Gå til innhold

September: hvor mange kilo?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann..jeg er i uker 38 å har lagt på meg ca 20 kilo..men har massevis av vann i kroppen.heldigvis er kiloene jevnt fordelt på kroppen min så d ser ikke ut som jeg er så enormt stor allikevel:)

 

venter lille martine om 2 uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. er vel oppe i så mye som 17 kilo, 14 dager før termin.. ikke avskrekende men men.. vi får trimme hardt etter disse mnd tror jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 36 og har gått opp 5 kg, men noe av det er vann, så denne gangen har jeg vært veldig flink.. Sist gikk jeg opp ca 20 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok... da skal jeg vel gi beskjed da... er i uke 37 og har gått opp 8 kg.... takknemlig for at jeg sluppet de store plagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lagt på meg 20 kg nå! Har en del vann i kroppen... Er 40 fullgåtte uker i dag! (Tenk det). Bekymrer meg ikke for de 20 kiloene. Selv om det er et par kilo over normalvariasjonen... ser på det som fettreserver for ammeperioden. I følge Nylander kan det være genetiske foskjeller som gjør hvor mye man legger på seg, og disse reservene kan komme veldig godt med for barnet og meg i tiden fremover. De forsvinner nok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...