Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihoppsann :o)

Har dere hatt en fin helg? Her på østlandet har det vært litt kjøligere de siste dagene, men fortsatt fint. Idag falt det noen få regndråper, men ikke værre enn at vi fikk tatt oss en lang tur ut forde :o)

Har akkurat lagt lille-timsi (kjært barn har mange navn *hihi*), så nå skal jeg slappe av og dib'e/bim'e litt, også er det jo den "life before birth"-dokumentaren på tv i kveld.... Kos med litt tid for seg selv uten bebi :o)

Pappa'n og jeg driver og roser oss selv om dagen, for vi syns vi har fått til så bra leggerutiner *hihi*, men det er litt galgenhumor i det hele, for vi greier ikke å få han til å sove igjen etter nattmåltiden :o( Skikkelig slit!! Han sover fra litt før kl 21 til rundt kl 3 og etter det er han urolig frem til morgenen. Må opp og dytte i smokken hvertfall hver halvtime...sååå slitsomt. Skal sies at han har hatt tett nese den siste uka og det kan jo være grunnen. Det gikk jo så bra før. Går det greit for dere å sovne igjen etter nattmat? Kunne du i så fall være så snill og beskrive nokså nøyaktig hva dere gjør under nattmåltidet? Hvor lenge/ mye spiser hun? Er det rett i seng, eller rapes hun o.l. først??

Skjønner ikke hva vi gjør galt, for han er tydelig trøtt....

...oj, nå begynner baby-programmet på TV...har aldri fått sett hele før...

Kos dere videre med flaske og pupp :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:o)

Nå var det noen dager siden, har hatt det travelt i de siste dagene, jeg fylte 30 i går, så det har vært endel besøk kan du si:o)

Såååååååå kjipt med dette været på 17. mai da, jeg som gleda meg så til å kle Tuva opp i bunaden som svigermor har strikka... Men hvis det skal være sånn som dette i morra (regnvær), så vet jeg ikke om jeg gidder og ut en gang... Vi får se. Vi får uansett mormor og de på besøk til indrefilét i kveldinga;o) Det blir snadder...

Har dere store planer for dagen?

Jeg raper aldri Ella når ho får nattmat, gjorde heller aldri det med Tuva, og har aldri hatt noen problemer med at de skal sovne igjen etter maten. Prøv det du... Ella spiser max 10-15 min på natta.

Det er bra det baby-programmet ja, har sett det ett par ganger på National Geographic og Discovery...

Ha en flott 17. mai selv om været ikke akkurat er på vår side.

Klem fra

Skrevet

Gratulerer med dagen som var, da :o) 30 år, da har du jo blitt ånkli voksen, da *hihi* Mangler tre år, jeg, før jeg er der....

Nei, 17.mai-været var ikke mye å skryte av. Vi dro til byen "på trass" idag, og lillegutt fikk oppleve sitt første 17.mai-tog. Barnevogn, bunad og paraply på KarlJohan 17.mai ble vel slitsomt, så turen ble kort og vi så resten på TV. Kos det også :o) På kvelden ble det grilling ute og spising inne.....

Håper dere har hatt en fin dag, dere å :o)

Har slutta helt å rapa ham etter nattmåltidene nå. Men det hjelper ikke særlig. Han blir veldig våken når jeg løfter ham fra vår seng over i sin egen (jeg ligger og ammer på natta)...Skal prøve å sitte å amme inatt, sånn at jeg har ham i armene hele tiden og bare kan legge ham ned i egen seng.... *tvitvi*

Vi snakkes :o)

Skrevet

Hey:o)

Takker og bukker...

Vi hadde en veldig koselig 17. mai. Ella og pappaen stod opp halv 8, da bada han ho og de kosa seg frem til Tuva og jeg våkna rett over kl 9. Vi dusja hele gjengen, og kledde oss opp, fikk besøk av mormor og co, og gikk ned på det lokale klubbhuset, hvor feiringa var.

Fikk masse skryt for "bunaden" til Tuva, svigermor har strikka, og ho var rå-fiiiin (om jeg kan si det selv) *ler* Litt lite objektiv kanskje... he he he...

På ettermiddagen fikk vi besøk av et vennepar og sønnen (han og Tuva er født samme dag), og senere spiste vi deilig helstekt indrefilét og hadde litt rødvin og bare kooooosa oss... Og selvsagt så vi på Champions League finalen;o)) Heia Barca!!!!!

Åssen gikk det i natt med amminga? Har du prøvd å la han ligge på et teppe i senga som du tar han opp i, så det ikke er "kaldt" når du legger han ned i sin seng igjen? Det gjør jeg, funker her ihvertfall.

Hvor mye ammer du, hvor mye mme får han? Ella får 1-2 flasker i løpet av ett døgn, men ser jo at jeg muligens snart må øke, men prøver og prøver...

Åssen er været i tigerstaden i dag? Her i sør så er himmelen åpen, godt det ikke var sånn i går ja.

Ha en god dag:o)

Klemmer fra

Skrevet

Høres ut som en topp 17. mai spør du meg :o)

Gleder meg til neste år. Da blir det kanskje en liten kar i bunad her og... og da har jeg bestilt SOOOL!!! Jeg var ganske misfornøyd med være igår, men idag regner det enda mer :o( Jeg vil ha tilbake sommerværet!!!

Tror du ikke at jeg (stuptrøtt som jeg var) greide å glemme å amme sittende!!! Så hvordan det gikk vet jeg ikke *hihi* Men jeg skal prøve det med å legge ham på et teppe (takk for tipset :o)

Jeg ammer i utgangspunktet hver 3. time. Vekker ham på dagtid hvis han sover, på natta lar jeg ham sove så lenge han vil. På kvelden vil han ha mat oftere og han får ofte ca 50ml mme etter amming ca 17-18-tiden, og alltid 50ml mme + pumpa mm til kveldsmat (etter amming). Ikke så mye tillegg, altså, men det ser ut som det var det som skulle til for at gutten skulle bli fornøyd og gå opp i vekt :o)

Ga ham mer tillegg for noen uker side (når jeg først begynte med mme). Han har gradvis villet ha mindre tillegg og nå har det altså stabilisert seg på ca 50 ml per gang.

Men over til en annen ting: Jeg syns det har blitt så "¨dårlig miljø" her inne i det siste. Var inne på bim en tur igår og det er det samme der. Det kommer jo sånne "bølger" med jevne mellomrom, men det er så trist når det skjer :o( Folk blir jo rakka ned på når de spør om noe!! Spør du meg er ingen spørsmål dumme, og her inne skal man jo kunne spørre om ALT!! Uten å bli "ledd ut".

Jaja, det var dagens lille hjertesukk.

Nå gleder vi oss til "Foreldre&Barn"-messa i helga. Har planer om å kjøpe MYE til "gi-bort-pris". Ikke si det til mannen min, han tror vi bare skal titte *hihi*

Ha en fortsatt god dag :o)

Skrevet

Så flott at du har bestilt SOL til neste år da:o) Da blir det det her også... *ler*

Jeg ammer også ca hver 3. time, også får ho flaske på kvelden i tillegg til puppen... Ingen endringer her i gården.

Åssen er det med vekta til prinsen da, peker den rett vei?

Skjønner hva du mener med "miljøet" ja, var tidligere inne på begge "listene" på bim, men jeg har slutta, er liksom ikke så kos lenger. Jeg er nå mest her inne på småtroll 0-1 år. Jeg spør om det jeg vil, og bryr meg rett og slett ikke om "drittslengingen", det får de som slenger ta på sin kappe... Skjønner liksom ikke poenget.

Såååå gøy å kunne dra på F&B messa da, skulle ønske jeg også kunne dra dit... Men får shoppe litt her i byen heller jeg:o) Mannen har vært i Oslo i dag og kjøpt seg ny bil, så det blir nok ikke noen flere Oslo turer i helga...

Ha en fortreffelig shopping helg:o)

Klem fra

Skrevet

Godkveld :o)

Jeg vil ha sol nå!!!! Lurer på om jeg kan gjøre om den bestillingen til å gjelde nå også..... *hihi*

Vekta til lillegutt peker endelig rett vei :o) Vektkurven var jo helt flat en periode for ca 1 mnd siden, men nå er den på solid vei oppover. JIPPI!! Det er ho mor veeeldig glad for :o)

Har Ella hatt problemer med vekta med tanke på at melkeproduksjonen er litt liten, eller har det gått greit hele veien??

Når mannen får dra til Oslo og kjøpe seg bil, syns jeg bare det er rett og rimelig at du får dra til Oslo på F&B-messa!! Rett skal være rett!! Kan trøste deg med at det var veeeldig mye folk (2 unger og barnevogn hadde vært et slit) og det plask-regna, så parkeringsplassen var et gjørme-hull av dimensjoner.....

Håper dere blir fornøyd med det nye fremkomstmiddelet, da - tut og kjør!!

Nei, nå får vi legge oss og bli friske og uthvilte til en ny regnversdag......natta :o)

Skrevet

God morgen...

JEG VIL OGSÅ HA SOOOOOOOL NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *blææææ* så kjipt det er med dette regnet.

Så bra med vekta da. Vekta til Ella har hele tiden skutt i været, men HS mente det var naturlig i og med at jeg i en tre-ukers periode la ho til puppen nesten hver time, da blir det jo spist det som er der liksom. Pluss at Tuva også gikk raskt opp i vekt når ho var liten, så de er nok noen storspisere de jentene våre *ler*:o)

Det nye fremkomstmiddelet er knall det, men mest fordi da får jeg ha stasjonsvogna, så da slipper jeg å busse;o) Den nye bilen er av type Smart, så mannen er skikkelig fornøyd, han digger de bilene, pluss at den er meget rimelig å kjøre, og han har 25 min til jobb hver dag, så det gjør jo ingenting da...

Det er også deilig å slippe å "sresse" med Tuva på morraen når ho skal i BH, for nå kan jeg kjøre ned med ho, tidligere så har ho dradd med pappaen, og da må ho opp tidlig, mens nå kan ho sove til ho våkner, det er deilig...

Hva bedriver dere dagene med i dette været da?

Har du noen tips til enkle og raske matretter?

Klem fra

Skrevet

Da var lillegull bysselulla :o)

Her er det innevær om dagen. Ganske pyton. Har blåst og regna så fælt idag at jeg ikke orka å trille en bitteliten tur engang.

Sånn Smart-bil har jeg å lyst på!! Men siden jeg ikke har lyst til at vi skal ha mer enn en bil, blir det veldig upraktisk siden den er så liten. Får vel vente til vi har råd til hybrid-bil, tenker jeg....

Når det gjelder matretter, tenker du middager da?

Denne er uanset kjempegrei og enkel og alle liker det:

Ca 2-300 g kjøttpølse (gjerne kalkun hvis du liker at det er magert)

Ca 6 poteter

Løk etter smak

Evt andre krydder/grønnsaker (jeg bruker ofte litt vårløk også i)

1 boks hermetiske tomater

Del pølse og poteter i biter og stek i panne. Ha i løk og annet. Stek til løken er gyllen. Ha i hermetiske tomater og la småkoke i ca 15 min til potetene er møre.

Eller min mann's favoritt etter jobb på en fredagskveld:

Kok ris. Ha ris, brokkoli, blomkål og grillpølse (skjært i skiver) i en wok (kan selvfølgelig bruke andre grønnsaker, grekkbønner og gulrot er godt). Wok til grønnsakene er møre. Ha 2-3 rå egg over og rør alt sammen på ganske sterk varme. Server med soya-saus.

Hvis du har noen gode sørlandsretter du vil dele med meg, så er det bare å komme med de :o)

Må forresten takke deg for tipset om å legge lillegull på et teppe når jeg ammer om natta. Han har sovna myyyee raskere de to siste nettene *jippi*

Jeg gir opp!!!!! Enga greier ikke å vinne mot HamKam engang. Skraper så vidt til seg uavgjort! Er ikke egentlig så veldig fotballinteressert, men detta er rææææva!!!

Jaja, livet går videre forde..... *tihi*

Klem fra

Skrevet

Hei.

ville bare gi et lite tips, det er kjempeviktig og drikke masssse vann.

Jeg merker forskjell på mengden melk hvis det er dager jeg ikke har drukket mye vann.

Prøv det også med at dere ammer ofte.

Lykke til.

Skrevet

Johoooo:o)

Såååå bra at det funket med teppet da, kan jo godt tenke at de kvikner litt til når senga er litt kald, det gjør ihvertfall jeg.

Tuva er helt vill etter den nye bilen til pappa ja, skikkelig stas å kjøre den. Må jo den er tøff da, men jeg har ikke prøvd den enda, er litt uvant med giring på rattet, eller én kan velge automat, er ikke så dreven på det der *ler*

Den Wok-retten så snadder ut ja.

Her er ett par fra meg:

Biff-pasta:

Ytrefilét av okse i terninger (ca 400gr til 2 personer)

Dijón sennep

Champignon

Paprika

Creme Fraiché

Fløte

Basillikum

Hvitløkssmør

Freser kjøttet i panna, når det er stekt tar du i 2ss sennep og blander inn, etter det steker du soppen og paprikaen til de er sånn du liker dem, når det er gjort tar du oppi 1bx creme fraiché og en med matfløte, krydre med litt salt og pepper, hakke opp en liten bunt med basillikum og ta 2ss med hvitløkssmør og ha dette i rett før servering;o)

Pepperoni-pasta:

1 pk pepperoni pølser

Paprika

Purre

Creme fraiché

1 terning med grønnsaksbuljong

Steke pølsene i oliven olje, ta de ut av panna, steke så purre og paprika i samme oljen, når det er stekt hiver du oppi creme fraiché'en og ca 1 dl kokt vann med buljongen oppløst i, når dette har kokt opp slenger du oppi pølsene rett før servering.

Begge delene serveres med tagliatelle...

Vi er ihvertfall veldig glad i begge rettene;o)

VI HEIER PÅ START... *ler*

Ja, og Liverpool da selvsagt;o)

Klem fra

Skrevet

Jippi!!! Idag er det SOL!! Og vi skal gå laaaang tur! Håper det holder seg sånn :o)

De pastarettene så nam-nam ut! Skal prøve de ved første anledning.

Ja, jeg ble veldig glad for at det teppe-trikset i senga fungerte. Hadde selvfølgelig vært best om han sov hele natta. Synes "alle" andre babyer på snart 3 mnd har begynt å sove gjennom, jeg. Hvertfall sånn fram til 5-tiden på morran. Lurer sååå på hva trikset er (?) Det tar på i lengden å ikke få en hel natts søvn!!!

Bruker du malt i flaska når du gir tillegg? Hvor mye bruker du i så fall? Vi måtte begynne med det, for det gikk plutselig 5-6 dager uten en bæsjebleie. Men vi sliter litt med å få riktig mengde malt i flaska. Enten så får vi "tarm-skyllings-effekt" (alt går tvers gjennom), eller så får vi ikke no effekt i det hele tatt.

Nei, nå må vi trille oss en tur ut og nyte finværet mens det er her :o)

Snakkes :o)

Skrevet

Helt enig, jeg føler også at "alle" barna sover hele natta, bare ikke Ella *ler* Men ho er jo så snill at jeg kan ikke klage, jada ho får pupp 2 ganger på natta, men ho slokner igjen rett etterpå, er aldri oppe mer enn max 15 min... Ikke galt det!!!

Jeg har hele tiden frem til de 2 siste dagene brukt litt malt i mme flaska, men har ikke hatt de siste dagene, for Ella har vært litt løs i bæsjen... Jeg pleier å stikke en smørekniv i maltglasset, la det renne godt av, og deretter stikke kniven i flaska og rører det ut...

I dag har vi SOOOOOL!!!! Deilig altså. Tuva er hos Besta en tur, ho og hennes to større kusiner (10 og 12 år), så jeg og Ella og pappaen bare koser oss og tar livet med ro...

Vi lader også litt opp til lørdag, da skal vi visst på fest, en kompis av oss som bare har sagt at vi må være klare til avgang kl 18 på lørdag, så vi er litt spente... Han har invitert masse folk og leid lokale, så det blir koselig, en 30+30 års fest (vi ble 30 begge to nettopp)... Blir jo spennende med BV for første gang til Ella da, men det går nok bra, ho er jo ihvertfall veldig snill hjemme (bare ho får mat da:o))

Ha en flott langhelg da dere:o)

Klemmer fra det blide Sørland, og

Skrevet

Hei igjen ;o)

Idag har vi hatt en kjempefin dag. Det kom en liten "styrt-skur" i 14-tida, men resten av dagen har vært full av sol og lillegull har vært i storform :o) Håper det fortsetter sånn gjennom heeeele natta *krysseallefingreogtær*

Nå har vi endelig fått kopiert opp dåpsinvitasjoner (de ble sååå fine). Vi lurer fortsatt litt på hvem vi skal invitere, da.... Får ikke helt bestemt oss for om vi skal invitere venner, eller ikke. Det har ikke vært veldig vanlig i vår vennekrets å gjøre det, men mange i barselgruppa skal invitere venner. Så nå sitter vi altså her og får ikke helt bestemt oss.....

Driver også å stresser for å få gjort dåpskjolen tøffere (!) (umulig oppgave, spør du meg, men....) Var ute og kjøpte mørkeblå satengbånd her om dag (skal ikke ha noe sånt sukker-søtt lyseblått noe, nei), men det ble litt vel hardt, så jeg tror jeg må nøye meg med "mellom-blå" (eller hva det nå er den fargen heter *hihi*)

Så innmari koselig med venner som steller til ånkli selskap for dere, da!! Er så fint med sånne folk, de er gull verdt!! Gleder meg til å høre hvordan dere hadde det :o), (og hvordan barnevakten og Ella hadde det...)

Dere får ha en strålende 60-års-dag og ikke feste med måte *haha*

Kos og klems

Skrevet

God kveld:o)

Ikke så ofte vi er "her" samtidig:o)

Vi har også hatt en deilig dag, bare slappa av... Skjønt!!!

Når var det dere skulle ha dåp?

Vi har valgt å ta med 3 vennepar i denne dåpen, sist så hadde vi bare familie, men vi har valgt anderledes denne ganga pga Tuva, for det er de vennene vi henger mest sammen med som har barn, og ho må jo kose seg den dagen ho også. Pluss at det er jo endel enklere når vi ikke skal ha de hjemme denne ganga, kjempegreit å benytte BH til Tuva... Vi gleder oss:o)

Skjønner AKKURAT hva du mener med den dåpskjolen ja, jeg har bytta ut det "søte" rosa med knallrødt, skikkelig fint ble det, og ikke så "sukker-søtt" nei... Kan ikke noe med det jeg.

Ja, vi gleder oss til fest, skal nok ikke så mye til, men men, den tid, den "sorg" *ler*

Klemmer fra

Skrevet

Heisann :o)

Nei, det er skjelden jeg har sett du har vært her samtidig som meg. Pleier enten å være her i 10-11-tiden eller etter ni på kvelden, jeg.... er ikke alltid jeg rekker på kvelden, da. De siste dagene f.eks. har jeg (og mannen min) vært "veeeldig opptatt" med å se 24 (nedlasta fra nettet). Sesongslutten gikk i USA på mandag, så nå har vi alle episodene!!!! Det er sååå spennende :o)

Dåpen her blir 18. juni, så vi har ennå bittelitt tid å bestemme oss ang gjestelisten. Bør vel sende ut invitasjonen ca 3 uker før, tenker jeg :o)

Ha en fortsatt fin dib- (og bim) kveld

Skrevet

Tips til dåpsønskelista:

www.babydesign.no

Barneserviset er kjempesøtt!! (og jeg får IKKE provisjon for å legge ut denne nettsiden *hihi*)

Imorgen skal jeg ut å handle dåpsantrekk. Skal ha bunad i kirken, men stakken min er IKKE amme-vennlig, så jeg må nok bytte antrekk mittveis i selskapet.... Tenkt å finne meg en fin drakt. Så en kjempefin på Mexx, men de hadde ikke størrelsen min igjen :o(

Lenge til dere skal på 3-måneders-kontroll?? Vi skal på mandag. Gruer meg egentlig ikke noe særlig til vaksina og det er jo egentlig bra :o) Bare ikke lillegutt blir veeeldig lei seg, så går det nok bra. Det er vel fort glemt for de små (?)

Ha en fin helg der nede:o)

Skrevet

God kveld:o)

Åååååh, er litt sliten i dag ja, merker det er leeeeeenge siden forrige fest ja, men guuuud så gøy det var da:o) Men vi holdt det gående til i 6-tida, så er jo litt trøtt i dag kan du si...

Jeg kommer ikke inn på den sida www.babydesign.no, merkelig asså...

JEG VIL Å HA BUNAD!!!!!!!!!!!!! Skal se om ikke jeg kan bestille det nå snart, vil ha før neste 17.mai ihvertfall:o) Det er så fint.

Det er mye fint i Mexx da, både til store og små:o)

Vi skal på 3-mnd kontroll den 7. juni, det går nok bra, Tuva har aldri reagert på en eneste vaksine, satser på at Ella slekter på ho, men det er lurt å ha paracet i hus...

Så at gullet hadde sovet leeeeenge i natt ja, får håpe det varer:o)

Åssen har helga deres vært da?

Klemmer fra

Skrevet

Jaaa, nå kom jeg inn, kjempe fint det servicet ja:o)

Skrevet

Hei :o)

Ja det får'n si!! Dere kan tydeligvis dette med festing (selv om det er lenge siden sist). Holde på til kl 6, det har ikke jeg gjort siden jeg var russ, tror jeg.... Tror jeg har blitt for gammel for sånt, jeg :o/

Vi hadde en fin helg. Prøvde å shoppe på lørdag, men fant ikke noe fine klær, så kredittkortet lå trygt i lommeboka hele tiden *snufs*

Natt til søndag var som kjent "en drøm", men det ble ikke "ønskereprise" natt til mandag:o( Han våkna og ill-skreik kl 2!! Kan ikke huske sistgang han SKREK på natten. Det må minst være noen uker siden. Han pleier å våkne og så ligger han og sutrer + at han har pleid å sutre en del før han sovner igjen etter mat, men det er lenge siden det var noe skriking. Skal sies at han hadde en litt dårlig dag igår, da. Mye sutring og gråting hele dagen :o(

På torsdag skal jeg ha min 2. tur ut alene, uten mann og barn. Skal se daVinci-koden med noen venninner. Det blir kos!! Var "på byen" første gang da lillegull var litt over 2 uker gammel, så det begynner jo å bli en stund siden. Skal bli godt å komme seg ut igjen litt :o)

Men nå skal vi ut i sola og kose oss :o) Han en kjempefin dag dere å!!

Skrevet

God dag god dag:o)

Jaja, viktig å ta den helt ut vett du, er jo ikke så ofte det blir tid til fest med 2 små *ler*

Så det ble ikke noe drømme-reprise i natt nei... Men nå vet du ihvertfall at han kan:o) Ikke verst bare det...

Har dere SOL i dag dere????? Her tordner og regner det i bøtter... *blæææ*

Var det noe spesiell grunn til at dagen i går ikke var noe bra da?

Klem fra

Skrevet

Ja, vi har hatt sol idag. Ikke så veldig varmt, men helt grei temperatur :o)

Vet ikke hva som gikk av lillegull igår. Han hadde bare en sånn "rabiat-dag". De kommer med jevne mellomrom, uten noen særlig grunn :ol Han har heldigvis vært i litt bedre humør idag, hvertfall etter at pappa kom hjem. Det er sååå kos å kose med pappa etter at han har vært borte en hel dag :o)

Tror jeg må ha meg en sånn stol, altså. De er så søte. Blir vel en tur til Hønefoss snart :o)

Kan jeg forresten spørre deg om en ting (hvis det er grei?) Har dere barneforsikring på jentene deres? Vi har en automatisk fordi vi oppretta en sånn barnekonto, men den er ikke særlig bra. Vet ikke hvor vanlig det er å ha sånn forsikring og om det i det hele tatt er noe vits i i "velstandsstaten Norge".

Ha en fortsatt fin kveld :o)

Klem fra

Skrevet

Hey:o))

Ble en "hektisk" tråd du starta der ja *ler* Jeg vil også ha sånne stoler ja, men jeg har ei venninne som mora er skikkelig flink til å male, jeg skal spørre ho først, kanskje ho tar oppdraget:o) Ho har tidligere malt en nydelig krakk til Tuva med Teletubbies, den er knall fin... Så jeg satser på at ho maler litt for meg;o)

Ja, er jo alltid koselig når pappa kommer hjem, for mor også:o) Gjør jo ikke noe med litt avlastning heller liksom.

Vi har forsikring på jentene ja, vi har nettopp gått fra Storebrand til If, If har nettopp fått barneforsikring, og den er utifra våre kriterier bedre enn Storebrand sin, så derfor bytta vi. Jeg er veldig opptatt av forsikringer, så jeg ville ikke droppa de, men sjansen for at én får bruk for den er jo HELDIGVIS minimal da *bankibordet* Men det er jo litt betenkelig at flere forsikrer dyrene sine enn barna mener jo jeg da...

Kos deg videre du å;-))

Klemmer fra

Skrevet

Hei igjen :o)

Da har jeg sendt forespørsel til If, Storebrand og Sparebank1. Tror nok det blir Sparebank1, i og med at både mannen min og jeg er organisert i LO, og da får man medlemspriser, men vi får sjekke ut betingelsene før vi bestemmer oss.

Enig at det er betenkelig å forsikre kjeledyra fremfor barna! Men på den annen side, så er jo sykehusopphold o.l. "gratis" for barna, men en dyrlege koster jo masse , så det kommer jo litt an på hvordan man ser det.... Men nå har ikke jeg dyr, så det problemet slipper jeg.

Er det noen flere morsomme tråder vi kan engasjere oss i her da??? Jeg har bare et kriterie: den må ikke ha mme eller mm i overskriften. Blitt litt lei pupp vs. flaske-debatt *haha*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...