Gå til innhold

November: Vekt... hvor mye..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så mange lettvektere her da=) Jeg var normalt slank før jeg ble gravid, og har lagt på meg 21 kilo nå jeg... Men har masse vann i kroppen, og håper det går fort av. Iallfall endel av disse kiloene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.. Jeg er i uke 36 og har gått ned 1 kg.. :)

Har vært på sykehuset får og sjekke det,men bebi`n min vokste normalt så det var ikke farlig.. jeg har gått ned to str i bukser..

 

Gleder meg til og bli ferdig.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33+6. har lakt på meg 9 kg.

i mitt forrige svangerskap jikk jeg opp 11,5 til sammen. men har masse å ta av fra før av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 169 høy, og veide 54 da jeg ble gravid. Nå for første gang i mitt liv veier jeg nesten 70 kg. Altså 16 kg opp. Men det er en del vann, og føler det meste ligger på magen. (skjønt 16kg baby, morkake og fostervann ikke kan stemme.. he he)

 

Har termin 10.november etter UL, men min egen termin er 31.oktober. Så får vi nå se når snuppa har tenkt å melde sin ankomst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har gått opp 24 kilo..... har preeklampsi nå som ved forrige svangerskap og har en god del vann i kroppen. Får kun på meg tøflene mine av skotøy..... de kjøpte jeg når jeg gikk gravid sist - da gikk jeg opp 30 kilo. Får håpe jeg "raser" ned til normalvekt igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 - 10 kg har det vel blitt... Er i uke 35...

Har litt ekstra fra forrige svangerskap, så jeg hadde håpet å ikke legge på meg mer enn 7 kg, men det gikk ikke gitt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 + 2 og er seks kilo letter enn da jeg ble gravid.Dette fordi jeg tok av 10 kilo de første måndene.Jeg venter desuten en stor gutt på hele 4 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 36 + 0 i dag. Har vært hos legen og veier nå 4 kg mer enn ved første legekontroll (hadde da gått ned flere kg pga kvalmen). I flg. vekta hjemme veier jeg det samme i dag som jeg gjorde før jeg ble gravid. Jeg er 175 cm lang, så jeg antar at jeg kommer til å føle meg tynn etter fødselen, for jeg har nok tæret på noen resserver, ja. Jeg har ikke gjort noe bevisst forsøk på ikke å legge på meg, jeg spiser vanlig, og vi koser oss stadig med div. snacks her i huset.

 

Selv om jeg ikke har lagt på meg etter skjemaet, trøster jeg meg med at babyen ser ut til å vokse bra. SF-målet vokser helt etter skjema (den mørke grønne streken) og i dag var faktisk SF-målet over grønnstreken. Så det ser ikke ut til at nurket tar skade av min manglende vektoppgang, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg ble gravid var jeg 1.73 høy og 57kg. Ikke spesielt tung eller tykk akkurat ;)

Var nok litt tynn. Min kjære er glad jeg har lagt på meg litt dette svangerskapet.

Høyden har ikke endret seg, men veier nå 81kg. men vises ikke noe særlig.

Ingen som tror jeg veier det, for jeg ser jo så slank å bra ut.

Hyggelig å høre syns jeg, og er selv glad for å ha gått opp litt. Gån nok raskt ned det meste. Men vil ikke veie under 60 værtfall,syns det er litt drøyt til meg å være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 41 uker og 3 dager på vei nå (overtid), og veier ca 81 kilo. Veide ca 68 før jeg ble gravid, og er 179 cm høy. Får høre at det ser ut som om jeg har slukt en ball eller en globus.. Magen er trill rund. Har ikke langt på meg noe særlig annet enn magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e 36+4 å har lagt på mg 17 kilo..kjenne d gått i ryggen, mn alle seie bare at d e magen så har voxt å isje d anra. Mn trur eg slide me å kåmma åppi dongriboxene rett itte fødselen ja, trur eg sga gå mg någn turar fysst..hehe:) Dåkke har jo lagt på dåkk så lide heile jengen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare retta litt på innlegge mitt fra igår, kåmm på d inått. Eg e 37+5 idag, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 68 kg da jeg ble gravid og er nå ca 81 kg. Har termin om 13 dager, så jeg håper at det ikke blir så mye mer!! Ca 13 kg tilsammen så langt. Synes ikke det er så ille!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

max 10 dager igjen og har gått opp ca 12 kg, så er veldig fornøyd med det!!!

I mitt forrige svangerskap gikk jeg opp 20-25 kg, men hadde nok mer vann i kroppen enn nå. Håper likevel jeg raser ned like fort som jeg gjorde da! -14kg på 4 dager, og etter få uker var alt borte+mer til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...