Anonym bruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Er det noe du ikke er glad i som "alle andre" liker? Pastasalat er skrekkelig, synes jeg, det er kladdete og tung i magen og like lite "salat" som disse amerikanske med mest majones og marshmallows. Anonymkode: bec0f...49b
Anonym bruker Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Sushi og ketchup. Ketchup brekker jeg meg av Anonymkode: 4ca6c...c13
Anonym bruker Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars Peanutsmør. Klarer ikke konsistent og lukta. Elsker peanøtter. Rosiner. Yoghurt. For rar konsistens. Anonymkode: f1b2f...087
Anonym bruker Skrevet 24. mars #8 Skrevet 24. mars Må det være mat? For jeg tenkte med en gang løsvipper (ligner på edderkoppbein), alle hudproduktene man må bruke for å unngå rynker, høyhælte sko, treningssentre og koronavaksiner (hvorfor måtte jeg vaksinere meg for at du skulle være trygg?). Av mat spiser jeg det meste 😊 Anonymkode: c6bf5...c97
Anonym bruker Skrevet 24. mars #10 Skrevet 24. mars Sopp - synes det smaker godt i suppe og sauser, men klarer ikke konsistensen. Anonymkode: 7b23f...fc9
Anonym bruker Skrevet 24. mars #11 Skrevet 24. mars lapskaus,. rosiner og skyr. Anonymkode: 3147e...3a2
Anonym bruker Skrevet 24. mars #12 Skrevet 24. mars Mojito virker som alle liker det bortsett fra meg Anonymkode: 5f57e...fcc
Anonym bruker Skrevet 24. mars #13 Skrevet 24. mars Enig i både fårikål, Pavlova og yoghurt. Legger til pinnekjøtt også. Noe av den andre maten som er nevnt er derimot blant mine favoritter Ellers er jeg ikke glad i å ha det superminimalistisk hjemme, og å gå i store familieselskap og i store selskap generelt. Ikke glad i Hést-gensere og leppefillers heller, men det virker det til å være delte meninger om, så vet ikke om man kan kalle det noe alle liker? Anonymkode: 855bc...99d
Anonym bruker Skrevet 24. mars #14 Skrevet 24. mars Pudding desserter, som karamellpudding pannacotta, mousse etc. Anonymkode: d6574...07a
Anonym bruker Skrevet 24. mars #15 Skrevet 24. mars Jeg bor i en by ved sjøen, og reker blir servert rett som det er. Jeg liker virkelig ikke reker, hverken smaken eller konsistensen 🙈 Synes heller ikke om eddik, så ting som sure agurker, eddikbaserte dressinger, surkål, fermenterte ting o.l. spiser jeg med skikkelig "lange tenner". Anonymkode: 93df2...db3
Anonym bruker Skrevet 24. mars #17 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (3 timer siden): lapskaus,. rosiner og skyr. Anonymkode: 3147e...3a2 Og øl. Anonymkode: 3147e...3a2
Anonym bruker Skrevet 24. mars #18 Skrevet 24. mars Virker som alle andre liker å suge kjærsten, men jeg liker ikke Anonymkode: d9abe...33a
Anonym bruker Skrevet 24. mars #19 Skrevet 24. mars Pesto. Synes det smaker høgg. Anonymkode: 84967...527
Anonym bruker Skrevet 24. mars #20 Skrevet 24. mars Yoghurt og rømme er uaktuelt å spise. Kan spise det om det er blandet i noe i ikke altfor store mengder i varme sauser. Andre ting er Blåskjell, alle typer sild, korianderblader (cilantro) , lutefisk, rakørret, sushi, sylteagurk etc og sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farten. Anonymkode: 214ae...9d2
Anonym bruker Skrevet 24. mars #21 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Pesto. Synes det smaker høgg. Anonymkode: 84967...527 Enig. Jeg klarer å spise det om det er i en setting hvor jeg ikke kan la være, det trigger ikke brekningsrefleksen, men det er ganske fælt likevel. Anonymkode: 214ae...9d2
Anonym bruker Skrevet 24. mars #22 Skrevet 24. mars Hater pinnekjøtt, ikke mat i min verden. Liker heller ikke så godt hverken øl eller vin, drikkes kun I festlige lag når det liksom må til. Anonymkode: bcae4...f8e
Anonym bruker Skrevet 24. mars #23 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Yoghurt og rømme er uaktuelt å spise. Kan spise det om det er blandet i noe i ikke altfor store mengder i varme sauser. Andre ting er Blåskjell, alle typer sild, korianderblader (cilantro) , lutefisk, rakørret, sushi, sylteagurk etc og sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farten. Anonymkode: 214ae...9d2 Alle andre liker ikke lutefisk, sild, rakørret og blåskjell. Anonymkode: 3147e...3a2
Anonym bruker Skrevet 24. mars #24 Skrevet 24. mars Jordbær, pavolova, fårikål. Peanøttsmør Anonymkode: 43995...a82
Anonym bruker Skrevet 24. mars #25 Skrevet 24. mars Cottage cheese og lange negler. Anonymkode: 7ba78...dd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå