Gå til innhold

Hei alle sammen. Hva med en presentasjonsrunde...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp!!

Jeg har ikke vært så aktiv her inne, men har begynt å fattet interessen nå i det siste.. :)

Jeg er altså Villemo (nei,det er ikke mitt ordentlige navn, men det artigste navnet jeg vet,så derfor;) og jeg har en liten pjokk.

Han heter Vetle og er snart 3 og en halv mnd.

Han er min første.

Jeg er 21 år og bor sammen med forloveden i Bjugn i sør trøndelag.

Hadde lyst til å hilse ordentlig på dere!

Noen av dere kjenner meg kanskje igjen fra BIM,

jeg kjenner ihvertfall igjen noen nick her og der!

Masse klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei... Jeg kjenner deg igjen :o)

Jeg er Mulle da.. og har 2 barn.. En jente på 5 år og en gutt på 2 mnd..

Hun heter caroline og han heter Lucas..

Jeg er 24 år og bor i Bergen med min kjære samboer/forlovede og våre 2 barn..

Klemmer fra

Skrevet

Hei Hie :-)

Jeg heter som nicket mitt Lindis, er snart 26 år og bor på Lierskogen utenfor Asker :-)

Har en liten prisesse som heter Lise.. Hun er snart 3 mnd !

Har samboer og hus og volvo så nå mangler bare hunden så er familie-idyllen perfekt.. hehe ;-)

Koselig å hilse på deg.. ;-)

Klem

Skrevet

Heisann. :o)

Jeg vanket litt på Bim før jeg tok turen over hit da gutten min ble født 1. februar.

Er ikke veldig aktiv, men titter innom stort sett hver dag.

Jeg har også en gutt på 3,5 år. Jeg er gift, 30 år og bor i Østfold. :o)

Skrevet

Hei!

Jeg har ei tulle på 10 uker!

Bor på romeriket,

koseli assa!

Skrevet

Heisann, jeg kjenner igjen deg fra BIM ja, og har sett deg litt her også :)

Jeg er Bambii, (var bambii på bim også), og fikk en nydelig liten gutt den 09 April 2006. Han er 12 uker og 1 dag og heter Daniel =) Det er mitt og sambo sitt første barn, og vi håper på ihvertfall én til om ikke så alt for mange år!

Jeg bor i Bodø, men er født og oppvokst i Buskerud på østlandet. Jeg er 22 år.

=)

Hugs

Skrevet

fikk ei jente 25 mars i år. jeg er 21 og bor i valdres,litt utafor fagernes.

er egentlig fra stjørdal og det blir nok til at vi flytter oppover

Skrevet

Jaa, jeg kjenner igjen bambii, mulle og medium :)

Her kommer ikke svarene så fort, jeg er på jobb denne uka,

og sambo har pappa permisjon.. :) Skal si jeg har blitt som min egen

mor i forhold til formaninger og huske ditt og huske datt og gjør sånn og sånn.. :) Stakkar sambo! Men han tar det med godt humør :) Rart å være borte fra lillegutt! Heldigvis liker jeg jobben min da, så det er litt godt også :) Som jeg skravler.. ;p

Masse klemmer!

Skrevet

Hei!

Jeg er 29 år og snart gift. Sammen har vi ei nydelig jente på 7mnd. Vi er egentlig fra Ringsaker, men bor i Oslo, og her trives vi kjempegodt.

Skrevet

hyggelig med en liten presentasjons runde ja:) jeg har vært her inne i snart fire mnd, logget meg vel på omtrendt samtidig som lillesnupp kom, *hehe* det var jo så mye man lurte på!!!

jeg er 28 og bor i Lier, har en fantastisk mann (syns jeg selv da!! ;) )og har en liten nydelig datter på straks fire mnd som heter Maia:)

Skrevet

Slenger meg med på denne tråden!

Var inne på BiM også, men var mest en titter! Jeg er også fra Lier da! (Mange fra Lier område her?) Bor sammen med sambo, og fikk for 4 uker siden lille vakre Joakim!

*Vinke til alle sammen*

Skrevet

Hei

Jeg er januar-mamma, og fikk babyen min 17. januar. Jeg var mye på bim da jeg var gravid. Dette er mitt første barn:)

Jeg er 22 år gammel, og har en samboer på snart 23. Vi bor i Trondheim.

Klem

Skrevet

hei

jeg heter lene og har en datter som heter caroline.hun er straks 2 mnd...var en del på bim før.... lene 1 mai het jeg....og litt forskjellig..hehe...

jeg er 24 år, og bor med samboeren/forloveden min i bergen....

Skrevet

Hei jeg er 21år å har ei jente på 9mnd som jeg er alene med. Vi bor i Sandefjord.

Klem

Skrevet

Jeg heter Marthe, er snart 32, og har Guro på snart 6 mnd. Bor sammen med pappan hennes og katten vår Davis, i Trondheim.

:)

Gjest irismor
Skrevet

Heisan

Er 35, samboer og vi fikk vårt første barn 2.5

Hun heter Pernille. Ellers så er vi vel kjernefamilien med hund og stasjonsvogn.

Vi bor i Lørenskog.

Skrevet

tydeligvis flere liunger her ja:) hvor bor dere da Ønskejenta&Joakim070606? vi holder til på lierstranda vi:) gratulerer så mye med Joakim!

Skrevet

Hei alle!

Jeg heter Sissel, er 31 år, gift og bor i Oslo. Lilleknerten er nå 8 uker. Koser oss såååå mye da!!!

: )

Skrevet

jeg er 23 og bor i trondheim med min soooon to be husband;-) og vår datter på snart 5 månder:-)

var inne på bim før. Nå er jeg ofte inne på db og leser, har blitt mer aktiv i det siste til å svare også!

Skrevet

Heisann!!

Nicket mitt er Tupsi og jeg er 27år og bor i nord østerdalen på et lite sted kalt Tynset. Har ei datter på 3 1/2 mnd som heter Thea.Hun ble døpt i går faktisk!

Er ikke den mest aktive her inne men er innom her litt hver dag.

Skrevet

Hei hei!

Jeg og jenta mi på 3 måneder bor i Sandefjord!

Hun er min første,vi ble dessverre alene, men vi koser oss og har det bra :)

Før het jeg Nemis, som jeg savner hehe.. men var så mange Nemier her ;)

Er 25 år i August.

klem

Skrevet

er vel inga bombe at eg heiter Veronika og er 29 år. Eg bur på Sunnmøre saman med kjærasten min og sonen vår, som var 7 mnd i går.

Skrevet

Kjenner igjen noen flere av dere nå ja :)

Så artig med masse svar!

Sleng dere på resten også!

Skrevet

Hei!

Jeg er 25 år, samboer og har en liten gutt på 8,5 mnd. Bor på Øvre Romerike, Akershus:)

Skrevet

Hei!! Jeg er 30 år,gift og har en sønn som er 7 mnd. Vi bor i en liten by på det blide sørland :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...