Gå til innhold

termin i september


Sang-smurf

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Takk for sist! Det var veldig koselig å treffe dere, ser fram til neste gang. :) Kan hende jeg er bortreist den 12.juli, men det fortsatt usikkert. Tar ting litt på sparket denne ferien, orker ikke bestille sydentur liksom... Hvordan går det ellers med dere + magene?

 

Hilsen Anette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for koselig treff!:-)

Måtte snike meg inn på denne tråden selv om jeg ikke har termin før i november, og jammen meg var det ikke dere på treffet som pratet her:-)

 

Jeg er med 12. juli.

 

Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Veldig artig å bli mer kjent, og å bli kjent med to nye! Blid gjeng! Jeg skal på ferie de tre første ukene av juli, men sånn er det jo noen ganger. Kan ikke få med meg ALT.

 

Så jeg gleder meg til neste treff deretter, jeg, da. Imellomtida får jeg ønske dere andre en god sommer og håpe på at 12. juli blir kjempebra! Vi reiser nordover til Narvik og Helgelandskysten (Storselsøy), med forbehold...På hjemtur innom østerdalen. Vi må jo se an underveis om hvordan fru Bolle har det, og om vi kan kjøre løpet helt ut.

 

MONAMART

Jeg er veldig spent på hvordan det går med deg! Ta godt vare på deg selv! Jeg gleder meg til å høre videre. Du er jo den av oss som er først ute, så lang vi vet hittil, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!

 

Så bra at det er flere som kan treffes nå i juli! Jeg gleder meg! Blir kjempekoselig! Er litt treg til å svare her om dagen jeg da...har vært på en liten ferietur til danmark... Synd du ikke kan være med da, SANG SMURF;-)! Vi får prøve å ta et treff i begynnelsen av august også... Så blir det ikke så lenge mellom hver gang...det behøver jo ikke å være en mnd mellom hver gang heller, liksom!

 

SANG SMURF: Jo, takk, det går bra med meg! Jeg er 100% sykemeldt, kjenner at jeg ikke kan "løpe" rundt så mye nå lenger...han sykemeldte meg faktisk ut juli nå... Så da skal jeg bare ta det med ro i sommer, slenge beina opp, nyte god-været (som forhåpentligvis holder seg...), og forberede meg litt til den lille prinsen/prinsessen (stryk det som ikke passer) skal komme... Jeg har nok fått det meste i hus, både seng, vugge, stellebord, vippestol og vogn er på plass... Til og med begynt så smått å kjøpe litt babytøy...Det går mest i hvitt og beige da, siden jeg ikke vet hva jeg får... Så om noen uker kan jeg vel begynne å vaske litt tøy, og tenke på å gjøre klart til babyen skal komme... Jeg er så spent! Går jo liksom å tenker at ungen kan jo komme noen uker før termin....ha ha... men det kan jo også være den kommer to uker etter termin... Aldri godt å si! Skal ringe hun akupunktøren i morgen, har lyst til å prøve modningsakupunktur! Sikkert lurt... Nå teller jeg liksom bare dager til termin nå da...hehe! I dag er det 48 dager igjen! Det synes jeg er så rart, med tanke på at jeg har gått m barn i magen i 250 dager allerede liksom...sprøtt... Formen min nå i uke 33+3: Blodtrykk 104/69, lite hevelser, hjertelyden til babyen var i dag på 152... Hmm...Ikke godt å vite hva man skal tro ut ifra det de sier om kjønn...Det sies jo at gutter ligger på 120-140, mens jenter ligger på 140-160... jeg har stort sett ligget på rundt 140, og noen ganger på 130-132... Så vi får se! Ingen klare indikasjoner på hva det blir utfra hjertelyden nei! Nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke ville vite kjønn på UL... Ja ja, nå får jeg bare vente i spenning...Har gått i uvisshet i 33 uker, så da klarer jeg vel å vente i 7 uker til!! Ha en fin fin ferie tur! Ög måtte formen være på topp for deg!

 

Til alle dere andre! Vi ses neste onsdag! Altså 12.juli... Er det kanskje enda flere som blir med? Jeg håper at andre nysgjerrige m termin i høst tar turen på treff, det er skikkelig gøy å treffe andre!

 

Ha en fin sommer så lenge!

 

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter!

 

Takk for nok et koselig treff! Jeg håper vi får til et treff i begynnelsen av august...Hva med onsdag 9.august? Samme sted? Kl 18.00? Eller noen andre som har andre forslag?

 

 

Hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fint ut - passer i hvert fall bra for meg!

Var hos jordmor i dag og alt så bra ut:-) Hun trodde også at babyen lå med hodet ned, og det er jo godt å høre!

Snart er det ferie - jippi!!!

 

Klems tonis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott! Da plotter jeg det bare inn på treff-lista jeg da...

 

Gøy å høre at babyen ligger med hodet ned da! He he...litt rart, ikke sant? Du ligger jo ikke så langt etter meg da, og det kan jo fort skje at jeg går over tiden, og du føder før...Hmm...aldri godt å vite! Så det blir en spennende tid vi går i møte!

 

Kos deg med ferie! Jeg nyter hver dag...Godt å ta dagene i mitt eget tempo!

 

Hilsen Mona ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg tror nok du kommer før meg, ass... min første termin var jo 21. september, så jeg blir ikke sjokka om jeg går over terminen. Håper ikke det, for jeg vet at jeg kommer til å bli så sinnsyyykt utålmodig mot slutten!

 

Ciao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahaha...

 

Si ikke det du...aldri si aldri...Nå har jeg 30 dager igjen til termin jeg...er litt rastløs om dagen kan du si! Gleder meg veldig til å bli ferdig!! Men tenker litt på fødselen om dagen...gruer meg litt...Ei jeg kjenner driver og føder nå i dette øyeblikk!! Hun har holdt på i ett døgn til nå stakkars...Sist jeg fikk melding, hadde de satt henne på drypp og tatt vannet... Håper virkelig ikke at jeg holder på så lenge! Men vi får se hva som skjer! Det vil tiden vise;-)

 

Ser forresten ut til at vi blir flere på neste treff! Det er jo koselig da. Blir gøy å se alle som slenger seg med etterhvert...

 

Ha en fortsatt god sommer!

 

Mona - *snart fødeklar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Monamart!

Nå sendte jeg akkurat inn en lang epistel på Bim-treff overskrifta....

Du får titte der også. Kikka selv her først nå. Nå er jeg akkurat 33+3 uker på vei! Guri meg, så fort tida går, ikke minst ferier! Heldigvis har jeg enda to uker igjen, og Bjørnar har igjen ei uke. I morra og tirsdag skal vi inn til Oslo og kjøpe inn det vi mangler av de litt mer krevende tingene, som seng, stellebord, en kommode og lignende. Må jo gjøre det mens jeg enda er mobil. Det er selvfølgelig jeg som synes dette er aller morsomst, selv om gubben også gleder seg til å komme igang.

 

Det er godt å høre at du er 100% sykemeldt, det håper jeg også at jeg blir nå etter ferien. Jeg har hatt mye kynnere i det siste og må sette meg hele tida. Gjør nesten ikke noe annet enn å drikke vatn. Ser for meg alt styret med innkjøring av ca. 30 nye barn i de to ukene som gjenstår for meg å jobbe før permisjon. Lavt blodtrykk og tropevarme, dersom det vedvarer, er heller ikke det beste utgangspunktet, vil jeg tro? Jeg håper jeg orker de to dagene i O.

Jeg har en del vann i kroppen, er spent på hvordan det blir her i denne varmen nå framover. Har ikke sett på værmeldinga. Prøver iallfall å sitte høyt med bena!

 

Skjønner godt at du teller dager!!

Jeg er også spent på om babyen velger å komme tidligere. Jeg er født en måned for tidlig selv, i setefødsel. Legen har jo ymta fram på at han lurer på setefødsel.. Begrunnelsen er at han ikke fant ut hvor hodet lå, ved forrige legetime, men han sa også at det ikke behøvde å bli slik, babyen kunne fint feste hodet ned før termin. Men jeg ble jo litt opptatt av det, sia jeg selv kom ut med baken først. Skal til legen neste torsdag, og da er det ei vikar der, men det vet du nok, allerede...

 

Vi vet jo heller ikke kjønn...Veldig spennede dette her. Husker ikke hjerterytmen heller, for jeg har visst ikke fått med meg disse indikasjonene på gutt og jente.

 

Gleder meg til å treffe deg igjen den 7.august, dersom du ikke har født tidligere, da, hehe!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sang-smurf!!

 

Lenge siden sist nå! Høres ut som dere hadde en fin ferie da! Deilig...Her i kongsberg har det vært varmt stort sett hele tiden føler jeg... Men man må jo bare gjøre det man kan for å kjøle seg ned!

 

Tiden går fort, det er sikkert og visst...men den går bare ikke fort nok!! I dag har jeg 29 dager igjen til termin, men skulle gjerne sett at det skjedde noe NÅ! Eller ihvertfall litt før termin da...hadde ikke gjort noe... alt er liksom bare tungt, magen er i veien, jeg er tungpustet og får ikke gjort alt som jeg egentlig hadde lyst til å gjøre... må bare synke resignert ned igjen i sofaen, med beina over kanten... men om ikke lenge får jeg vel nok å henge fingrene i tenker jeg... Så får bare bite det i meg nå, og overse alt som burde vært gjort etc.. Min kjære samboer får trå til litt når han kommer hjem igjen tenker jeg...hehe... Akkurat nå er jeg helt alene, Ida er med sin bestemor på ferie til Spania, og sambo er på jobb i polen... Jeg tar bare dagene som de kommer, slapper av og koser meg. Og prøver å gjøre litt fornuftig i huset, men som sagt...må bare gi opp...hehe...ser faktisk ikke så ille ut her nå da, må jo bare få sagt det...er ingenting som ligger og flyter her, og det er rent nok..men jeg kunne sikkert ommøblert for n-te gang, eller ryddet ut og inn av alle skap, eller noe annet "morsomt" for å få tiden til å gå...

 

Vi har vel fått alt på plass av sånne praktiske ting tror jeg! Kommer liksom ikke på noe mer jeg trenger å kjøpe...Bortsett fra vaskekluter, brystpumpe, vogn dyne og sikkert noe annet søtt småtteri som den kjøpelystne mora synes vi trenger...hehe

 

Det er faktisk deilig å være sykemeldt nå, hadde uansett ikke klart jobben i denne varmen..Du blir nok det etter ferien du også skal du se...

 

Hvis det er seteleie på den vesle jenta du går med i magen (jeg er nemlig sikker på det;-)) så kan du bare spørre meg! Har erfaringer fra det jeg!! Hun ble tatt m keisersnitt tre dager før termin...Lykke til hos legen da! Blir spennende å høre! Holdt oss litt oppdatert da!

 

See you soon!! (har vel med magen fremdeles da tenker jeg...hehe)

 

Blir koselig å treffe alle igjen! Vi blir vel flere også på neste treff!! Flere som har sagt at de gjerne blir med! Det blir gøy å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Monamart

 

Ja, ferien var veldig fin, vi var på kjente og kjære steder, men Narvik kom vi oss aldri til, det ble Lofoten og et møte med slekta der, istedet.

 

Gubben sitter bare foran den store PCn i kveld, så til slutt fant jeg fram lap-top`en og lurekikka om det var noe respons her, og jammen var det det.

29 dager igjen, ja, synes det går fort, jeg, men jeg skønner at du syn es det går sakte, og særlig nå om dagen som du suller rundt alene. Da tror jeg at jeg hadde gått på vegga, nesten. Gubben min er heldigvis strake for hånda, og hjelper meg alt han kan; jeg har noen perioder innimellom da jeg ikke orker noe som helst. Gruer meg egentlig litt til å dra til Oslo, men heldigvis er det visst en stor babyutstyrsbutikk på Alnabru,og der er man i det minste på ett sted, og lista er lang, men klar, tror jeg iallefall. Vogna er iallefall i hus. Vi henta den hjem igår i en fullasta bil. Godt vi har stort baggasjerom, he,he,he. Ja, jeg gleder meg egentlig til å få alle ting i hus, alt utstyr, mener jeg, og hadde jeg hatt en anelse mer krefter hadde jeg gleda meg mer. Har virkelig blitt større kul på meg i sommer, og samtidig er vel sommervarmen med og gjøre sitt.

Du snakker om søte ting, jeg klarte å gå inn på en ordentlig turistbutikk i Lofoten og kjøpe en søt isbjørnbamse, jeg, hahaha! Håper ungen vår synes den er like fin, ellers ender det vel med at jeg må leke med den selv...:-) Og det blir vel litt søtt tøy på meg også, hehehe, selv om vi får mye. Svigerinna mi og broren min er så hyperopptatte for tida, så jeg tør ikke mase på å få det de har lovt meg. For dem høres det vel lenge tu til september, mens jeg synes jeg må ha ting klart, og ingen vet jo om ungen kommer på tida...Er brystpumpe noe man må ha med en gang? Jeg måtte ty til ammeinnlegg allerede forrige uke, for det drypper av meg i tide og utide.

 

Synes det var godt med litt "trøst" ang.sykemelding, for jeg ser ikke for meg åssen jeg en gang skal orke å gå opp på jobb, og å være der var slitsomt nok rett før ferien. Det er nok mange ting som er organisert bedre på din jobb, det har jeg forstått på dine utsagn, og det er bra. Hos oss er det litt vel stort, og det føles fortere kaotisk. Da blir det også slitsomt ikke å strekke til selv. Vi springer fra oppgave til oppgave hele tida, og det er jeg ihvertfall ikke istand til nå.

Heisan, jeg skulle legge meg tidlig, det er visst lurt å slutte av her. Det er som meg og e-post, dette, sjelden og mye, eller ofte og mye og så lang stopp. Hahaha, har så mye tid framover nå, så jeg blir vel bedre til å stikke innom!

 

Godnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen sang-smurf!

 

Ja, nå skal jeg si at det nærmer seg...tiden går igrunn fort, selv om jeg synes den snegler seg avgårde...Når jeg tenker etter, får jeg litt "hetta" av at det er så kort tid igjen til vi plutselig er en familie på fire!! He he...men det kommer til å bli så kos...jeg gleder meg virkelig! Men det blir uansett en overgang, kan jo ikke legge skjul på det! I dag skal jeg faktisk kjøre inn til Gardermoen og hente Ida, det gleder jeg meg veldig til! SKal bli så godt å få henne hjem igjen! Jeg driver nå og lurer litt på om jeg evt må ta en liten stopp innom ikea først da...hehe...Greit å strekke litt på beina, er det ikke? Ikke bare sitte og kjøre? Må jo ha en lite stoppepause,er ikke det lurt da?hmmm....

 

å kjøpe inn babyutstyr er jo bare gøy da... Selv om man blir sliten etterpå, er det jo verdt det... Jeg vil ihvertfall ha en brystpumpe klar! Det fikk jeg veldig bruk for forrige gang, så den skal kjøpes inn så fort jeg finner den jeg vil ha. Mange som anbefaler Medela elektrisk brystpumpe!

 

Og du må jo bare bli sykemeldt etter ferien...det skal du ikke ha dårlig samvittighet for...

 

 

Nå må jeg organisere meg litt her, må skifte fra bikini og komme meg avgårde tenker jeg! he he...jeg tror nok at jeg legger inn litt tid på ikea... Kan jo ta middagen der kanskje...

 

Kos deg i sommervarmen! (med beina høyt, og mye kald drikke...)

 

Vi snakkes!

 

Mona

 

Ps. Om noen vil sende meg mail, er mail adr min: [email protected]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Monamart!

 

Det var koselig å se fjeset ditt idag, og din søte, gode Ida! Håper det gikk bra hos jordmor! Skjønner at du får litt hetta over at det er kort tid igjen, jeg får det selv, jeg, enda du er noen uker forut for meg ,og dere blir fire ikke tre!

 

Jeg sendte deg en epost i stad, jeg, før vi dro til biltema i Mjøndalen og til Kr.stadsenteret! Vi kom tilbake nå. Det er mye å ordne i en ferie, så vi står på. Søstera mi og familien kommer snart innom på kaffe på vei til hytta si i Telemark, så det går slag i slag.

 

Over til Bergen: Brystpumpe er noe jeg får overta, fikk jeg høre, både manuell og elektrisk. Vi er heldige og får sånne ting som dyner og en del klær, kluter og diverse. Vi kunne fått seng, men nå har vi kjøpt selv. Det er jammen mye en trenger! Og så har vi jo kjøpt ting vi tror vi trenger også, da, som kanskje er mindre viktige egentlig. Det er jo litt ekstra stas når vi tenker på hvem det er til, den lille prinsen eller prinsessa som vil inn i tilværelsen vår og bli et nytt midtpunkt, eller ny sjef som noen ler og sier.

Nå har jeg vært hos legen igjen og en time hos jordmor idag.

Legen kontakter Føden og jeg skal få en innkalling til ny ultralyd fordi det er vanskelig å si hvor i magen min hodet befinner seg. Så da blir det spennende. Jeg ble sykmeldt, ja, og det er jeg veldig glad for. Den siste ferieuka mi er neste uke, men gubben er tilbake i jobb.

 

Hei alle jentene!

Det var lurt det der med epost adresse! Min er: [email protected]

 

Hei, TS 78, åssen har du det i sommervarmen? Jeg tenker på deg, om du også er blitt større enn sist? jeg har laagt på meg fire kilo i ferien, men vet ikke h vor mye som er vann. Får ikke på meg klokka lenger, en gang! :-)

Heisan, må visst ut og sette på kaffen til slekta tørner inn, ikke mange minuttene igjen nå!

 

So long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Koselig å treffe deg hos jordmor i dag da! Bare synd vi ikke fikk snakket noe sammen...Du ser godt ut ihvertfall!!

 

Har sendt deg mail, du kan jo lese mer der...nå skal beina over sofakanten, og jeg skal få med meg en film tenkte jeg...

 

Ha en fin fin kveld!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!

Alt er bare bra med meg. Glad for at sommervarmen heldigvis har gitt seg i denne omgang!!!

I dag er min første dag på jobb etter ferien og må si at det er litt tøft å begynne igjen. Formen er jo super og alt, men det er litt vanskelig å konse 100 prosent liksom...

Magen vokser, og vekta går stadig oppover, men er ikke megasvær på noen måte. Men merker det på ryggen, særlig på kveldstid. Andre som er plaget med ryggvondt eller?

 

Nei, nå MÅ jeg jobbe litt...

 

Tonis

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, TS!

Håper du har hatt en fin ferie? De dagene i Folldalen skjønner jeg jo at måtte være fine, hehehehe... :D

 

Regnet kom heldigvis ikke for full styrke igår, på din siste feriedag! Dette er mi siste ferieuke, men jeg har jo fått sykmelding også, så klage på været gjør jeg nødig. :D Kjenner ei her ibyen som har leengta etter gråvær fordi hun ble så mye mer syk og kvalm i varmen, ei gravid kollega. Det vrimler av gravide rundt meg om dagen, hihihi. Vi er tre kolleger, men jeg er den eneste som synger på siste verset. De to andre er nye i faget. Det er jo jeg og forsåvidt, men de er i første trimester enda.

Jada, ryggen verker, prøver å bære magen riktig når jeg går, sitte riktig, og strekke ut, men det forsvinner jo ikke. Heldigvis er det kun 6 uker igjen, tenk det, da!

Er dere noenlunde i havn med oppussinga? Og har du begynt å kjøpe inn de store og de små ting? Vi er inne i de store funderinger om hvilke nye møbler som trengs generelt og som like gjerne kan investeres nå, ettersom vi driver med en nyttig ommøblering mellom gjesterommet, garasjen og det som blir barnerom. Endelig har vi begynt, det er utrolig hvor lett det er å skyve enkelte gjøremål foran seg og innbille seg at man har mer lyst til å utføre dem senere, ettersom "senere" sjelden dukker opp, hihi. Det er jo egentlig morsomt å få det penere rundt seg, bare man vet hvordan man vil ha det!

 

Lykke til på jobben, da! Gleder meg til å treffe deg igjen!

 

p.s. Det er lov å surre litt rundt seg selv første dag etter ferien...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Sang-smurf og alle andre!

I havn med oppussing? Eh... nei. Har begynt med kjøkkenet nå da, så nå er det helt ribba. I går kom vi over et fraflyttet musebol i veggen, som trolig er opphavet til stanken jeg har kjent på kjøkkenet siden vi flyttet inn og som har ført til mang en løpetur på toalettet.... Gjett om jeg gleder meg til å bli kvitt akkurat det!!!!!!!!!!!!!!!!

Men huset nærmer seg ferdig da - satser på å bli ferdig med kjøkkenet i løpet av august, så lille bebiss bør ikke komme noe særlig før termin:-)

Ellers har vi i hvert falll fått kjøpt barnevogn og seng, ellers er det dårlig med babyting i huset gitt.... skal prøve å ta noen raid framover nå. Føler jeg mangler hundre ting...

Ha en fin dag!

 

Tonisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

HEI JENTER!!

 

Da er det på tide med nytt treff i dag! Jeg håper vi blir mange! Det blir kjempekoselig å se alle igjen! Jeg er jo fødeklar, så mulig dette blir siste treff for min del MED mage... Det blir spennende å se... Det begynner jo å nærme seg for dere som har termin i september også! Tiden går egentlig utrolig fort, bare man får tenkt seg litt om...hehe...Jeg er skikkelig utålmodig nå, venter jo på at noe skal skje hver dag, men samtidig har jeg jo en del å ordne liksom...Man blir vel sikkert aldri helt 100% klar til fødselen før man er midt i det tenker jeg... Men jeg håper virkelig det skjer når som helst nå! Gjerne før termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering jenter...

 

nå sitter jeg hjemme og er super spent på om det kan være noe i gang... slimproppen har nettopp gått, og jeg har noe som er kraftigere enn kynnere, og endel vondere (mens vondt i magen og ryggen, og faktisk nedover i beina..)... Så lurer jeg på--- er det i gang da?? Eller er dette bare en liten forsmak på det som venter liksom? Jeg vet ikke om jeg klarer å sove jeg nå...er så spent...Til dere jeg hadde/ har en kaffeavtale med i morgen (17.august): kommer jeg ikke, så vet dere hvorfor!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding fra Mona i dag tidlig - og hun fikk en liten jente i dag, torsdag, klokken 07.13.

Masse gratulasjoner til deg, Mona!!!!! Gleder meg til å se det lille nurket!

 

Tonhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MONA!!!

 

Enda en prinsessse i heimen ;-)

Jeg var på jordmorsamtale og omvisning på torsdagen, synd jeg ikke så dere... Håper alt står bra til med dere!

 

Hvordan står det til med dere andre da? Jeg venter fortsatt på brev med invitasjon til fødselsforberedende kurs. Leste innlegget ditt Heidi, og jeg håper vi rekker et kurs før beibisene kommer ut!

 

Hilsen Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Anette!

Jeg blir nesten overraska om vi rekker å få det brevet før kursoppstart når vi ikke har fått det allerede. Skal si ifra har om jeg hører noe, i tilfelle ikke alle får i posten.

Er det ikke koselig med Mona?!

Jeg skal til den ultralyden i morgen for å finne ut hvordan ungen min ligger. Er rimelig spent, ja...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, søte Mona!

Sier det en gang til GRATULERER MED PRINSESSA! Vi gleder oss til å se henne når du har kommet deg igjen etter det første kaoset, hehehe.

 

Nå har jeg fått hormoninvasjon igjen, humøret er ekstra sårbart, dessverre. Vil jo gjerne ha en hyggelig inspurt, ikke en hissig en, så jeg strever verre med å holde temperamentet i sjakk, hihihi. Husker at du også sa noe om å være hissig, for noen uker sia...

 

Da får du virkelig kose deg, du og mannen din og Ida, GRATULERER hele familien!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Sang-smurf!

 

Så spennende med UL i morra!! Skulle nesten ønske det var meg som kunne ta en tjuv-titt på den lille... (Men, det er jo ikke lenge igjen før han/hun kommer ut sprell levende da...)

Lykke til i morra, så får vi vel en liten oppdatering her vil jeg tro!?

Nå er det kvelden på meg, tar fatt på en av de tre siste dagene mine på jobb i morra.

 

HIlsen Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...