Gå til innhold

November: Vekt... hvor mye..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 28 og har lagt på meg ca 7 kilo. Var overvektig fra før og legger lett på meg, så jeg frykta verre enn dette. Er egentlig fornøyd, men tenker ikke så mye på det nå som det er "lov" å ese ut litt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er 175 høg og 65kg til vanlig. nå er eg 70kg...veldig fornøyd...bare 11uker igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 31, og har gått opp 5,5. Ingenting annet enn på magen da. Og litt på puppene. Allerede vondt i ryggen, så håper ikke jeg går opp såå mye de siste 10 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la på meg 4 kg fra 1 legekontroll til 2, skal på mandag så får et mer riktig bilde på det da ;)

er 31+2 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 175 og veier vanligvis ca 65 kg (63-65). Da jeg ble gravid denne gang, hadde jeg akkurat kommet tilbake fra vinterferie og hadde gasset meg med mat, og veide et par kg mer, ca. 67 kg... (merkelig hvordan kiloene lettere kommer når man har passert 30...)

 

Nå er jeg imidlertid veldig fornøyd. Jeg er 27 + 2, ergo jeg har under 13 uker igjen, og jeg veier faktisk bare 63,5 kg. Ennå er jeg jo under normalen, og jeg har ikke gjort noe bevisst forsøk på å unngå vektoppgang. Jeg spiser det jeg vil, inkl. "små mengder" snacks og godter bortimot hver dag. Matlysten er grei, men jeg blir fort mett, iallefall av middagsmat. Problemet er vel egentlig at jeg drikker meg mett, før middag, nå i varmen. Men jeg regner det igrunnen ikke som noe problem, da. Sommeren kan godt vare en mnd til, for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 28 svangerskapsuke, har lagt på meg 9 KG. Er egentlig fornøyd med det. Jeg hadde lagt på meg over 15 KG i samme uke i forrige svangerskap. Det ble hele 22 KG opp tilsammen forrige svangerskap. Er litt overvektig fra før av, og har lett for å legge på meg, men denne gangen har jeg vært flink til å trene, og vært mye flinkere med maten. Jeg syns så mange som har skrevet inn her har lagt på seg så utrolig lite, er litt misunnelig, må inrømme det! Håper på å ikke gå opp så mye over 15 KG tilsammen når svangerskapet er over. Gjennomsnittet ligger vel på 12-15 KG, så da burde jeg være fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sv.kontroll i går, vekta viste da at jeg ikke har gått opp noe (har faktisk gått ned 200g) siden forrige kontroll.. er 28 +3

Totalt har jeg gått opp 7.5 kg hele svangerskapet..

 

Bør jeg være bekymra siden jeg ikke har gått opp noe på 4 uker??

skal sies at jeg har hatt fryktelig mye å gjøre i det siste med flytting å div ting.. mulig det er en faktor?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg var 55 kg før eg ble gravid, og e 171 høy.. No e eg 28 uker + 2 dager på vei, og har lagt på meg ca 6 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31+4 og har lagt på meg 8,5 kg... Det er vle noen kilo som fortsatt venter på å komme, selv om jeg ikke føler jeg trenger å bli større...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så lite dere alle har gått opp.. Jeg er i uke 30, og har gått opp 11 kg. Har fått en stor og god mage.. :) Jeg spiser sundt og har det bra, så jeg stresser ikke noe med det.. Kiloene går nok av igjen når jeg begynner å amme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 29 og er gått opp 10kg,synes dette er ok når jeg har lett for å legge på meg. Er det sånn at man legger på seg ca.500-800g uke de to siste mnd.?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i uke 29 og veier 9 kilo mer enn starten. Det fine kostholdet jeg bablet om her gikk litt fløyten i ferien, og det er jammen vanskelig å komme tilbake til BARE sunn mat, kosen tar litt overhånd av og til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 30 og har gått opp 8kg.

 

Veide 57 da jeg ble gravid og er 173høy. Prøver å spise sunt men unner meg litt ekstra når jeg er gravid. Kiloene gikk fort av igjen forrige gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Svarer litt sent her nå jeg, men siden jeg er medlem av november klubben, og kjeder meg litt for øyeblikket, kan jeg vel kaste meg på og si at jeg har gått opp 5 kg på 33 uker. Var 58 før graviditet, og 175 høy, nå 63, 3 eller noe. Kiloene kommer vel litt fremover vil jeg tro, men håper det ikke blir så altfor ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha! Jeg leder ennå!!

 

Er nå i uke 35, og har lagt på meg ca 19 kilo. Prøver desperat å holde humøret oppe som dere skjønner...

 

Har MYE vann da, det har jeg hatt alle tre svangerskapene. Tok av meg mellom 10 og 15 kilo første uka etter fødsel de to første svangerskapene, og satser på at jeg gjør det denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...