Gå til innhold

September: hvor mange kilo?


Gjest

Anbefalte innlegg

Uff, så mye jeg går opp i forhold til de fleste her da:(

Var på kontroll forrige uke (uke 31) og da hadde jeg gått opp 11 kg allerede. Litt deprimerende, for jeg har virkelig prøvd å ikke gå opp så mye denne gangen. Gikk opp 21 kg totalt sist og det var IKKE lett å få av igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 uker og 13 kg. Tror jeg lander på rundt 16-17, hvis jeg legger på meg 0,5 kg til og med uke 36. Sist gang la jeg ikke på meg de siste fire ukene, så satser på at det samme skjer denne gang. Og da la jeg på meg totalt 15 kg. Litt mer denne gang, men akseptabelt. Puhh.. .hvis jeg da ikke får bøttevis med vann i kroppen - men det er lite jeg kan gjøre med uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har gått opp 11.5 kg er i uke 30....

 

Noen her som har begynt å kjenne ubehagelige smerter i korsryggen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 31 og har gått opp 20 kilo. har veldig mye vann i kroppen og da vanskeligheter med å bevege meg rundt. som de rundt meg sier" LRS" som betyr låra rett i skoa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 30+1 og har gått opp 6-7 kg. Har virkelig prøvd å ikke gå så mye opp (gikk opp 25 kg sist svangerskap, og har ti av de kiloene igjen), men vekten stiger like vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er heldige som ikke går opp mer...

Jeg la på meg totalt 23kg første gang og 26kg andre gang. Alt forsvant av seg selv etter 6-7 mnd. Nå er jeg 31+3 og har lagt på meg 25kg allerede. Er nok bare grisefeit når jeg er gravid. Passer på hva jeg stapper i munnen, men kiloene kommer likevel. Håper bare de forsvinner like fort som de to andre gangene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er i uke 31, og har gått ned i vekt. Har tre kilo igjen, før jeg veier det samme som ved første kontroll. SÅ jeg føler meg egentlig veldig flott om dagen, med stor fin mage, og blitt slank ellers i kroppen. Så jeg har nok en jente i magen, som tar masse energi fra meg. Ønsker dere alle en god sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 uker og 10 kilo. Gikk ned 3 kilo for en stund siden ettersom jeg mistet matlysten i varmen, men er gått opp de igjen nå. Forrige gang gikk jeg opp 17 kilo totalt, men tok av 20 igjen 4-6 måneder etter fødsel ettersom ammingen gjorde susen for meg.

 

Blir spennende å se hvordan det går nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 34 og opp ca 18 kg.....

 

Er overrasket over hvor lite "folka" her inne har gått opp i vekt.....

 

Heldiggriser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg mammapamma...

uke 34 nå og opp 13 kilo... og har ennå lenge igjen;)

Men fortviler ikke.. liker bare ikke lårene etter at jeg ble gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stoppet foreløpig opp på 12 kg i uke 12-34, og nå i uke 35 har jeg fått på 3 kg til, samtidig med vannansamligene i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 33 og opp ca 13 - 14 kg, en del vann de siste ukene, pga varmen. Akkurat det samme som sist! Er helt greit, var veldig slank (164 cm, 54 kg) i utgangspunktet og da tror jeg man går opp litt mer enn de som har litt å gå på :-). Uansett gikk det greit å få de av sist, så da går det vel greit denne gangen og!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kommet i 37 uke,27 dager igjen til termin.Har vært på ny ultralyd i dag(pga lite bevegelse i magen),men alt er bare helt toppers der inne!!har hatt litt høye sf-mål,men fikk høre att babysen ikke blir noen kjempe,men ligger faktisk 5% under "normalen" på hodemålet.Synes dette hørtes flott ut!! Vekta er nå 10 kg mere enn før jul,men bare 6 kg mer enn hva den var på første kontroll til lege i slutten av februar.Hvordan går det med dere andre som har kommet så langt i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er i uke 36 har gått opp 28 kilo men er VELDIG mye vann.Blir kanskje satt igang om det ikke snart stopper sånn at jeg skal slippe.

Godt det blir fort borte etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah!

Forrige svangerskap gikk jeg opp fantastiske 40 kg. Hvorfor? Vel - konstant sulten, og forbrenning og fordøyelse lik null. Det var sånn ca veldig tungt :o)

Denne gangen var jeg veldig redd for å ese opp like mye, så jeg har vært ekstremt streng med meg selv, spist masse fiber, kli og linfrø (jada) for å holde iallefall fordøyelsen i gang - og nå har jeg gått opp et sted mellom 15 og 20 kg. Jeg har ikke vekt - men har fått på meg mine gamle klær helt frem til juli. Og pleier veie meg på kontroll, selvsagt. Så en 20 kg - pytt pytt! Barnemat :o)

Det blir jo borte igjen med litt trening og godt kosthold etter at vi er ferdige :o)

Nå har jeg ikke så mange dagene igjen heller, så den siste tiden stresser jeg ikke med vekten, det er lite en går opp i egenvekt denne siste tiden..

 

Ikke stress over vekten jenter - den blir borte igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja greit 20 kilo her da og mye strekkmerker på øvredel av framside lår,bak på skinken og rett under. jajaj håper strekk merkene forvsinner og noen kilo. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...