Gå til innhold

Jeg ble fornærmet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid blitt tiltrukket av "kjekke" menn. Gjerne høye, mørke og litt trent. Har aldri kastet et ekstra blikk på noen som har vært overvektig eller utenfor "preferansene" mine. De preferansene endret seg brått da jeg ble kjent med nåværende elsker. Han har en god mage, litt mannepupper, begynner å bli tynn i håret og er 6 år eldre enn meg (42 og 48). 

Men så ble vi kjent da. Jeg observerte han som alenefar til en liten gutt, jeg så hvor aktiv han var, også i sine barnefrie uker. Jeg så hvordan han hjalp eldre naboer med snømåking og gressklipping. Og jeg ble interessert. Vi havnet til sengs og nå syns jeg han er ganske så kjekk. Han står til og med på slalåm (noe jeg ikke gjør eller kommer til å gjøre). 

Anonymkode: a6d6a...657

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis henne et bilde en av kjekk mann og si at du har en greie på gang med han. At dere skriver osv. så ser hun at du er på det nivået. 
Mulig venninnen din har dårlig smak eller er lite attraktiv og selv kunne falt for en slik mann. 

Anonymkode: e1efb...064

Skrevet

Og plutselig kunne «alle» damnene her inne falt for en overvektig, mindre pen mann med manglende utdanning og lagerjobb 🤣

Anonymkode: 6ffe2...6a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Og plutselig kunne «alle» damnene her inne falt for en overvektig, mindre pen mann med manglende utdanning og lagerjobb 🤣

Det er imponerende at det er mulig å misse poenget så til de grader. 

Anonymkode: fd127...4f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er imponerende at det er mulig å misse poenget så til de grader. 

Tja… hi blir jo ganske grundig forklart at hun må se forbi uvesentligheter som utseende og jobb, og heller bli kjent med personen som hun ikke umiddelbart blir tiltrukket av. Jeg lurer oppriktig på hvor mange overvektige, mindre pene menn med lagerjobb damene her inne har gjort et ærlig forsøk på å bli kjent med og forsøkt å spleise med akademikervenninn ne sine med høye utdanninger og god jobb. Jeg tipper ingen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tja… hi blir jo ganske grundig forklart at hun må se forbi uvesentligheter som utseende og jobb, og heller bli kjent med personen som hun ikke umiddelbart blir tiltrukket av. Jeg lurer oppriktig på hvor mange overvektige, mindre pene menn med lagerjobb damene her inne har gjort et ærlig forsøk på å bli kjent med og forsøkt å spleise med akademikervenninn ne sine med høye utdanninger og god jobb. Jeg tipper ingen.

Som sagt, poenget langt over. Det er ingen som mener at man skal bli sammen med noen man ikke finner tiltrekkende, det er måten hi snakker om mennesker som ikke når opp til hennes standard det primært reageres på. Hun ble fornærmet (!) over å bli spleiset med en mann, kun basert på utseende hans. Jeg har ikke fått med meg at det var snakk om yrket hans. Jeg har heller ikke fått med meg at hi er høyt utdannet akademiker, uten at jeg skjønner relevansen i det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.2.2026 den 22.19):

Jepp, alle som ser bra ut har like behov. 

Anonymkode: 96a1b...373

Alle pene mennesker ligner hverandre. Alle mindre pene mennesker er mindre pen på sin egen måte.

😌

Tenker forøvrig at mennesker som fortsatt forsøker å hjelpe HI, har et minst like stort problem som hun har.

Anonymkode: 76ed7...34b

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Som sagt, poenget langt over. Det er ingen som mener at man skal bli sammen med noen man ikke finner tiltrekkende, det er måten hi snakker om mennesker som ikke når opp til hennes standard det primært reageres på. Hun ble fornærmet (!) over å bli spleiset med en mann, kun basert på utseende hans. Jeg har ikke fått med meg at det var snakk om yrket hans. Jeg har heller ikke fått med meg at hi er høyt utdannet akademiker, uten at jeg skjønner relevansen i det. 

Bla bla bla, politisk korrekt much? Skjønner at HI ble fornærmet, hadde jeg også blitt.

Anonymkode: f0db0...956

Skrevet

Nei da. Hi får helt spesifikt beskjed om å være mindre overfladisk og heller fokusere på personlighet. Og jo, utdanning og jobb er nevnt i tråden.

Folk er så skinnhellige at det blir helt komisk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei da. Hi får helt spesifikt beskjed om å være mindre overfladisk og heller fokusere på personlighet. Og jo, utdanning og jobb er nevnt i tråden.

Hvis det er skinnhellig å reagere på at folk blir betegnet som bunnslam så står jeg for det! 

Skrevet

Når man er 50 selv og er ute etter en mann med hår, uten rynker, veltrent, liker å jogge og kjøre slalåm og som er på hennes nivå, så gjør hun det antagelig veldig vanskelig for seg selv. Når man i tillegg vet at menn helst vil ha damer som er yngre enn seg, slik at mennene på hennes alder egentlig ikke ser hennes vei, men det gjør kanskje de som er en del eldre, så er utvalget enda mindre. Et råd om da å være mindre overfladisk er slett ikke dumt. Det finnes rett og slett ikke mange 50 år gamle menn uten rynker i datingpoolen. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (16 minutter siden):

Når man er 50 selv og er ute etter en mann med hår, uten rynker, veltrent, liker å jogge og kjøre slalåm og som er på hennes nivå, så gjør hun det antagelig veldig vanskelig for seg selv. Når man i tillegg vet at menn helst vil ha damer som er yngre enn seg, slik at mennene på hennes alder egentlig ikke ser hennes vei, men det gjør kanskje de som er en del eldre, så er utvalget enda mindre. Et råd om da å være mindre overfladisk er slett ikke dumt. Det finnes rett og slett ikke mange 50 år gamle menn uten rynker i datingpoolen. 

Hvem har sagt han må være uten rynker?? Dere legger jo til hele tiden. Han jeg refererte til har neppe vært i kontakt med solkrem i hele sitt liv, og vært mye ute (?), han var hvertfall rynkete ut av en annen verden, sånn barket. Og det også gir et usunt, eldre bilde. Selv om jeg er 50 har jeg liksom ikke rynker som ei gammel dame, bare svake linjer. Ville sett ut som jeg var ute å luftet faren min liksom😅

Anonymkode: d203a...6ff

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Hvem har sagt han må være uten rynker?? Dere legger jo til hele tiden. Han jeg refererte til har neppe vært i kontakt med solkrem i hele sitt liv, og vært mye ute (?), han var hvertfall rynkete ut av en annen verden, sånn barket. Og det også gir et usunt, eldre bilde. Selv om jeg er 50 har jeg liksom ikke rynker som ei gammel dame, bare svake linjer. Ville sett ut som jeg var ute å luftet faren min liksom😅

Du fortsetter å gi, det skal du ha. Tipper det er best for dere begge at det ikke ble noe møte. Tenk om noen ville tenke at du var sammen med en gammel og stygg mann! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 13.2.2026 den 14.38):

Jeg har da ikke sagt at stygge folk ikke får partnere?? Jeg har sagt at han ikke var attraktiv for MEG. Jeg kan ikke svare for andre, alle har ulik smak, jeg har min. For andre er han sikkert drømmemannen. 

Jeg blir provosert når dere later som dere overhodet ikke bryr dere om utseende, akkurat som det ikke engang er en del av mennesket. Spesielt med tanke på at stort sett alle er opptatt av å se best mulig ut, tom opererer seg for å oppnå dette. Merkelig sa at INGEN overhodet kan tenke tanken på å takke pent nei til en mann man selv ikke ser bra eller sunn ut. 

Men sånn er det jo her inne.

Ok, du tok ikke rådet mitt. Du fortsetter å drite deg ut... Bare fortsett. 

Anonymkode: 24e49...4c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 13.2.2026 den 16.49):

Men du takket ikke bare pent nei. Du ble fornærmet over at han ble vurdert som bra nok for deg. 

Og den idiotiske hersketeknikken du forsøker deg på ved å antyde at de som svarer deg føler seg truffet - vel, det blir mer og mer klart at den angjeldende mannen skal være sjeleglad for å slippe unna deg. Du virker rett og slett ikke særlig hyggelig. Eller smart. 

Godt sagt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Bla bla bla, politisk korrekt much? Skjønner at HI ble fornærmet, hadde jeg også blitt.

Anonymkode: f0db0...956

Hvor gammel er du?? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

han var hvertfall rynkete ut av en annen verden, sånn barket. Og det også gir et usunt, eldre bilde. Selv om jeg er 50 har jeg liksom ikke rynker som ei gammel dame, bare svake linjer. Ville sett ut som jeg var ute å luftet faren min liksom

🤣🤣🤣 Du driter deg så ut. Det er helt fantastisk å lese. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Ok, du tok ikke rådet mitt. Du fortsetter å drite deg ut... Bare fortsett. 

Tok rådet ditt? Målet mitt er ikke å bli som deg altså.

Skrevet

Ja visst er det mange hyggelige menn, men man blir ikke sammen med en mann fordi de er grei. Man må være tiltrukket og like utseende på mannen. Ha samme verdier, være på samme sted jobbmessig og ha noe å snakke om. Jeg er bare en fagarbeider, jeg kunne ikke vært sammen med en lege eller en emetsmann. Man tiltrekker de som er på ala samme nivå. 
Jeg hadde heller ikke klart å vært sammen med en person uten skolegang og satt i kassa på Kiwi. Intelligens og kunnskap samt sosiale ferdigheter er noe jeg liker. 
Helsigvis er mannen min alt det jeg vil ha 

Skrevet

Ja visst er det mange hyggelige menn, men man blir ikke sammen med en mann fordi de er grei. Man må være tiltrukket og like utseende på mannen. Ha samme verdier, være på samme sted jobbmessig og ha noe å snakke om. Jeg er bare en fagarbeider, jeg kunne ikke vært sammen med en lege eller en emetsmann. Man tiltrekker de som er på ala samme nivå. 
Jeg hadde heller ikke klart å vært sammen med en person uten skolegang og satt i kassa på Kiwi. Intelligens og kunnskap samt sosiale ferdigheter er noe jeg liker. 

Men alle damene her inne ser selvsagt forbi både manglende skolegang og Kiwi-jobb, for det er jo personligheten som teller ♥️ Realiteten er jo i virkeligheten en helt annen, men på din er alt mulig.

Skrevet

Tok rådet ditt? Målet mitt er ikke å bli som deg altså.

Jeg ba deg forlate tråden, men du fortsetter bare å drite deg loddrett ut. Vi rister på ler oppgitt av deg. Du burde være som meg. Og som alle andre i tråden her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ba deg forlate tråden, men du fortsetter bare å drite deg loddrett ut. Vi rister på ler oppgitt av deg. Du burde være som meg. Og som alle andre i tråden her. 

Du snakker bare for deg selv. 

Skrevet

Du ber meg forlate min egen tråd?

🍿

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

En person som sitter i kassa på Kiwi kan da virkelig være både intelligent, kunnskapsrik og sosialt oppegående. Min beste venninne har jobbet på Kiwi siden hun var 17 år, og hun er oppdatert på det meste som foregår i verden. Jeg trodde slike uintelligente fordommer forsvant med den eldre garde, men noen henger tydeligvis litt etter. Er det fordi du kun har fagutdannelse du ikke evner å følge med i tiden?

Jeg er for øvrig jurist og gift med en mekaniker. Det skulle ikke gå an, etter dine fordommer?

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 14.2.2026 den 21.32):

Har ikke de som jobber i kassa på kiwi sosiale ferdigheter? Herlighet så mye rart noen av dere lirer av dere.

Anonymkode: ea726...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...