Gå til innhold

September: hvor mange kilo?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, har gått opp grusomme 12 kilo.. men har også sluttet å røyke. Gleder meg allikevel til å få kroppen min tilbake..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyl....

Har gått opp 15 kg å har bare kommet til uke 27.....

Jadda tjukka sier jeg bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått opp 6 kg og er i uke 31.

Men ifølge mine søstre som begge har vært gravide så legger vi på oss en halv kilo i uka etter 7 måneder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått opp 5 kg siden 8 mai..hadde gått ned 0,6 kg fra normalvekten min da sist jeg var til kontroll(i mai), men nå har jeg altså begynt å legge på meg:) Er 29+5.

Magen har vokst myyyye den siste tiden:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 30 og gått opp 10 kg, akuratt det samme som med de to andre graviditetene mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått opp 0,4 kg...er 28 uker....Synes dette er kjempe deilig...

JM sier at jeg ikke kommer til å legge på meg selv..heller at jeg tar av meg selv....og det trengs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 28 og har lagt på meg 12 kilo. men for meg gjør det ingenting. hehe. ;) 168 cm høy og veier 56 kilo ;) godt og få lagt litt på seg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 31 i morgen, og gått opp 4,5 kg. Synes det er veldig lite. de forrige tre svangerskapene gikk jeg opp MYE mer - 20 kg totalt. Trente mye mer da, kanskje jeg ble mer sulten av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeger nå i uke 32 å har gått opp 20kg. er det normalt å gå opp så mye da? Har en del vann i kroppen å da..

 

*venter gull gutten:)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 15 kg. og er 30+1. Men har sluttet å røyke da, og har fått endel vann i kroppen i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 28 og har allerede gått opp 20 kg.... deprimerende å se hvor lite alle andre har gått opp, da jeg ser ut som en stranda hval selv.....:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...