Anonym bruker Skrevet 16. februar #101 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (På 14.2.2026 den 12.05): Nei da. Hi får helt spesifikt beskjed om å være mindre overfladisk og heller fokusere på personlighet. Og jo, utdanning og jobb er nevnt i tråden. Folk er så skinnhellige at det blir helt komisk. Anonymkode: 6ffe2...6a6 Det er ikke det flesteparten her sier. De fleste reagerer på hvordan hi snakker om et annet menneske, men hun er desverre ikke den eneste som ser ned på andre mennesker for helt tullete ting. Anonymkode: ea726...961
Anonym bruker Skrevet 16. februar #102 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Det er ikke det flesteparten her sier. De fleste reagerer på hvordan hi snakker om et annet menneske, men hun er desverre ikke den eneste som ser ned på andre mennesker for helt tullete ting. Anonymkode: ea726...961 Ser ned på? Dere projiserer noe voldsomt. Jeg syntes ikke han var attraktiv og ønsket ikke gå på date med ham. Det er faktisk lov å både synes og mene. Har ikke sagt noe dårlig om ham annet enn at han ikke er min type mann. Det er ikke å se ned på. Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 16. februar #103 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ser ned på? Dere projiserer noe voldsomt. Jeg syntes ikke han var attraktiv og ønsket ikke gå på date med ham. Det er faktisk lov å både synes og mene. Har ikke sagt noe dårlig om ham annet enn at han ikke er min type mann. Det er ikke å se ned på. Anonymkode: d203a...6ff Han er så lite din type mann at du ble fornærmet over at noen kunne tenke at du hadde så lave krav. Det er å se ned på. Anonymkode: fd127...4f1
Anonym bruker Skrevet 16. februar #104 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Han er så lite din type mann at du ble fornærmet over at noen kunne tenke at du hadde så lave krav. Det er å se ned på. Anonymkode: fd127...4f1 Nei, det er jo ikke det😅 Hvordan er hjernen din vridd? Ser du seriøst ned på alle du ikke er tiltrukket av og ikke vil gå på date med? For en enkel tankegang. Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 16. februar #105 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Nei, det er jo ikke det😅 Hvordan er hjernen din vridd? Ser du seriøst ned på alle du ikke er tiltrukket av og ikke vil gå på date med? For en enkel tankegang. Anonymkode: d203a...6ff Du kaller han for bunnslam, at han er på et så lavt nivå at du ble fornærmet av at noen kunne to at du var på samme nivået . Du kan jo ikke si at du ikke ser ned på han. Og ja jeg vet du sier du kalte deg selv bunnslam, men når du gjør det, så kaller du han og bunnslam. Helt utrolig at etter 5 sider så evner du fremdeles ikke å forstå hva folk prøver å fortelle deg, at du fremdeles tror det handler om å bli tiltrukket av eller ikke. Anonymkode: ea726...961
Anonym bruker Skrevet 16. februar #106 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Og ja jeg vet du sier du kalte deg selv bunnslam, men når du gjør det, så kaller du han og bunnslam. Helt utrolig at etter 5 sider så evner du fremdeles ikke å forstå hva folk prøver å fortelle deg, at du fremdeles tror det handler om å bli tiltrukket av eller ikke. Dette. 100% Anonymkode: 24e49...4c3
Anonym bruker Skrevet 16. februar #107 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du kaller han for bunnslam, at han er på et så lavt nivå at du ble fornærmet av at noen kunne to at du var på samme nivået . Du kan jo ikke si at du ikke ser ned på han. Og ja jeg vet du sier du kalte deg selv bunnslam, men når du gjør det, så kaller du han og bunnslam. Helt utrolig at etter 5 sider så evner du fremdeles ikke å forstå hva folk prøver å fortelle deg, at du fremdeles tror det handler om å bli tiltrukket av eller ikke. Anonymkode: ea726...961 Dere forteller meg hva jeg mente? Virkelig? Jeg vet jo hva jeg mente og dere vrir det og føler dere truffet, det er deres problem. Uansett hvor mye du ønsker å endre min mening greier du ikke det. Du må faktisk bare innse at verden ikke bare er om deg. Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 16. februar #108 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Dere forteller meg hva jeg mente? Virkelig? Jeg vet jo hva jeg mente og dere vrir det og føler dere truffet, det er deres problem. Uansett hvor mye du ønsker å endre min mening greier du ikke det. Du må faktisk bare innse at verden ikke bare er om deg. Anonymkode: d203a...6ff Gjør du deg dum med vilje? Anonymkode: ea726...961
Anonym bruker Skrevet 17. februar #109 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Gjør du deg dum med vilje? Anonymkode: ea726...961 Det er vel andre her som gjør det... håper jeg... Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 17. februar #110 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dere forteller meg hva jeg mente? Virkelig? Jeg vet jo hva jeg mente og dere vrir det og føler dere truffet, det er deres problem Det er ingen her som føler oss truffet, det er du som rett og slett ikke har IQ nok til å skjønne at du stadig har feil. Anonymkode: 24e49...4c3
Anonym bruker Skrevet 17. februar #111 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (4 timer siden): Gjør du deg dum med vilje? Anonymkode: ea726...961 Nei, hun vet bare ikke bedre. Anonymkode: 24e49...4c3
Anonym bruker Skrevet 17. februar #112 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei, det er jo ikke det😅 Hvordan er hjernen din vridd? Ser du seriøst ned på alle du ikke er tiltrukket av og ikke vil gå på date med? For en enkel tankegang. Anonymkode: d203a...6ff Du ble fornærmet. Dine ord. Men hvorfor gnager du enda på dette? Anonymkode: fd127...4f1
Anonym bruker Skrevet 17. februar #113 Skrevet 17. februar Altså. At du ble fornærmet er jo ene og alene ditt problem. Overflatiske og selvopptatte damer i 50-åra skal man omgås med varsomhet, tenker jeg, og du bekrefter dette til fulle. Meeen ... I realiteten er vel dette helst en trolletråd eller en tråd der du har snudd en situasjon på hodet. Samma det, reaksjonene viser nokså entydig at overflatiskhet ikke er et positivt karaktertrekk. Anonymkode: b0b9c...932
Anonym bruker Skrevet 17. februar #114 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det er ingen her som føler oss truffet, det er du som rett og slett ikke har IQ nok til å skjønne at du stadig har feil. Anonymkode: 24e49...4c3 Men det dere ikke forstår er jo at jeg har jo ikke feil, dere bare vil at jeg skal endre mening til deres😅 Anonymkode: d203a...6ff
MissSaigon Skrevet 17. februar #115 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men det dere ikke forstår er jo at jeg har jo ikke feil, dere bare vil at jeg skal endre mening til deres😅 Anonymkode: d203a...6ff Du har ikke feil? Feil i hva? Du syns denne mannen var så stygg at du ble dypt fornærmet over å bli koblet til han. Det er ikke noe feil eller rett der, det er din holdning og ditt menneskesyn. Jeg tror du koser deg fælt med engasjementet du vekker, av en eller annen grunn. Har du et stort behov for å bli sett?
Anonym bruker Skrevet 17. februar #116 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): reaksjonene viser nokså entydig at overflatiskhet ikke er et positivt karaktertrekk. Anonymkode: b0b9c...932 … og likevel viser det seg at overfladiskheten er et trekk som er høyst tilstedeværende hos de aller, aller fleste. Anonymkode: 6ffe2...6a6
Anonym bruker Skrevet 17. februar #117 Skrevet 17. februar MissSaigon skrev (3 timer siden): Du har ikke feil? Feil i hva? Du syns denne mannen var så stygg at du ble dypt fornærmet over å bli koblet til han. Det er ikke noe feil eller rett der, det er din holdning og ditt menneskesyn. Jeg tror du koser deg fælt med engasjementet du vekker, av en eller annen grunn. Har du et stort behov for å bli sett? Eh? Jeg blir forbløffet at så mange blir krenket og at alle later som de er så skinnhellige og ikke engang legger merke til hvordan folk ser ut. Det er vel kverulantene som koser seg, jeg blir bare oppgitt. Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 17. februar #118 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): … og likevel viser det seg at overfladiskheten er et trekk som er høyst tilstedeværende hos de aller, aller fleste. Anonymkode: 6ffe2...6a6 Å legge merke til å velge fremtidig partner basert på blant annet utseende er ikke overfladiskhet. Det er normalt og noe alle gjør. De bare forstår ikke at når de valgte en som ikke alle synes er kjekk objektivt, så syntes DE det selv, hvergfall syntes de ikke han var stygg. Og da tror de ikke utseende spilte noen rolle. Tror INGEN valgte en de syntes var stygg, det kan godt hende han oppfattes som stygg av andre, men de selv syntes ikke det. Det er jo dette som går over hodet på dem. Det er jo ikke sånn at jeg kun velger menn alle i hele verden synes er kjekke, men JEG må faktisk være en av de som synes han ikke er stygg. Og det er faktisk helt lov. Og helt vanlig blant absolutt alle. Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 17. februar #119 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Å legge merke til å velge fremtidig partner basert på blant annet utseende er ikke overfladiskhet. Det er normalt og noe alle gjør. De bare forstår ikke at når de valgte en som ikke alle synes er kjekk objektivt, så syntes DE det selv, hvergfall syntes de ikke han var stygg. Og da tror de ikke utseende spilte noen rolle. Tror INGEN valgte en de syntes var stygg, det kan godt hende han oppfattes som stygg av andre, men de selv syntes ikke det. Det er jo dette som går over hodet på dem. Det er jo ikke sånn at jeg kun velger menn alle i hele verden synes er kjekke, men JEG må faktisk være en av de som synes han ikke er stygg. Og det er faktisk helt lov. Og helt vanlig blant absolutt alle. Anonymkode: d203a...6ff Du viser igjen at du ikke skjønner hvorfor folk reagerer på utsagnet ditt. Det er ganske bekymringsverdig. Anonymkode: fd127...4f1
Anonym bruker Skrevet 17. februar #120 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Eh? Jeg blir forbløffet at så mange blir krenket og at alle later som de er så skinnhellige og ikke engang legger merke til hvordan folk ser ut. Det er vel kverulantene som koser seg, jeg blir bare oppgitt. Anonymkode: d203a...6ff Den mannen kan takke skjebnen for at du følte deg for fin for han Anonymkode: ea726...961
Anonym bruker Skrevet 17. februar #121 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Du viser igjen at du ikke skjønner hvorfor folk reagerer på utsagnet ditt. Det er ganske bekymringsverdig. Anonymkode: fd127...4f1 Som sagt, hun vet ikke bedre. Anonymkode: 24e49...4c3
Anonym bruker Skrevet 17. februar #122 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Den mannen kan takke skjebnen for at du følte deg for fin for han Anonymkode: ea726...961 Ja, han trakk vinnerloddet der😂 Anonymkode: fd127...4f1
Anonym bruker Skrevet 19. februar #123 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (På 17.2.2026 den 16.33): Ja, han trakk vinnerloddet der😂 Anonymkode: fd127...4f1 Han vet jo ikke noe om dette engang🙄😆 Anonymkode: d203a...6ff
Anonym bruker Skrevet 19. februar #124 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Han vet jo ikke noe om dette engang🙄😆 Anonymkode: d203a...6ff Du gir deg ikke... Troll. Anonymkode: 24e49...4c3
Anonym bruker Skrevet 19. februar #125 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Han vet jo ikke noe om dette engang🙄😆 Anonymkode: d203a...6ff Nei. Han hadde virkelig flaks med denne. Anonymkode: fd127...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå