Gå til innhold

Hvor mye røyker dere om dagen og hvor langt er dere på vei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er 26+5 på vei, å røyker ca10-13 rullarøyk pr dag. har prøvd å slutte flere ganger men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 52 dager til termin, og røyker fra1-5 avhengig av hvor jeg er og hva jeg gjør...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

er i uke 25 og røyker alt fra 4 - 10 om dagen... har dårlig samvittighet kvar kveld dnå eg legger meg, og tenker at i morgen skal eg slutte... men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 33 og røyker 4-10 om dagen. Klarte å slutte i mange uker, men sommerferien i syden ødela. Nå smugrøyker jeg for alle utenom samboeren min.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry altså, men dere er sinnsykt svake faktisk, og ikke minst utrolig egoistiske. Er liksom røyken livsviktig? Og det behovet for nikotin (som går ut av kroppen ganske kjapt) viktigere enn fosteret?

 

Har røyket i mange år selv, og vet at det ikke er driiiit lett å slutte, men herregud, skulle jeg ha røyka mens jeg var gravid, hadde jeg ikke kunnet leve med den dårlige smvittigheten!!!!!!!!!!

 

Det er PÅVIST at røyken er skadelig for fosteret!

Skjerp dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også i uke 33 og røyker noen røyk om dagen, dessverre.. Og ANONYM, we know it.. Slapp av nå, samma gamle regla over and over and over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Det er da ikke så skamfullt da...

Før i tiden visste de jo ingenting om skadevirkningene av noenting, og så

lenge man ikke røyker 20 om dagen...

Og selvfølgelig er det best å kutte helt.

Feks kan man prøve røyleplaster mm.

Eller gå en lang tur...

 

Men dette er noe hver enkelt jo må finne ut av selv.

 

Lykke til - og lykke til til meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare ikke dømme folk på den måten.SKJERP DEG SELV.Du har ingen anelse hva eller hvilken grunn som gjør til at noen har problemer med å slutte.Det er en grunn til at dette forumet er her å hvis du syntes vi er så utrolig svake kan du jo holde deg langt vekk herfra å gå i din egen egoistiske verden å se ned på oss som sliter.Flott at du har klart å slutte men ikke se ned på oss for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir rett og slett kvalm av dere, forkastelig er det, skam dere. hvilken mor vil med viten og vilje gjøre barnet sitt noe vondt? dere tydligvis. få hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du blir nok en fantastisk mor............ håper virkelig du ikke lærer barnet ditt å dømme andre mennesker slik du selv gjør. vi hadde trengt litt hjelp. derfor vi er her liksom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamme oss?Du er ikke go.Ganske respektløst må jeg si.Tror det er du som trenger hjelp.Å tenk å si at vi med viten å vilje gjør barnet vårt vondt?Viten er en ting men med VILJE.Nei,ta deg sammen.Du har tydeligvis et stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 31 uker på vei og røyker nok rundt 10 sigaretter om dagen.

vet det ikke er bra, men jo mer jeg tenker på å slutte, jo mer har jeg lyst på røyk. ikke bra det der, men har klart å røyke mindre denne gangen enn når jeg gikk gravid for to år siden, da var jeg nok oppe i nesten 20 til dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker mellom 10-14 om dagen nå på slutten og har så dårlig samvittighet, til venner sier jeg at jeg røyker 5, men det holdt desverre bare et par måneder med 5 om dagen.

Til jente 28: hvordan gikk det med det forrige barnet ditt når du røyka 20 om dagen...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker 2-4stk om dagen.

Fikk beskjed både av lege og JM at sålenge jeg klarte og kutte ned på røykinga var det mye bedre enn og slutte helt.

I og med at en røykeslutt vil medføre stresss, og stress er ikke bra for barna.

 

er i uke 21+4 nå foresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk en nydelig jente på 3990gr og 54cm. Jordmor kunne ikke se på morkaken at jeg hadde røyket, selv om det stod i papirene mine hvor mye jeg røkte. I mange tilfeller sier de at de fint kan se det på morkaken at en røyker i svangerskapet, men det kan jo ikke gjelde hver gang... Tenker mye på det nå også, men skjuler ikke for lege og jordmor at jeg røyker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke de som er så fryktelig anti røyk at de må tråkke på de som ikke klare å slutte å røyke finne seg en egen plass å snakke dritt så kan vi som ikke klarer å slutte få snakke med hverandre hær.

har like dårlig samvittighet for hver røyk jeg tar å d hjelper ikke akkurat med slike bemerkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...