Gå til innhold

September: Orkdal Sykehus IIII


Tone85

Anbefalte innlegg

Hei Hei

 

Ville bare minne om at jeg ikke kommer i morgen da jeg skal på pers. møte på jobb og påfølgende middag. Men onsdagen etter bør jeg være operativ og da mener jeg fortsatt at vi kan møtes hjemme hos meg så fremt det ikke har skjedd store forandringer da ;)

 

Kos dere i morgen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemme hos deg neste uke høres trivelig ut! Skal logge meg inn tirsdag for å se hvordan det blir!

 

Husk å gjøre det enkelt i så fall! Husk at du er høygravid! :-)

 

Ha ei fin helg alle sammen!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan dessverre ikke komme på treff jeg heller i morra, har slektninger på besøk, men stiller opp neste gang:-)

 

Ha ei fortsatt fin uke!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og sjekk klokkeslettet.

 

Fy flate, var våken 0515 i dag jeg. Og jeg som vet det blir sent i dag. Får prøve å duppe litt i formiddag da kanskje. Bruker å bli trøtt etter å ha vært våken i ett par timer. Må gjøre unna ett par ærend i byen og så jeg kan liksom ikke sove bort hele dagen heller når jeg først sovner.

 

Lurte på om det passet bra med treff tirsdag i neste uke. For da kan vi ha det hjemme hos meg også er mannebeinet borte - så slipper vi å skremme livet av ham;)

 

Ser ut som det blir et stusselig treff på dere i dag så da er vel pratebehovet desto større neste gang.

 

Ha en fin dag!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

47 dager igjen....

 

Ser ut som det blir dårlig med treff i dag ja :( Skal si ifra til Rose jeg, slik at hun ikke blir sittende der alene i kveld.

Nattesøvnen er heller dårlig her også for tiden, oppe minst 3 ganger pr natt :(

Begynner å bli ganske så lei kan du si, men som jeg sier, det blir sikkert ikke så mye mere søvn når babyen kommer heller.... :)

 

Villemo: får håpe du får sovet litt senere i dag da!

 

Tirsdag passer fint for min del ja:)

 

Ha en riktig fin dag da jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere jenter :-)

 

Har ikke vært så aktiv her inne...nei...

Har hatt besøk av søstra mi og ungane fra Sverige! Kjempekoselig!!

 

Ser det ikke blir treff i kveld, det var synd... hadde gledet meg til det!

men det blir koselig og treffes neste uke. :-)

 

Hvis jeg ikke ligger på sykehuset...det begynner å nærme seg termin...10 dager igjen!!

 

Koselig å treffes hjemme hos deg på tirsdag Villemo :-)

vet heller ikke hvor du bor, men Kreps vet kanskje så jeg kan høre med henne :-)

 

Ha fortsatt en super uke så snakkes vi!

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AU AU AU!!!!!!!!!!!!

 

Måtte bare spørre, å se hva jeg fikk til svar:

 

Ikke for å skremme deg, men søstra mi måtte det... de holdt på lenge.. det var ille sa ho.. Ho var gul og blå overalt... ungen snudde seg litt, men ville ikke, så den ble liggende med sete ned.. Ho fødte sånn, og sa fødselen var bedre enn å prøve å vende... håper ikke du blir skremt, men du spurte.. lykke til!!!

Mellus

 

 

AAAAUUUUUUU!!!! VIL IKKE, VIL IKKE, VIL IKKE!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er dumt det ikke blir treff i dag ja... hadde sett frem til å komme meg ut av huset littegranne ja...

 

 

Kreps det høres ut som om du har noe å se frem til ja... missunner deg ikke... Du kan sikkert nekte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Kreps: Det er jo en stund til terminen ennå - kan det ikke hende at babyen snur seg av seg selv, da? Ellers kan du jo kreve keisersnitt.

 

Villemo: Koselig at det blir treff til deg neste gang! Gleder meg! Skal vi ha med litt småsnack o.l. hver, eller kjøper du inn så vi skal spleise....eller hvordan skal vi gjøre det?

 

Rose: Tenk at terminen din er like rundt hjørnet! Det blir spennende. Førstemann ut.... Hvordan går det med oppussingen, da? Er dere i rute?

 

Jeg var på svangerskapskontroll i dag. Magen var for liten, så det blirr ultralyd senere i dag. Håper alt er ok. Det kan i alle fall ikke være at jeg har spist for lite, for jeg har gjort en iherdig innsats på matfronten den siste tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, får håpe at hun snur seg innen den tid ja.

Du må holde oss oppdatert om hvordan det gikk på ul da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Orkdal: Du må virkelig holde oss oppdatert om hva som skjer. Er så spent på hva de så på ultralyden. Herrefred, kanskje du ligger på sykehuset akkurat nå.......... Håper alt var som det skulle i hvertfall.

 

Kreps: Som andre har påpekt, du har jo fortsatt tid igjen til at ungen kan snu seg, og du kan jo forlange keisersnitt. Men jeg må innrømme at jeg misunner deg ikke.

 

Rose: Godt å se at du er her enda. Du vet, dersom du føder så er det liksom jeg som er neste, og det TØRR jeg ikke ;) Er dere i rute med oppussinga eller?

 

Bor på Nervikstunet jeg da. Peter Deinbolls vei 6 for de som lurer på det.

 

Tenkte egentlig bare at jeg skulle handle inn litt brus, farris og smågodt jeg da. Også koke kaffe og te. Sånn at en har noe å tygge på liksom og ikke stresse noe mer med det. Blir jo likevel nesten bedre enn servicen på Konstad Haven liksom ;) I hvertfall sånn som jeg ser det. Eller har noen noen ønsker om servering? Er ganske så fleksibel jeg altså. Ikke trenger vi å spleise heller. Regner med at det blir flere treff også etter at babyene har presset seg til verden så da går det kanskje opp i opp? Eller hva synes dere?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Det gikk heldigvis bra på ultralyden i går. Magemålet var litt lite, men babyen var passe stor og det var nok fostervann - så da vet ikke jeg hva som gjør at magen er litt for liten. I alle fall godt at det ikke var noe å bekymre seg over.

 

Fikk forresten omvisning på føden i går. Det virket ikke så skremmende, da. Kjenner at jeg faktisk begynner å glede meg litt til fødselen nå. Vet jo at det er grusomt vondt - men tenk etterpå da! Det er jo liksom dette vi har gått og ventet på en stund nå! Ja, ja - bare 3 uker igjen. Det er vel tid nok til å få nerver.....

 

Enkel servering hørtes flott ut. Det kan da være greit at "arrangementene" går på rundgang. Det blir mye triveligere enn på KOnstadhaven - det er jeg sikker på! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp

 

Da er det 18 dager igjen her i gården, så det går da fremover - fortsatt litt for fort for min del. Skal i bryllup i morgen, til en gammel flamme fra videregående, og det SKAL jeg ha med meg. Ser ikke ut som om det er noen umiddelbar fare for fødsel i nærmeste fremtid så det går sikkert bra.

 

Drømte at jeg skulle på impuls sydentur med babyen i natt da. Hadde vogna og stelleveska + ungen, men manglet liksom bleier, solhatt, klær osv. Temaet i drømmene mine er helt klart at jeg aldri er forberedt på dette med baby. Drømmer alltid at jeg overlater ham til andre, ikke har utstyr, glemmer han igjen osv. Satser på at jeg ikke er altfor sanndrømt ;)

 

Så får jeg ønske dere alle en riktig god helg. Kos dere i varmen - i hvertfall så godt som det er mulig ;)

 

Vi snakkes.

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :)

 

Orkdal: Så godt at alt var bare bra på UL!! Er litt betryggende å få vite at alt er iorden :)

 

Ellers så er alt bare bra her, har faktisk bare vært oppe en gang i natt,og det er ny rekord her i gården for tiden!

Har hatt den del mensmurringer for tiden og vondt i skambeinet, men det er sikkert bare modning.. Vet ikke om babyn har snudd seg ennå.. så vanskelig å tyde de forskjellige bevegelsene nå synes jeg. Kjenner ingen spark lengre kun bevegelser, kjenner heller ikke hvor hodet er, så kanskje hun har snudd seg nå da :) ja, ja skal til lege på onsdag å JM uken etter der, så vi får se.

 

 

Ser ut som det blir finvær i dag også :) ja,ja bare det ikke blir så alt for varmt....

 

Ha en kjempefin dag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Å våkne halv ni på en søndag er lenge siden jeg har gjort... Kaillen dro på leirdueskyting tidlig og blir borte hele dagen, så har hele huset for meg selv:-)

Har holdt meg unna sukker både i går og skal gjøre det idag. Jordmortime i morra, og vil IKKE ha +4 i sukker igjen. Nyrene mine må være helt på felgen..

 

Jeg skal derimot bake brownies på tirsdagen som jeg kan ta med på treffet til Villemo:-) Klokkeslettet er fremdeles 1800?

 

Kreps: håper jenta di snur seg etterhvert nå, enda så e det vel god tid te det? Går bra på jobb fortsatt?

 

Rose: Nærme seg fort terminen din no:-) Ingen forandringa enda? Håpe det bli treff på deg om tirsdagen.

 

Villemo: Går med bekkenet? Blitt likar? Fikk kaillen te å masser korsryggen en dag, men vet ikke om det hjalp..E no litt støl, men e ikke så flink te å gjer øvelsa hver dag. Det e tiltak gitt..

Ellers så irritere det meg at lensvikbæra e slutt, e som har så dilla på jordbær..må helt inn te byen ska man ha tak i no antakelig..

 

Orkdal: Bra at alt va i orden på UL:-) Ikke nå særlig å gå rundt å bekymre seg..

 

Ha hatt besøk den her uka av mamma og stefar, derfor vært noe fraværende her på forumet. De ville sjå magen før den forsvant;-) Men artig at mamma påpekte at jeg er jo egentlig ikke så stor, hun var større;-) Har ikke fått strekkmerker på magen enda, men de kommer nok.

 

Ellers så håper jeg alle har hatt ei fin helg og jeg ser fram til treffet på tirsdagen. Jeg kommer i allefall, og med brownies hvis det høres interessant ut:-)

 

Ha ein fin dag folkens!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men hvor bor Villemo? :-)

Noen jeg ev. kan treffe i forkant som kan vise meg? Du vil kanskje ikke oppgi adressen her Villemo? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei Damer

 

Hvordan går det med dere alle? Var i bryllup i går og sov leeeenge i dag.Sambo var våken tidlig og konstanterte at det var fint vær og at det nesten var for synd å sove bort dagen, men konkluderte med at dette kanskje var siste helga vi kunne sove lenge og la seg for å sove igjen. Skummelt.

 

Drømte faktisk at treffet tirsdag nesten ble avlyst fordi at både Orkdal, Kreps og Rose hadde klart å presse ut babyer. Våknet og var dritt sur pga en urettferdig verden. Ble litt bedre da jeg innså at det var en drøm ;)

 

Var i bryllup i går ja. Kjempe hyggelig, men fy fader så varmt det var. Jeg holdt på å stryke med. Og jeg lurte faktisk på om jeg hadde rier ved starten av middagen pga tak i korsryggen. Men det gikk over da jeg fikk mat så jeg vet da søren hva det var jeg ;) Ble en lang og slitsomt dag, men er glad jeg fikk det med meg for å si det sånn.

 

Møtes tirsdag kl 18 00 hjemme hos meg ja. Høres helt knall ut med brownies!!!!!! Tenker jeg smekker sammen ei vaffel røre jeg også har vi litt godt, brus, kaffe og te. Så da blir det vel helt utmerket tenker jeg. Så skal dere være hjertelig velkomne!!!!!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hopp.

Da va hælga hær å færdi, tia byinne å gå vældi fort no...

Fekk vogna i hus i dag, så no e d kun stellekommode som mangle, men har jo fræmdeles litt tid igjæn æ da

 

Villemo: Tak i ryggen... :) ja d e d væll itj læng igjæn ska du sjå :)

 

Heldig: dersom du leser lengre opp så har villemo skrevet adressen sin der....

 

Ha en fortsatt fin kveill da damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei å nei å nei kårr trøtt æ e :(

Har næsten itj såvve nå i natt. Sett på arbeid å prøve å konsentrer mæ litt, men d e pittelitt vanskelig! Skoilla ha tatt en kopp kaffe eill ti, men har så j.... halsbrann at æ trur æ står over... itj har æ me mæ halsbrann tablættan på jobb eill :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Adressen står over her for de som ikke har fått med seg det. Bor i samme etasje som en kommer inn, døra til venstre.

 

Kreps, lite urutt du da. Dra på jobb uten halsbrann tabletter, rene nybegynneren jo, og det etter maaange måneder med dette her ;)

 

Sitter her og kjeder meg etter en runde hos fysioen. Det er bare ren og skjær PAIN det altså, men det er vel noe med at med ondt skal ondt fordrives. ufyselige greier.

 

Har ikke kjent noe mer til disse takene som jeg hadde i bryllupet, men så har jeg ikke akkurat overanstrengt meg etter det heller da. Labbetur i sentrum i går som ble belønnet med is pause på Hjørnet, og langflat på verandaen etterpå kan vel neppe klassifiseres som anstrengende.......

 

Da gleder jeg meg til å se dere i morgen. Regner med at alle mann kommer denne gangen.......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for en trivelig kveld i går. Frister absolutt til gjentakelse ;)

 

Kreps; grattis med nytt nick da. Vurderer å skrive fødeklar selv, men er nok ikke helt der enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Takk for kjempetrivelig treff i går:-)

Mye kosligere å møtes hjemme til hverandre.

Regne med at det e varmt te alle i dag...PÆÆS!

Ska dra med meg den lille bordvifta ut på altan, kanskje det hjelpe;-)

Har ikke fått nå plaskebasseng enda, så må ta det man har.

 

Grattis med høygraviditetsstatus Kreps:-)

Ska lov at tida går fort fra no av.

 

Ha ein fin dag folkens!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt varmt i dag ja.....

 

Va på kontroll i dag ja, og rompa legg fortsatt ne :(

 

Ja, ja einno god tid t å snu sæ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...