Gå til innhold

September: Orkdal Sykehus IIII


Tone85

Anbefalte innlegg

Og dersom hun ikke snur seg så er det jo fordeler med det og.......

Du får målt bekken, og blir det keisersnitt så får du i hvertfall en dato å forholde deg til som er FØR terminen din. Worst case scenario mener jeg.

 

Ligger inne på sofaen jeg og kikker på været og mine bleke skanker. Er svimmel og uvel i dag og er bare leeeeei. Fy flate så godt det hadde vært å faktisk hatt denne babyen ute nå sånn at en kunne ha trillet ute. Tørr ikke gå tur alene når jeg er så uggen.

 

He he , enda en av mine utallige unnskyldninger ;)

 

Blir nok is i dag ja. SOFTIS. MMMMMM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...lurer på om også jeg skal legge termin til nicket mitt, lurt det! Dere er så mange at det er lett å glemme hvem som har termin når! :-)

 

Veldig trivelig i går, veldig koselig leilighet! God mat, godt selskap!

 

Hvis dere er misfornøyde med servicen på Konstadhaven, skal vi prøve GB bak Shell neste onsdag? Jeg og sambo er ofte der når vi spiser ute, og vi synes de har veldig god mat og trivelig betjening! Lokalet er jo litt stort da, men det blir vel uansett intimt og koselig der vi holder til? :-)

Er litt usikker på åpningstidene, men det må da gå an å finne ut! :-) Hva tror dere?

 

Jeg startet på jobb i dag, litt drygt, og for en timeplan! Skal få pese de tre ukene jeg skal være på jobb!

 

Nei, nå må jeg fiske inn jentene, de har fått se litt Disney Channel, men nå er det natti-natti! :-)

 

Skal se om jeg kan forandre nicket mitt jeg, nå! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm......

Rose å Asle har itj vårre pålogga mns sia vi va på treff...... hmmmmm

Har itj hørt nå, men kanskje d har vårte eill heill på å bli baby... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreps regner med at du får melding når babyen til Rose har kommet og da har du med å oppdatere oss andre fort som f.......

 

Her mases det i alle bauer og kanter nå. Morfar ringte til og med i dag for å spørre om det var noe på gang snart. Og jeg har 12 dager igjen!!!!!! Trivelig om en begynner å gå på overtid dersom alle skal mase såpass. Kjenner at jeg da kommer til å få et ambivalent forhold til telefonen og slekta.

 

Ellers er formen elendig. Sov nesten ikke i natt pga ryggen, så da tok jeg igjen det i formiddag for å si det sånn. Så da blir det vel ikke soving på meg i natt heller ;) Var til og med oppe i natt og spylte føttene i iskaldt vann da det kjentes som om de skulle brenne opp. Festlig å være gravid ja........ Blææææææ

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for en trivelig kveld på tirsdagen! Det var veldig koselig. Det var en god ide å arrangere treffene "privat"! Det sto ikke på serveringen! Dere må ha litt andre forventninger når dere ankommer hos meg....!

 

Eller har jeg vært til legen i dag. Har fått beskjed om å ta det med ro - og hvor artig er det når formen er på topp??!! Er generelt dårlig til det! Målene var fortsatt litt små, så det blir ny ultralyd etter helgen. Jeg satser på at alt er bare vel inne i magen denne gangen også!

 

Grattis med ny tittel Kreps! Du kler den! :)

 

Det er så artig at fødslene her og der er like rundt hjørnet. Det er nesten litt absurd å tenke på. Gleder meg til det blir treff med babyene! Det blir stas!

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG HAR VI NAVNET KLART:) Vi skrev opp nånn navn på nå lappa og la i ei skål, først trakk Bjørn og la lappen oppi skåla igjen og så trakk jeg, vi trakk begge samme navnet, så da blir det det!

 

Jeg kan forresten ha treff hjemme hos meg neste uke, men det må bli mandag eller tirsdag, da det er kun disse dagene Bjørn jobber sent.

Si ifra om hvilken dag som passer best for dere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det å skrive at dere har det klart, men ikke hva det blir...

vet ikke om jeg får til å komme jeg.. det er da så lagt å færra lol...

 

 

(jeg bare tullet alså :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Enda en finværsdag og gjett om det bli gjennomtrekk i huset heile dagen;-)

 

Angående treff så passe det best på mandag for min del, Kreps.

 

Ha ein kjempefin dag folkens!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant akkurat ut at det passer best med treff på tirsdag for meg, men ser at det passer best for Vero på mandag. Det spiller ikke så stor rolle for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.

 

¨Hadde vært morro om hele gjengen kunne møttes denne gangen også, for kjenner på meg at dette kanskje blir siste gangen før folk begynner og føde.

Vi kan jo evt møtes hjem til meg neste gang og ta det på konstadhaven denne gangen, for noen kan jo dette være siste sjanse til å gå ut å spise på en stund, pluss at vi kan spise/fråtse i god å fet mat uten å behøve og tenke på vekten:) Lettere å ta med en baby hjemme til noen enn å gå å spise??? Bare et forslag :) Enn om vi sier kl 18 på konstadhaven på onsdag eller torsdag da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Synes det er et bra forslag:-)

Skal vi si onsdag kl. 18.00 på Konstadhaven?

Begge dagene passer uansett for meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

Hva er dette tullet med å annonsere at en har funnet navn og ikke skrive hva navnet blir?????????? KREEEPS: Det er da jaggu nok å gå rundt å være spent og nysgjerrig på om en ikke skal legge til ekstra spenning i hverdagen ;)

 

Stiller onsdag kl 1800 jeg.Ingen grunn til å tro noe annet. Hadde riktignok en runde her med diare og spying i natt, og tenkte kanskje at det var kroppens måte å rydde opp før veene satte inn, men nei. Så da var det det ubehaget for ingenting..... Blææææh.

 

HAHAHAH, gjett hvem som har sovet på magen da?????????? Og nei, jeg har ikke født eller tilta helt. Eller tilta har jeg kanskje, i hvertfall i følge sambo. Var på stranda i går og jeg fikk så vondt i ryggen. Fikk for meg at å ligge på magen var det eneste saliggjørende, så hva gjør en da? setter seg med spaden til barnet og spar ei grop til magen. DET VAR SÅ GODT. Sovnet der jeg lå jeg, uheldigvis våknet jeg av at begge armene og sov, men det var absolutt verdt det altså. Og det så riktig nok ut som et meteoritt krater da jeg reiste meg, men hvem bryr seg vel om det? Kan absolutt anbefales. Og sånne teite utsagn som at du får aldri gravd dypt nok osv. hever en seg glatt over ;)

 

Kos dere i sommervarmen.

 

Klem fra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har vi en plan da :) Onsdag kl 18 på konstadhaven:)

Vi er faktisk ikke 100% sikkert på navnet ennå, derfor jeg ikke sier noe itillfelle vi ombestemmer oss, og kjenner jeg meg selv godt,så gjør vi sikkert det :)

Er så spent på hver gang jeg logge meg på for tiden om noen som er igang med fødsel... Hærregud så fort tia plutselig har gått!

 

Glerder meg til treff :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Var har vært på nok en ultralyd og fikk konstatert at alt var bare vel! Det var godt! Det skal ikke så mye til før jeg blir litt bekymret....Ellers fikk vi også bekreftet at det var ei lite jente inni magen. Ok det - nå som vi hadde kjøpt inn en del rosae saker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkdal: Så bra at alt er bra :)

Gratulerer med jenta, blir jo nesten bare jenter i gjengen:)

Skal til JM i morgen for å se om babyn har snudd seg, men det kjennes ikke ut som hun har gjort det... spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...