Gå til innhold

Hei alle sammen. Hva med en presentasjonsrunde...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg heter Nina, er 31 år og er mamma til Alexander og Morgan. Vi bor i Nord Norge.

Har vært på barnimagen, men nå som Morgan har kommet til verden, han ble 8 dager i dag, har jeg kommet hit da det er mer relevant. Har allerede tydd til siden flere ganger, var til stor hjelp her en natt jeg leitet etter en oppskrift på sukkervann... :) Koselig å hilse på dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Koselig med ein presentasjonsrunde. Det burde egentlig gjerast med jevne mellomrom, synest eg. Eg var ein del aktiv på BiM, men det er liksom uendeleg lenge sidan...

Eg heiter Ranveig, er 24 år og kjem frå Sotra utanfor Bergen. Eg er gift med ein flott mann (sidan oktober 04), og vi har sonen vår Ask, som er 9 1/2 mnd gamal (fødd 21. september i fjor).

*Sukk*... Vi manglar nok både villa, volvo og vov-vov, men vi held på med husbygging, har ein gamal Citroën, og ein kosepus ved navn Precious :o)

Viss du vil sjå bilete av "trollet" vårt, kan du sjå her:

http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/395023

Skrevet

hei :)

Jeg er 22 år, og bor i trondheim med verdens nydeligste lille jente, Ylva :)

Skrevet

Hallo!

Jeg er en ivrig leser her inne (når jeg får tid..ikke så ofte som jeg skulle ønske:) Var også mye inne på bim da som gravidikbh - for det er i København jeg bor - sammen med min Isak på 2 måneder og samboer som er irsk. Jeg er selv 28 år og utdannet veterinær:-)

Skal hjem til Oslo om 5 dager - gleder meg utrolig mye (selv om det er like hett der har jeg fått inntrykk av..)

Klem.

Skrevet

Heisann!

Min lille gutt heter Linus, er vår første, og straks 12 uker. Han er allerede blitt en liten sjarmør. Jeg er 26. Bor sammen med verdens beste Linus-pappa i Akershus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...