Gå til innhold

Hei alle sammen. Hva med en presentasjonsrunde...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp!

Mitt nick var Petronella på BIM, det er ikke navnet mitt men jeg synes det var ganske artig :o)

Jeg har en jente på 5 og en gutt som er 4 uker på fredag. Vi bor på Skedsmokorset.

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg på Lierskogen :-)

Skrevet

Hei hei Villemo =)

Jeg blir snart 24, har samboer på 28, og to jenter ei på snart 4 år og ei på 6 mnd. De aller aller fineste jentene i verden selvfølgelig ;o)

Jeg og samboeren min har faktisk vært forlovet i 5 år nå, og det skal da bli giftemål etterhvert..Tar bare litt tid det der..Må sette dato snart, hehe..

Vi bor i Trondheim vi da!

Skrevet

Hei! Jeg heter "glad_jenta" har vært på BIM jeg også:)

sønnen min heter Daniel å er straks 4 mnd. han er vår første.

Jeg er 25 år bor i stjørdal i nord trøndelag sammens med barnefaren:)

Skrevet

Heisan! Jeg fikk en nydelig gutt 19. februar, og har to jenter på snart 7 og 9 år fra et annet forhold.

Sambo med verdens beste mann. Og vi bor i sogn og fjordane. Er 29 år.

Klem fra

Skrevet

Hei hei.

Jeg er 31 år og kommer fra Sunnmøre. Sammen med mannen min har vi to nydelige døtre. Ei på 3,5 år og ei på snart 7 mnd.

Klem fra

Skrevet

HeiHei :o)

Jeg er 26 år, bor på Vestlandet med to nydelige prinsesser og samboer.

Emilie er 2,5 år, og Ariel er 3,5mnd.

Har heller ikke vært så aktiv her inne,men nå begynner ting å gå seg litt mer til,så håper det blir litt mer tid her inne fremmover :o)

Klemmer tilbake

Skrevet

Hei Villemo&Pjokken, kjenner deg igjen jeg :o)

Jeg er 22 år, bor på Øvre Romerike med mann (verdens herrrrrligste) og lillemor (vår lille prinsesse). Hun ble født 10. mars, og er snart 4 mnd (!) Tiden flyr!

Jeg studerer medievitenskap på Blindern, og jobber litt ved siden av. Nå har jeg akkurat fått ny jobb, og er blitt treningsveileder/spinninginstruktør på treningssenter. Begynner aug/sept og gleder meg masse!!! (bare deltid altså..)

Ellers koser vi oss masse alle tre :o)

Skrevet

Hallois:o)

Jeg er nettopp fylt 27 år,bor på stjørdal i N-Trøndelag,med min sambo gjennom 10 år,og våre to nydelige prinsesser,ei på snart 5 år og ei på snart 5mnd;o) (Også den store schæferhunden vår på 2,5år da)må ikke glemme han heller;)

Jobber på sykeheim,er utdanna omsorgsarbeider.

Vanka mye på BIM tidligere,og er der litt i smug enda også;)kjenner igjen deg:)

Skrevet

Heia =)

Jeg kjenner deg igjen fra bim =) Jeg er tidl Emilie84*fårenlitnprins210106* Vet ikke om du husker meg??

Jeg heter altså Wivi. Jeg er 22 år og bor i Trondheim men er ifra Moss.

Er samboer og forlovet og har en liten gutt på 5mnd =)

Koooooser oss masse med den lille pjokken =)=)

Skrevet

Heihei..

Jeg er 22 år gammel... Bor rett utenfor Bergen sammen med min samboer... snart mann.. Vi gifter oss på Lørdag.

Sammen har vi en datter på snart 5 mnd.

Hang på Bim før snuppa ble født, men var ikke så veldig aktiv...

Skrevet

Ej e 23 år, bor i oslo og he en knallsøt sønn som ble født 15. April.

He en kjekk samboer og en diger hund, no ser vi oss rundt etter ei diger stasjonsvogn som kan romme heile sulamitten, og først da e vi fullkomment A4.

Kjekk tråd, og kjenner deg igjen fra BIM ja.

Skrevet

Hei hei :)

Jeg er aktiv i perioder her inne, hehe... periodeaktiv kan man kanskje kalle det. Jeg har en liten jente på 4,5 mnd som heter Silje Marie og jeg selv er 32 (hjeeeelp) år. Tiden FLYR! Jeg bor sammen med pappan til Silje i Oppegård i Akershus. Ikke forlovet og ikke gift (enda... ;) ).

Kjenner igjen nicket ditt :)

Hilsen meg

Skrevet

Heia!

Jeg er Anonym-74 (det var vanskelig å komme på et nick...) Jeg var også inne på BIM men ikke så aktiv.

Jeg bor i Trondheim med min forlovede (han fridde st.hansaften) og vår nydelige og morsomme lille August, og katten vår Oliver.

Jeg er forøvrig snart 32 og nyutdannet førskolelærer (tok imot vitnemålet med mage.:)

Koser meg veldig sammen med Augusten min og gleder meg til hver dag med han :)

Mvh

Skrevet

August er født 9. januar og er da snart 6 mnd...

Skrevet

Hei,hei!

Dette var en lur ide synes jeg...

Jeg er også relativt ny på disse sidene,så det er interessant å se hvem andre som beveger seg her inne. :)

Må få føye til at jeg synes disse sidene er glimrende... Er det noe man lurer på så er det bare å spørre eller lese seg frem til lignende problemstillinger. Genialt!!!

Jeg er nittitta, ble kalt det som lita jente,er nå 30 år,samboer og bor i nord-trøndelag.

Jeg har ei tulle på 6 mnd og ei på 8 år.

Ønsker alle en GOD SOMMER!!!!

Skrevet

Hei hei!

Jeg er 24år og bor i Bergen sammen med mannen min og datteren vår på fem mnd. Jeg var ikke på BIM sidene, og det var helt tilfeldig at jeg fant DIB da datteren min var 2mnd:D

Skriver ikke så mange innlegg da, bare av og til;D

Skrevet

Hei alle sammen;) Jeg og sambo bor litt utenfor Ålesund, jeg er 23år og sambo er 30, og lille Hanna er 4,5mnd:)

Skrevet

Hei , Hei :D

Jeg husker deg gitt :P

Ellers ville det vel vært no gærent med husken ;)

Men for dere andre :

Jeg heter Wenche,er 22 år og har lille Tone Lise på fire mnd og 11 dager... Vi bor sammen med pappaen hennes da, på Moholt i Trondheim. Vi koser oss veldig , triller litt turer,er på besøk hos mommor og bare tar livet med ro :D

Skrevet

Hei! Jeg er 23år og bor i trondheim med sønnen min på sju mnd og pappan hans.Jeg har permisjon nå men har planer om å studere til høsten.

Skrevet

se der ja Lindis :-) kunne jo hatt vårt eget lier treff vi:)

Skrevet

Hei hei:) Er 28 år, har to søte småjenter, ei på 10mnd og ei på 2 år og 10mnd. Bor sammen med jentene og mannen min på Søre Sunnmøre:)

Skrevet

Jeg måtte jo bare svare jeg med =)

Er fra Rogaland, har en sønn på 7 1/2 mnd. Jeg selv blir 25 år i August.

Skrevet

Hei hei!

Jeg er 25 år, har ei datter på 10 mnd, min første og eneste enda :)

Har samboer og bor i hokksund :)

Skrevet

Hei!

Jeg heter Sissel, er 24 år. Jeg bor på Ekeberg sammen med min kjære og vår felles sønn, Nikolay, på 11 1/2 mnd... Så jeg kommer nok bare til å valse her inne i 10 dager til... Hehe... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...