Gå til innhold

termin i september


Sang-smurf

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er spent på om det er flere enn meg som har termin i september..Det er vel noe tidlig med treff foreløbig, kanskje..,er ikke så inne i dette, jeg. Er førstegangsgravid og over 30...Er det noen andre i Kongsberg som har termin i september og er interessert i treff om ei stund, tro? Hilsen ny i faget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei!

 

Jeg har termin i august! 21.august for å være nøyaktig...Jeg har en jente på snart 6 år fra før, så dette blir mitt andre barn. Men det er så lenge siden forrige graviditet at jeg føler jeg starter helt på nytt! Hva sier du til at vi starter opp med eget BIM treff? Vi kan jo håpe at flere vil kaste seg på etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har jo da termin 8. september plutselig - ble flyttet fram to uker på ultralyd:-)

Jeg er helt med på BIM-treff for vi som har termin på høsten, kjempekult!

Jeg er 28 år og venter med mitt første barn sammen med min samboer.

Bare å bestemme en dato og jeg kommer:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da! Da er vi ihvertfall tre stk som vil ha et treff! Og håper vi blir mange flere...Alle som leser her: Sleng dere på! Forslag til dato: onsdag 24.mai kl 18.00! Hva tror dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er noen dager sia jeg var her med spørsmålet mitt, og det var hyggelig at det fantes noen fler her i byen med noenlunde lik termin. Min er 10. september. Onsdag 24. mai kl. 18.00 går greit for meg også. Hvor vil dere møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg er visst ikke den mest aktive leser på disse sidene, men stikker jo innom for å sjekke svarene, hihihi. Cirka høres bra ut. Vi får håpe at finværet holder seg. Det blir spannende å møte dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal se jeg også dukker opp ... har termin 20. august, hadde vært gøy å møtt noen potensielle trillepartnere i Kongsberg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais jenter og takk for veldig koselig treff på onsdag!! Ettersom det er noen uker framover nå som jeg vet at jeg er opptatt, drister jeg meg til å foreslå en ny dato: Onsdag 21. juni til samme sted og tid - hvordan passer det for dere? Og kanskje det er enda flere som dukker opp?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 26 år, fra Kongsberg og gravid for første gang. Har temin 14.september. Høres gøy ut med treff, følger med videre for å se om det blir noe av den 24.juni... Er det bestemt noe tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrev feil, mente om det blir noe treff den 21.juni........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Takk for koselig treff ja! Gøy å møte andre gravide!! Onsdag 21.juni passer supert for meg! Jeg noterer det med en gang jeg! Er gøy om det blir flere også! Blir jo spennende å se fremover... Men jeg er ihvertfall klar for treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidspunktet er kl 18.00 onsdag 21.juni på Cirka kaffebar;-)

 

Blir koselig å treffe deg! Du er hjertlig velkommen! Til nå er vi fire som har møtt hverandre en gang, og det er bare gøy om det blir flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Det var veldig koselig å bli kjent med dere! Så lurt med en ny dato med en gang!(Som du skjønner er jeg også litt opptatt,for det er jo ikke direkte med en gang). Det er veldig flott hvis flere drister seg til å være med. Ser av 7.sansen at 21.juni passer bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, så den 7.ende sansen din fungerer som den skal? Hvordan går det forresten med deg? Er du fortsatt sykemeldt? Jeg tror faktisk det ser ut som jeg kommer til å bli sykemeldt noe jeg også nå...jeg er veldig sliten om dagen, og det kjenner jeg også i magen...får masse kynnere som ikke er gode når jeg stresser litt vel mye... Men men, må man ta det litt mer m ro, så må man bare det! Jeg har vært flink synes jeg, ikke hatt en eneste fraværsdag fra jobb grunnet graviditeten til nå! Og jeg er straks 29 uker på vei...snart 3.trimester!! Det kommer til å gå så fort! Blir gøy å treffe dere igjen, og lurer på om det er flere som våger å bli med...? Det hadde jo vært gøy! Får ikke mer moro enn man lager selv vet dere jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Made in Oman!

 

Bli med på neste treff da vel?? Vi møtes på Cirka kaffebar onsdag 21.juni kl.18.00!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, monamart!

Jeg leser for lite på disse sidene, skjønner jeg. Det var kjempehyggelig at jeg fikk litt post! (Smil) Ja, jeg har vært sykemeldt fram til nå. I morra skal jeg på kontroll, så vi får se.. Blir veldig gåen av å gå og stå, blir helt susete etter å ha gått i vanlig tempo opp ei trapp, bare. Må sette meg hele tida, og det er det på en måte ikke helt rom for. Gleder meg til neste treff. Det var veldig koselig sist! Jeg er også spent på om flere tør å bli med. -Vi er jo veldig snille og greie! (Apell til de ukjente, hehehe!)

Da ses vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI IGJEN SANG-SMURF!!

 

He he... Ja, jeg er stadig inne på sidene for å sjekke ut litt av hvert... spennende å følge med da...Synes tiden begynner å gå så fort, jeg... Nå er det liksom "bare" 10 uker igjen... Ikke det engang... Jeg er i uke 30+4 nå... Hmm..Jada, her går det unna! Må begynne å forberede meg litt skjønner jeg!! Men men...Jeg er også blitt noe sykemeldt nå, 40 prosent... Det går ikke å fungere fullt i jobben nå merker jeg, blir så fryktelig sliten når jeg sleper meg hjem, er virkelig ikke gøy. Har hatt litt lavt blodtrykk, og lav blodprosent. Så nå er det visst jern tilskudd som gjelder!!

 

TIL ALLE DERE ANDRE: Har dere noe dere vil spørre om, eller snakke om, hiv dere innpå! Og de av dere som bare vurderer å bli med på treff, og som kanskje ikke helt tør: BLI MED! Det er faktisk veldig morsomt! Så...ikke nøl, bare kom! Neste treff er på CIRKA kaffebar i storgt. onsdag 21.juni kl 18.00! Bare se etter magene... :-)

 

VI SEES!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI HEI JENTER!!

 

Da sees vi på CIRKA kl 18.00 i kveld! Det blir koselig! Lenge siden sist!

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais!

Takk for superkoselig treff i går!!!Skikkelig gøy at det kom to til! Tenk når vi sitter der med beibisene våre om litt - det blir skikkelig rart!!

Jeg foreslår ny dato - hva med onsdagen i uka etter jazzen - det vil si den 12. juli? Eller er det mange som er på ferie da?? Blir liksom så lenge til etter ferien også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Takk for koselig treff! Veldig gøy at vi nå er seks stk! Kanskje vi til og med blir flere etterhvert? Ja, jeg synes vi skal gå for den datoen! Må jo bare bestemme oss for en dato... Skal vi fortsatt treffes på Cirka? Er jo veldig koselig å være der da... Og fortsatt kl 18.00? Da setter jeg det isåfall opp på trefflista nå...kan jo evt endres senere...

 

Ha en fortsatt fin sommer, så ses vi snart;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...