedre kjent:)

Synes også det er rart å være hjemme så mye, har bestandig jobbet mye og vært i aktivitet hele tiden. Men håper som sagt på bedre tider og at jeg snart kan slappe av og kose meg med den lille :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 25 år, har en herlig prins på snart 5 år og en liten herlig prins på 9 uker:)

Er samboer med far til barna på 8 året... Forhåpentligvis gift til neste år en gang:)

Er pedagog og jobber som pedagogisk leder i en flott barnehage, er i persmisjon nå da selvsagt:) Koser meg med det!

Skrevet

Hallo!!

Jeg er 26 år, snart 27:) har en samboer på 31 og vi fikk vår lille Sofie 28mai,så hun er litt over 3mnd:)vår førstefødte.selv om jeg ropte ut til sambo midt i fødselen at vi skal adoptere neste gang,så er tanken annerledes nå:) venter et par-tre år før neste forsøk;)

Jeg jobber som kokk til vanlig,bortsett fra nå som jeg nyter min lille prinsesse:)

vi bor i Trondheim...

Skrevet

Hei på dere...

Jeg er 28 år fra Bergen, samboer og en liten jente på 7 uker.

Skrevet

Hei

Jeg er 28 år og har en deilig prinsesse som er 10 dager gammel. Bor sammen med min fantastiske kjæreste i Danmark hvor jeg studerer. Deilig deilig å være på barsel :)

Skrevet

Jeg er 28 år, bor i Oslo/Grünerløkka (opprinnelig fra Sarpsborgdistriktet). Gift med en herlig mann på andre året, men vært samboere i 10 år..

Vi har ei fantastisk skjønn jente på snart 7 mnd og en søt, men litt sjalu og vaktsom border collie på 5 1/2 år. Han vet vel ikke helt om han skal le eller grine for å ha fått en baby i hus..

Jeg er utdannet adjunkt, nå med opprykk :) Jobber på en barneskole her i Oslo, fikk til og med fast jobb nå mens jeg er i permisjon!! Skal begynne å jobbe igjen etter jul, da mannen min skal være hjemme i 8 uker, og så får vi se hva som skjer... tror det var noe med 300 barn uten barnehageplass etter hovedopptaket i høst.. :(

Så om noen kjenner noen flinke dagmammaer/pappaer som blir ledige i mars så... :))!!

Skrevet

Jeg er 33 år, har nettopp hatt fem års bryllupsdag, og har to jenter på hhv 2 år og 8 mnd og 9 mnd. Vi bor på Jæren.

Er for tiden hjemme i permisjon, og håper å kunne være det i alle fall et år til.

Er "egentlig" sykepleier i en admnisitrativ stilling. Holder på å lese pensum til ammehjelpsoppgaven.

Har ellers oppdaget hvor flott det er med langtidsamming/tandemamming, sjalbæring og samsoving, og renner av og til litt over når jeg får begynne å snakke om dette ;)

Skrevet

velkommen som ammehjelper da Vertigo - når du blir godkjent trefes vi nok på ammehjelpens forum! da finner du ut enda mer om Blomman.

Da kan du sende meg en personlig melding der så vet jeg at du er med!! gleder meg til å få høre fra deg!!

Skrevet

Jeg er 30 år, to barn. Ei jente på 9 år og en gutt på 9 mnd.

Bor i Telemark, gift i 10 år og jobber på barneskolen her vi bor.

Skrevet

Jeg slenger meg på her jeg og...:)

Er 28 år og er hjemme i permisjon med minisnull på snart 4 mnd :) Har vært samboer med pappan til jenta i 8 år, og det er vel på tide med ring på fingeren snart,hehe:)

Er sykepleier og jobber til vanlig på UNN i Tromsø.

Synes forøvrig dette er et flott forum...vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere damer :)

Skrevet

Jeg er 22 år, samboer. Vi bor i Danmark pga studier, kommer til å være her 2-3 år til. Vi fikk en prinsesse den 20. april. Jeg har 1 års barsel fra studiene, og jeg bare nyter å gå hjemme med henne, er så herlig å være mamma :)

Skrevet

Hei

Jeg er 22 år, blir 23 i oktober, Bor i Bergen sammen med min sønn på nesten 6mnd...født 12 mars , pappaen og en bitte liten tullehund

er nå halvtidsstudent, men etter jul skal jeg kun være hjemme med alex, og bli dagmamma...

pappaen er også student ved uib

vi skal gifte oss neste år 070707.....og uken før der så blir spiralen tatt ut...hehe,....gleder meg til det ja...hehe

Skrevet

Jeg er 27 år, har en sønn på 3 mnd, gift siden februar i år og bor i København:-) Jeg er medisinstudent på siste året. Har et semester igjen, men har tatt permisjon fram til januar.

Skrevet

Jeg er 26 1/2 år, bor i Bærum med mann og barn. Hadde 1 års bryllupsdag forrige søndag. Mannen min er selvfølgelig verdens beste og datteren vår på 1 mnd den vakreste i verden!

Når jeg ikke er ute i permisjon er jeg butikksjef i en lekebutikk i Oslo. Neste uke begynner mannen min å jobbe igjen etter omsorgspermisjon og ferie. (Har vært hjemme siden fødselen) Det kommer til å bli en kjempe overgang!

Skrevet

Jeg er 20 år, bor på smestad i oslo med samboeren min og vår lille nydelige datter på litt over 4 mnd:) Er nå hjemme med lille snuppa men studerer litt ved siden av:)

Skrevet

Ei snart 22 år gammel alenemor til en gutt på 2,5 og en på 14 dager her. Bor i Bodø

Skrevet

Hei!

Jeg er 28 år gammel og bor sammen med min kjære i Tromsø. Sammen har vi en hærlig gutt på 7 mndr.

Jeg har permisjon ut november, men kommer til å være hjemme et år til.

Jobber i helsevesenet.

Skrevet

Jeg er 34 år og bor i Porsgrunn, Telemark.Jeg er samboer med en kjempe flott mann og verdens beste pappa. Vi har en datter på 5 måneder som heter Ida.

Skrevet

heihei:)

jeg er 23år og bor på sunnmøre. Er samboer med verden beste :D (har vert sammen i snart 7år). Har en jente sammen på snart 7mnd.

når jeg ikke har permisjon, så jobber jeg i Ålesund :)

Skrevet

Så artig å lese om dere alle!

Jeg er 31 år. Jeg har vært gift med mannen i 6 år, og vi bor i Trondheim. Vi har to barn. En gutt på 2 år og 3 mnd og en liten jente på 4 uker. Når jeg ikke her hjemme i permisjon jobber jeg som lærer i barneskolen.

Som Vertigo har jeg en tendens til å bli vel ivrig når det er snakk om bæring av barn og amming. Har vurdert å bli ammehjelper.

Skrevet

Hei!

Jeg er 24 år gammel og har ei jente på 4,5 mnd sammen med kjæresten min. Vi bor i Trondheim.

Nå skal jeg være hjemme med lillegull ett helt år (noe jeg stortrives med) før jeg skal gjøre ferdig sisteåret på førskolelærerutdanninga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...