Anonym bruker Skrevet 27. mars #51 Skrevet 27. mars ☆☆☆ skrev (1 time siden): Koriander Det er genetisk, og man ofte enten elsker eller hater det. Liker du Chanel no 5? Anonymkode: 15604...500
☆☆☆ Skrevet 27. mars #52 Skrevet 27. mars Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er genetisk, og man ofte enten elsker eller hater det. Liker du Chanel no 5? Anonymkode: 15604...500 Nei, ikkje spesielt..
Anonym bruker Skrevet 27. mars #53 Skrevet 27. mars ☆☆☆ skrev (12 minutter siden): Nei, ikkje spesielt.. Det er visst noe med overømfindtloghet for aldehyder som gjør at enkelte ikke liker koriander, og Chanel no 5 er proppet med aldehyder. Anonymkode: 15604...500
Anonym bruker Skrevet 28. mars #54 Skrevet 28. mars Aperol spritz ser fantastisk ut men smaker fælt løsvipper ser helt merkelig ut syns jeg, det samme gjelder når folk putter ting i leppene for å få dem større… Spekeskinke og fenalår liker jeg ikke. Syns det ser godt ut men har aldri smakt noe spekemat som jeg virkelig liker. Anonymkode: 53f94...418
Anonym bruker Skrevet 28. mars #55 Skrevet 28. mars Jeg liker ikke vin. Har ikke smakt noen vin jeg synes er god. All form for sprit med mindre det er pakket inn og godt kamuflert i en drink. Liker øl. Av mat kan jeg styre min begeistring for kaker særlig de med krem. Det aller verste jeg kan bli servert er tiramisu (bløte kjeks med kaffe og krem - grusomt). Sjokolade og kaffe liker jeg ikke heller. Utenfor matkategorien: lange negler (både falske og ekte - fantastisk uhygienisk). Anonymkode: 3cfad...b2e
Anonym bruker Skrevet 28. mars #56 Skrevet 28. mars Det meste av sauekjøtt, sushi, reker(egentlig det meste av skalldyr synes det smaker saltvann).,øl, koriander og avokado (smaker bare fett). Er som å spise smult 🤢 Anonymkode: 99318...8f9
Anonym bruker Skrevet 28. mars #57 Skrevet 28. mars Signerer øl og kremkaker! Anonymkode: 855bc...99d
Anonym bruker Skrevet 28. mars #58 Skrevet 28. mars Jeans. Altfor stramt og stivt stoff Anonymkode: 10ecf...eaa
Anonym bruker Skrevet 2. april #59 Skrevet 2. april Øl, akevitt, de fleste typer fårekjøtt, kaffe og peanøtter. Anonymkode: f4aef...705
Anonym bruker Skrevet 2. april #60 Skrevet 2. april Jordbær. Svart kaffe. Farris. Generelt bær. Jeg er heller ikke veldig glad i frukt. Elsker derimot så og si alt av grønnsaker Anonymkode: 9ef02...721
amandine Skrevet 2. april #61 Skrevet 2. april Jeg tror egentlig jeg liker alt, jeg. Utenom koriander som bare smaker såpe? ( ref over her så liker jeg Chanel no 5) Kommer ikke egentlig på noe annet. Av ting man kan spise, iallefall. Men lange negler, frokost på sengen og sprit er jeg ikke så glad i.
Anonym bruker Skrevet 2. april #62 Skrevet 2. april Øl og svart kaffe. Skjønner bare ikke at «alle» liker det. Anonymkode: 80dda...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå