Anonym bruker Skrevet 24. mars #26 Skrevet 24. mars "Kulturell berikelse". Jeg drømmer tilbake til den tid da vi hadde en kultur over hele landet, talte ett språk og hadde lite kriminalitet. Jeg er født i feil tid. Anonymkode: e7039...a51
Himmel og hav Skrevet 24. mars #27 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (6 minutter siden): "Kulturell berikelse". Jeg drømmer tilbake til den tid da vi hadde en kultur over hele landet, talte ett språk og hadde lite kriminalitet. Jeg er født i feil tid. Anonymkode: e7039...a51 Norge har aldri hatt ett språk eller en kultur. Hvilken tid er det du mener vi hadde det?
Anonym bruker Skrevet 24. mars #28 Skrevet 24. mars Anonym bruker skrev (12 minutter siden): "Kulturell berikelse". Jeg drømmer tilbake til den tid da vi hadde en kultur over hele landet, talte ett språk og hadde lite kriminalitet. Jeg er født i feil tid. Anonymkode: e7039...a51 Hehe, og er i tillegg littegrann historieløs eller? Anonymkode: bcae4...f8e
Anonym bruker Skrevet 24. mars #29 Skrevet 24. mars Himmel og hav skrev (51 minutter siden): Norge har aldri hatt ett språk eller en kultur. Hvilken tid er det du mener vi hadde det? Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Hehe, og er i tillegg littegrann historieløs eller? Anonymkode: bcae4...f8e Hold dere til tema! Anonymkode: e7039...a51
Anonym bruker Skrevet 24. mars #30 Skrevet 24. mars Kaker. Jeg tar rn bit i selskap, for høflighetsskyld, men jeg hadde aldri tatt initiativ selv til å spise kake. Søtt klissete og kvalmende. Anonymkode: 6b9d7...487
Anonym bruker Skrevet 25. mars #31 Skrevet 25. mars Gin Tonic ser ut til å være en tidløs slager på byen. Jeg klarer bare ikke smaken, fysj og æsj! Anonymkode: 6077e...9b6
Anonym bruker Skrevet 25. mars #33 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (21 timer siden): Alle andre liker ikke lutefisk, sild, rakørret og blåskjell. Anonymkode: 3147e...3a2 Det finnes vel ingenting som "alle andre" liker. Men i min kretser er dette ting som om kanskje ikke hver eneste person liker, men som et absolutt flertall liker godt eller veldig godt. Anonymkode: 214ae...9d2
Anonym bruker Skrevet 25. mars #34 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (23 timer siden): Virker som alle andre liker å suge kjærsten, men jeg liker ikke Anonymkode: d9abe...33a Med mannen elsker jeg det, de andre jeg har vært med før han. Nei, takk. Anonymkode: f1b2f...087
Anonym bruker Skrevet 25. mars #36 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Big talk. Anonymkode: 15604...500 …som i dype samtaler. Anonymkode: 15604...500
Anonym bruker Skrevet 25. mars #37 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Det finnes vel ingenting som "alle andre" liker. Men i min kretser er dette ting som om kanskje ikke hver eneste person liker, men som et absolutt flertall liker godt eller veldig godt. Anonymkode: 214ae...9d2 Det sier de nok bare for å tøffe seg! De løper nok hjem og spiser pannekaker og burger etterpå 🥞🍔 Anonymkode: 15604...500
Anonym bruker Skrevet 25. mars #38 Skrevet 25. mars Koriander er for øvrig genetisk om man elsker eller hater. Anonymkode: 15604...500
prekæs Skrevet 25. mars #39 Skrevet 25. mars Taco, fordi jeg misliker krydderet i mexicansk mat ( og mange typer spansk mat og)
Anonym bruker Skrevet 25. mars #40 Skrevet 25. mars Jeg klarer ikke smeltet ost. Og ja, jeg mener faktisk ekte ost. Det er det mange som blir sjokkerte over. Jeg vet egentlig ikke hvorfor, jeg kan spise en brødskive med vanlig norvegia selv om det ikke er favorittpålegget. Pizza smaker dessuten en million ganger bedre uten ost 😍 Kavlioster på tube er også mitt verste mareritt. Og jo eklere kombinasjon jo verre. Sur rekesmak i en slags kladdete, slimete ostemasse? Æææ 🤢 Anonymkode: 9f439...a24
Blondzilla Skrevet 25. mars #41 Skrevet 25. mars Kaker, spesielt med krem eller glasur. Ribbe og svinekjøtt generelt.
Anonym bruker Skrevet 25. mars #42 Skrevet 25. mars Øl, vin (både rød og hvit) og kaffe. Taco, det smaker og lukter svette. Babymais, smaker jord. Farris, som å drikke hele saltbøssa. Sex i dusjen. Sandstrender, sand på beina 🤢 Anonymkode: 42b24...559
Anonym bruker Skrevet 25. mars #43 Skrevet 25. mars Øl, sushi (aldri smakt, men klarer ikke tanken) og skyr - ellers er jeg altetende 😊 Anonymkode: cb7ac...e42
Anonym bruker Skrevet 25. mars #44 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Øl, vin (både rød og hvit) og kaffe. Taco, det smaker og lukter svette. Babymais, smaker jord. Farris, som å drikke hele saltbøssa. Sex i dusjen. Sandstrender, sand på beina 🤢 Anonymkode: 42b24...559 Glemte den største av alle: Frokost på senga 🤯 Anonymkode: 42b24...559
Anonym bruker Skrevet 25. mars #45 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Glemte den største av alle: Frokost på senga 🤯 Anonymkode: 42b24...559 Det har jeg aldri tenkt på før, men er så enig med deg! Anonymkode: 7b23f...fc9
Anonym bruker Skrevet 25. mars #46 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Glemte den største av alle: Frokost på senga 🤯 Anonymkode: 42b24...559 Enig, frokost generelt er ikke noe for meg Anonymkode: 5f57e...fcc
Anonym bruker Skrevet 25. mars #47 Skrevet 25. mars Anonym bruker skrev (3 timer siden): Med mannen elsker jeg det, de andre jeg har vært med før han. Nei, takk. Anonymkode: f1b2f...087 Men gjorde du det likevel? Anonymkode: d9abe...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå